eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej nr 10 w Inowrocławiu przy ul. Przybyszewskiego nr 119 i nr 123

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Inowrocław: Wykonanie termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej nr 10 w Inowrocławiu przy ul. Przybyszewskiego nr 119 i nr 123
Numer ogłoszenia: 148336 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, fax 052 3555250.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynków Szkoły Podstawowej nr 10 w Inowrocławiu przy ul. Przybyszewskiego nr 119 i nr 123.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych w budynkach Szkoły Podstawowej nr 10 w Inowrocławiu przy ul. Przybyszewskiego nr 119 i nr 123, zgodnie z projektem budowlanym. 2.W zakres robót termomodernizacyjnych w budynku przy ul. Przybyszewskiego nr 119 wchodzi: 1) termorenowacja ścian budynku z zastosowaniem tynku drobnoziarnistego gładkiego, 2) termorenowacja stropodachu niewentylowanego (kotłownia), 3) wymiana stolarki okiennej na drewnianą (kolor brązowy), 3) wymiana stolarki drzwiowej, 4) wymiana płytek i wykładzin podłogowych, 5) remont holu budynku (malowanie, położenie posadzki), 6) wymiana zaworów termostatycznych, płukanie instalacji centralnego ogrzewania, częściowa wymiana rur c.o., 7) utwardzenie terenu przed budynkiem (nawierzchnia z kostki betonowej), 8) wzmocnienie ścian budynku (założenie ściągów stalowych). 3. W zakres robót termomodernizacyjnych w budynku przy ul. Przybyszewskiego nr 123 wchodzi: 1) termorenowacja ścian budynku z zastosowaniem tynku drobnoziarnistego gładkiego, 2) remont i wymiana pokrycia dachu, 3) roboty remontowe na poddaszu użytkowym budynku, 4) roboty remontowe w klasie biologicznej, 5) wymiana stolarki okiennej na drewnianą (kolor brązowy), 6) wymiana stolarki drzwiowej, 7) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 8) wymiana płytek podłogowych, 9) roboty remontowe na klatce schodowej, 10) wykonanie opaski wokół budynku, 11) wydzielenie wc, 12) naprawa studzienek piwnicznych, 13) wykonanie instalacji odgromowej. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia trzyletniej rękojmi za wady i trzyletniej gwarancji jakości, a na okna i drzwi gwarancji nie krótszej niż pięć lat, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.43.21.12 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 10 000 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) dysponują osobą mogącą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane termomodernizacyjne, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 700.000,00 zł oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wymagane uprawnienia budowlane osoby mogącej pełnić funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczeniem lub decyzją o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 700.000,00 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. oraz: 6. Wypełniony załącznik nr 1 Oferta. 7. Oświadczenie informujące, czy zamówienia zostanie wykonane siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców - jeżeli tak, to jaka część zamówienia będzie im powierzona. 8. Kosztorys ofertowy. 9. Dowód wniesienia wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia 88-100 Inowrocław ul. Roosevelta 36-38, Zespół zamówień publicznych.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia 88-100 Inowrocław ul. Roosevelta 36-38, Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.