Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-18
Warszawa: dostawa osłonek na narzędzia, łączników cewnika, środków do dezynfekcji maszyn dializacyjnych, opakowań dla apteki, jednorazowych zestawów układów oddechowych, testów i etykiet do sterylizacji, testów do hemochronu, testów ureazowych oraz środków dezynfekcyjnych, myjących i płuczących dla Działu Żywienia
Numer ogłoszenia: 148364 - 2015; data zamieszczenia: 18.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus , ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5021001, faks 22 5022136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciatkajezus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa osłonek na narzędzia, łączników cewnika, środków do dezynfekcji maszyn dializacyjnych, opakowań dla apteki, jednorazowych zestawów układów oddechowych, testów i etykiet do sterylizacji, testów do hemochronu, testów ureazowych oraz środków dezynfekcyjnych, myjących i płuczących dla Działu Żywienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa osłonek na narzędzia, łączników cewnika, środków do dezynfekcji maszyn dializacyjnych, opakowań dla apteki, jednorazowych zestawów układów oddechowych, testów i etykiet do sterylizacji, testów do hemochronu, testów ureazowych oraz środków dezynfekcyjnych, myjących i płuczących dla Działu Żywienia Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus. w Warszawie - 11 zadań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.14.12.00-2, 30.19.28.00-9, 33.14.00.00-3, 24.45.50.00-8, 33.63.16.00-8, 39.22.57.00-2, 44.61.91.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa - sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy); 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom (jeśli dotyczy) 4. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych; 5. Oświadczenie Wykonawcy, zgodne z pkt. III.8 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany przewidziane w projekcie umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pawilon nr 19, I piętro, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 09:45, miejsce: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pawilon nr 19, I piętro, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osłonka - nakładka na narzędzia - 2 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łącznik cewnika diagnostycznego do uretrografii - 312 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Środek do stosowania po każdym przypadku kontaminacji wnętrza hydrauliki aparatu krwią pacjenta - 12 op. 2. Środek przeznaczony do dezynfekcji powierzchni aparatów do dializ i urządzeń medycznych. Bezzapachowy, szybkodziałający - 1 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Środek przeznaczony do dezynfekcji chemiczno-termicznej i oczyszczania wysoko wydajnych maszyn do hemodializy - 300 litrów 2. 50 % kwasek cytrynowy - środek dezynfekujący do aparatów do hemodializy - 1 000 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pudełka plastikowe, butelki szklane, nakrętki do butelek, etykiety, opakowania do maści dla Apteki - 12 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.91.00-3, 39.22.57.00-2, 30.19.28.00-9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezlateksowy zestaw jednorazowych układów oddechowych do aparatów firmy Dräger typu Julian dla dorosłych mikrobiologicznie czysty, jednorazowego użytku, pakowany pojedynczo - 5 000 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Rodzaj opakowania - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Test typu Bowie-Dick paskowy, symulacyjny - 1 500 szt. 2. Ochraniacz do narzędzi zawiasowych i niezawiasowych zapobiegający przedziurawieniu opakowania 2 x 400 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatność medyczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etykiety przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji - 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Przydatność medyczna - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do hemochronu ACT Plus - 6 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy ureazowe do wykrywania Helikobacter Pylori- 40 op..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy częściowej - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia, płukania, czyszczenia, konserwacji, dezynfekcji dla Działu Żywienia - 14 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy częściowej - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie licencji subskrypcyjnych rozwiązań security firmy Cisco ISE w CSD sieci OST 112 wraz ze wsparciem technicznym producenta na okres 36 miesięcy
- Całodobowa ochrona obiektów i majątku GDDKiA ZHD w Szczucinie [usługa społeczna]
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług serwisu technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością (łózka rehabilitacyjne, podnośniki transportowe, koncentratory tlenu)
- Dostawa w formie depozytu płyt oraz śrub do zabiegów w ramach chirurgii szczękowo-twarzowej
- Zakup wyposażenia gospodarstwa domowego i kuchennego oraz multimedialnego w latach 2025-2027.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni zawodowych w Wojewódzkiej Szkole Policealnej w ZCKZiU w Szczecinie
- Zakup wraz z dostawą środków myjących i dezynfekcyjnych dla Lotniczego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawy środków dezynfekcyjnych do endoskopów
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
- Dostawa środków czystości i materiałów jednorazowego użytku, środków czyszczących i polerujących oraz artykułów gospodarczych dla 8. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek wojskowych (...)
- Dostawa materiałów opatrunkowych specjalistycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.