Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-04
Gostyń: Budowa świetlicy wiejskiej w Osowie:
Numer ogłoszenia: 148235 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej w Osowie:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej w Osowie: Zakres robót obejmuje m. in.: roboty budowlane - budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony o powierzchni zabudowy - 243,68 m2;instalację wodociągową; instalację kanalizacji sanitarnej; instalację elektryczną; roboty drogowe; Prace należy wykonać zgodnie z przedmiarem, stanowiącym załącznik do SIWZ, projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych z zastosowaniem materiałów o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentacji technicznej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga: wykazanie się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch robót o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia i dysponowanie osobą/osobami z uprawnieniami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (niżej określonym); 3.znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający żąda: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) oraz posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4.nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnianie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych/przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą (wg formularza zał. do SIWZ), należy przedłożyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk zał. do SIWZ); 2. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5.stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane: - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (wraz z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów bud.), - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych bez ograniczeń (wraz z potwierdzeniem przynależności do izby inżynierów bud.); 6.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Ponadto należy dołączyć: dowód wniesienia wadium, kosztorys ofertowy, harmonogram rzeczowo-finansowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, pok. nr 7, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy przesłać na adres zamawiającego: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, 63-800 Gostyń (sekretariat) lub składać w Wydziale Rozwoju i Inwestycji, ul. Wrocławska 256, pok. nr 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie realizowana przy udziale środków finansowych pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich - działanie Odnowa Wsi..
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Modernizacja ul. Kolejowej w Gostyniu
- Modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostyń - etap II
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZOZ w Gostyniu.
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Gostyniu
- Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie - Orlik
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KPO D4-1.1 - BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W PRUSZKOWIE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Remont kotłowni znajdującej się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach
- Budowa żłobka w Wojsławicach
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku "B" Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
- "Modernizacja obiektów szkolnych - rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku CKZiU wraz z wyposażeniem" 82-500 Kwidzyn, ul. Staszica 25.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie "poduszek" betonowych z tabliczkami na krzyże granitowe na terenie Cmentarza Bohaterów Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.