eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont budynku Urzędu Pocztowego w Kostrzynie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-23

Poznań: Remont budynku Urzędu Pocztowego w Kostrzynie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 148214 - 2007; data zamieszczenia: 23.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Poczta Polska" Pl. Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury OR w Poznaniu, ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, fax 0-61/8697134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Pocztowego w Kostrzynie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachowego, zabezpieczenie więźby dachowej środkami p.poż, odnowienie elewacji budynku Urzędu Pocztowego Kostrzyn Wlkp. ul. Dworcowa 11. 1. Remont pokrycia dachowego obejmuje: Wymianę istniejącej dachówki ceramicznej Wymianę łat Ułożenie na krokwiach ekranu z folii dachowej zbrojonej Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych 2. Wymiana instalacji odgromowej. 3. Malowanie elewacji: Przygotowanie powierzchni przez usunięcie starej farby metoda podciśnieniową Wzmocnienie spękanych tynków ściany południowej, przez montaż siatki z włókna szklanego Wykonanie malowania powierzchni ścian farbą silikonową Atlas Arkol N 024 Część przyziemia cokół ścian wykonać przy pomocy tynków szlachetnych Atlas termit SN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie UWAGA: Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w wykazie wykonanych robót budowlanych o podobnym charakterze rozumie roboty polegające na remoncie budynku o wartości robót odpowiadającej, co najmniej wartości kosztorysu ofertowego przedmiotowego zamówienia obejmującą branże budowlaną. Wypełniając kolumnę 5 załącznika Nr 4 do Specyfikacji Wykonawca winien w sposób jednoznaczny wykazać, iż przedmiotowe realizacje obejmowały branże budowlaną. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełniaw oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX niniejszej Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1)oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do Specyfikacji; 2)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy- Załącznik Nr 3 do Specyfikacji; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w ppkt. 2-3 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. IX pkt. 1 ppkt. 3, Specyfikacji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa wyżej, jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokument sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialne poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości, co do jej prawdziwość. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum 1 realizacja) - Załącznik Nr 4 do Specyfikacji; Uwaga: - Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w wykazie wykonanych robót budowlanych o podobnym charakterze rozumie roboty polegające na remoncie budynku o wartości robót odpowiadającej, co najmniej wartości kosztorysu ofertowego przedmiotowego zamówienia obejmującą branże budowlaną . Wypełniając kolumnę 5 załącznika Nr 4 do Specyfikacji Wykonawca winien w sposób jednoznaczny wykazać, iż przedmiotowe realizacje obejmowały branże budowlaną. 2)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 5 do Specyfikacji; Uwaga: - wykaz musi zawierać minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową w branży budowlanej, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres udzielonej gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Głogowska 17 60-943 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój nr 128.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 09:45, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Głogowska 17 60-943 Poznań Dział Zamówień Publicznych pokój nr 128.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.