To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Warszawa: Dostawa papieru firmowego, kopert, wizytówek i etykiet samoprzylepnych
Numer ogłoszenia: 148265 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 93691 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, ul. Szwoleżerów, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293791, fax 022 6226595.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru firmowego, kopert, wizytówek i etykiet samoprzylepnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru firmowego, kopert, wizytówek i etykiet samoprzylepnych spełniających poniższe wymagania techniczne: 1. PAPIER FIRMOWY I- Parametry techniczne : (18 wariantów nadruku - 1 wariant min. 500 szt.) Format: A4; Rodzaj papieru - gładki; kreda satynowa, mat; Rodzaj druku: offset; Gramatura: co najmniej 100 g/m2 Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Przeznaczenie: do druku w drukarkach laserowych. Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału w trakcie realizacji umowy: 10 250; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:15 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu (jednostka sztuki):500. 2.PAPIER FIRMOWY II- Parametry techniczne: (18 wariantów nadruku - 1 wariant min. 500 szt.) Format: A4; Rodzaj papieru - gładki; offsetowy; Rodzaj druku: offset; Gramatura: co najmniej 90 g/m2 Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Przeznaczenie: do druku w drukarkach laserowych; Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału w trakcie realizacji umowy: 26 500; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy: 48 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu (jednostka sztuki): 500. 3.WIZYTÓWKI-Parametry techniczne: (ok. 70 wariantów nadruku - 1 wariant min. 100 szt.) Format: 50/90 mm; Gramatura: co najmniej 300 g/m2; kreda satynowa; Kolor papieru: ecru; Kolor druku: 3 + 3 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne; Opakowanie: pudełko z tworzywa sztucznego na każde 100 szt. Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału w trakcie realizacji umowy: 5 000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy: 7 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu (jednostka sztuki): 100; 4. KOPERTY I-Parametry techniczne: (18 wariantów nadruku - 1 wariant min. 250 szt.) DL - (110 x 220 mm) - papier 80 g, samoklejące z paskiem po dłuższym boku, białe Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne.Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału w trakcie realizacji umowy:4 000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy: 8 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu (jednostka sztuki): 50 5.KOPERTY II-Parametry techniczne: (18 wariantów nadruku - 1 wariant min. 250 szt.) C5 - (162 x 229 mm) - papier 90 g, samoklejące z paskiem po dłuższym boku, białe, Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne. Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału w trakcie realizacji umowy:4 000; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy: 8 000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu (jednostka sztuki): 50. 6.KOPERTY III-Parametry techniczne: (18 wariantów nadruku - 1 wariant min. 200 szt.) C4 - (229 x 324 mm) - papier 90 g, samoklejące z paskiem, białe, Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne. Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału w trakcie realizacji umowy:2400; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy: 6 400; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu (jednostka sztuki): 25. 7.KOPERTY IV-Parametry techniczne: (18 wariantów nadruku - 1 wariant min. 100 szt.) B4 - (250 x 353 mm) - papier 90 g, samoklejące z paskiem, białe, Kolor druku 3 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy i inne elementy wizualne. Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału w trakcie realizacji umowy:1 600; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:3 200; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu (jednostka sztuki):25. 8.ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE-Parametry techniczne: format arkusza A4, 21 etykiet na arkuszu (70 x 42,5 mm), wykończenie matowe, Kolor druku 2 + 0 - wg projektu Zamawiającego; Rodzaj nadruku: logo, napisy. Minimalna ilość sztuk zamawianego materiału w trakcie realizacji umowy: 500; Szacunkowa ilość sztuk w trakcie realizacji umowy:1000; Minimalne ilości zamawianych materiałów promocyjnych w poszczególnym zamówieniu (jednostka sztuki):50. Projekty zostaną przekazane Wykonawcy w formacie PDF. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem (transport i wniesienie) i na własny koszt do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Kopernika 36/40 przedmiot poszczególnych zamówień w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia wraz z przekazaniem materiałów niezbędnych do publikacji. Przedmiot zamówienia będzie wydrukowany zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiajacego materiałami, po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego wydruku próbnego. Zamawiający jest zobowiązany do akceptacji wydruku próbnego lub zgłoszenia uwag w terminie 2 dni roboczych od daty jego dostarczenia przez Wykonawcę. Brak przekazania uwag w powyższym terminie oznacza akceptacje wydruku próbnego. Wykonawca zobowiązany jest do zapakowania wydrukowanego przedmiotu zamówienia w paczki lub opakowania, zawierające jednakową liczbę egzemplarzy, opatrzone informacją o nazwie przedmiotu zamówienia i liczbie egzemplarzy. Wizytówki Wykonawca dostarcza w opakowaniach o których mowa w specyfikacji technicznej dotyczącej wizytówek. Planowany termin dostarczenia materiałów niezbędnych do druku: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 30.04.2009r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.00.00 - Zadrukowane wyroby papiernicze z wyjątkiem formularzy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.00 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyjątkiem formularzy Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 19480 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Gospodarki, Usług i Reklamy BISPOL-BRATEX, Białostocka 5/203, 03-741 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 19480
- Oferta z najniższą ceną: 19480 / oferta z najwyższą ceną: 19480
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Sukcesywna dostawa zadrukowanych materiałów papierniczych do Sądu Najwyższego.
więcej: Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyjątkiem formularzy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





