Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-23
Warszawa: DOSTAWA PRODUKTÓW MROŻONYCH
Numer ogłoszenia: 148309 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, fax 022 6815093.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.9rbm.rembertow.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW MROŻONYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Kod CPV Nazwa produktu JM Zakup ogółem 1 15896000-5 Flaki gotowe kg 12 020 2 15896000-5 Pierogi z mięsem kg 8 240 3 15896000-5 Pierogi z kapustą i grzybami kg 4 900 4 15896000-5 Pierogi z serem kg 4 880 5 15896000-5 Knedle owocowe kg 1 800 6 15896000-5 Uszka z kapustą i grzybami kg 690 7 15896000-5 Naleśniki z serem kg 11 760 8 15896000-5 Naleśniki z owocami kg 4 280 9 15896000-5 Krokiety z kapustą i grzybami kg 6 965 10 15896000-5 Krokiety z mięsem kg 3 955 11 15896000-5 Pyzy ziemniaczane z mięsem kg 4 250 12 15896000-5 Kapusta faszerowana (gołąbki) kg 11 190
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienie wadium w wysokości 3 800,00 PLN (słownie: trzy tysiąc osiemset) w tym: - Zadanie 1 - 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta) - Zadanie 2 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc) - Zadanie 3 - 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli: - przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej - posiada aktualną decyzję o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych ar-tykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywno-ści i żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225 - wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w zakładzie są prawidłowo stosowane zasady systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225. żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiada zgłoszoną działalności gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfek-cjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewnia-jącej wykonanie zamówienia, jeżeli: -posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 % wartości brutto składanej oferty, -posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto składanej oferty (suma składek za produkt i kon-traktowa) Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli z przed-stawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują uwarunkowania art. 24 ust. 1 i 2 ustawy;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia do oferty: 1 oświadczenia: - o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 2 dokumentów: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wyko-nawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaca-niem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy-manie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej decyzji administracyjnej wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sani-tarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higie-ny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywno-ści i żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225 oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2006r. Nr 17 poz. 127 - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - protokół z kontroli sanitarnej właściwego organu urzędowej kontroli w zakresie bezpieczeń-stwa żywności o prawidłowości stosowania zasad systemu HACCP zgodnie z art. 73 ust. 1 pkt. 1 litera c ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z dnia 27 września 2006 r. nr 171 poz. 1225.) - wystawiony nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - potwierdzenie zgłoszenia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, kon-fekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspek-tora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce za-mieszkania lub siedzibę Wykonawcy - art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadcze-nia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówie-nia, zamawiający żąda następujących dokumentów: -wykazu potwierdzającego, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępo-wania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i warto-ścią dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane na-leżycie. Uwaga: 1) Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy należące do tej samej grupy Wspólnego Słownika Zamówień (trzy pierwsze cyfry kodu CPV) 2) Za dostawy odpowiadające wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia za-mawiający uzna dostawy, których wartość brutto jest równa co najmniej wartości brutto składanej oferty. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumen-tów -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez za-mawiającego (załącznik nr - 1 do SIWZ) zamawiający żąda następujących dokumentów: - Zaświadczenia uprawnionego podmiotu do kontroli jakości, że oferowane produkty odpowia-dają normom określonym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1do specyfikacji istotnych warunków zamówieni Za podmiot uprawniony do kontroli jakości uznaje się: - Państwową Inspekcję Jakości Handlowej Artykułów Rolno Spożywczych - Państwową Inspekcję Handlową Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110 Kancelaria, budynek nr 3, pok. 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA PRODUKTÓW MROŻONYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa produktu JM Zakup ogółem Flaki gotowe kg 5 340 Pierogi z mięsem kg 1 480 Pierogi z kapustą i grzybami kg 1 740 Pierogi z serem kg 2 840 Knedle owocowe kg 1 100 Uszka z kapustą i grzybami kg 190 Naleśniki z serem kg 3 500 Naleśniki z owocami kg 2 000 Krokiety z kapustą i grzybami kg 2 365 Krokiety z mięsem kg 935 Pyzy ziemniaczane z mięsem kg 1 870 Kapusta faszerowana (gołąbki) kg 4 310.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA PRODUKTÓW MROŻONYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa produktu JM Zakup ogółem Flaki gotowe kg 2 260 Pierogi z mięsem kg 2 580 Pierogi z kapustą i grzybami kg 1 740 Pierogi z serem kg 1 720 Knedle owocowe kg 540 Uszka z kapustą i grzybami kg 270 Naleśniki z serem kg 2 080 Naleśniki z owocami kg 1 400 Krokiety z kapustą i grzybami kg 1 500 Krokiety z mięsem kg 1 400 Pyzy ziemniaczane z mięsem kg 900 Kapusta faszerowana (gołąbki) kg 2 720.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA PRODUKTÓW MROŻONYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa produktu JM Zakup ogółem Flaki gotowe kg 4 420 Pierogi z mięsem kg 4 180 Pierogi z kapustą i grzybami kg 1 420 Pierogi z serem kg 320 Knedle owocowe kg 160 Uszka z kapustą i grzybami kg 230 Naleśniki z serem kg 6 180 Naleśniki z owocami kg 880 Krokiety z kapustą i grzybami kg 3 100 Krokiety z mięsem kg 1 620 Pyzy ziemniaczane z mięsem kg 1 480 Kapusta faszerowana (gołąbki) kg 4 160.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Centrali, Składnic oraz Ośrodka RARS
- Dostawy artykułów spożywczych
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Regułach w 2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla Szkoły Podstawowej nr 43 im. Simony Kossak w Białymstoku w okresie od 1.09.2025r. do 31.08.2026r.
- Dostawy różnych artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Obrytem z podziałem na 5 zadań
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.