eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Remont wyznaczonych odcinków dróg tłuczniem kamiennym i żwirem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Łuków: Remont wyznaczonych odcinków dróg tłuczniem kamiennym i żwirem.
Numer ogłoszenia: 148207 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982392, fax 025 7982439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wyznaczonych odcinków dróg tłuczniem kamiennym i żwirem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wyznaczonych odcinków dróg celem wzmocnienia istniejącej nawierzchni: 1. Remont dróg tłuczniem kamiennym - Gołąbki /dz. 333/ - długość odcinka 200 m, szerokość 3,5 m - Krynka /dz. 9/ - długość odcinka 250 m, szerokość 4 m - Podgaj /dz. 535/ - długość odcinka 200 m, szerokość 3 m - Żdżary /dz. 490/ - długość odcinka 400 m, szerokość 3 m 2. Remont dróg żwirem - Aleksandrów /dz.861/ i Suchocin /dz.442/ - długość odcinka 450 m, szerokość 4 m - Role - kolonia /dz. 641/2/ - długość odcinka 450 m, szerokość 4 m - Role - Borki /dz.655/2/ - długość odcinka 1000 m, szerokość 4 m - Strzyżew /dz.1381 i 1459/ - długość odcinka 1800 m, szerokość 4 m - Świdry /dz. 973/ - długość odcinka 250 m, szerokość 5 m Remont dróg należy wykonać tłuczniem lub żwirem zgodnie z powyższym. Materiał winien spełniać warunki do mechanicznej stabilizacji. Grubość górnej warstwy nawierzchni po zagęszczeniu winna wynosić 20 cm. Przed ułożeniem nawierzchni należy wykonać korytowanie nasypu drogi pod warstwę jezdną z ewentualnym odwiezieniem nadmiaru gruntu. Profil podłużny jak też poprzeczny jezdni po utwardzeniu musi być wyższy od przyległego terenu, tak aby zapewniał swobodny spływ wód opadowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formie pieniądza, poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3, pkt.4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w innej formie niż pieniądz winno być dołączone do oferty. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać na konto Urzędu Gminy w Banku PKO BP Oddział Łuków Nr 15 1020 1260 0000 0102 0014 0533.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2007 Nr 223, poz. 1655/ 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. Wykaz zatrudnionych pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; Wykonawca wykaże zatrudnienie co najmniej 10 pracowników stałych oraz personelu kierowniczego, odpowiedzialnego za realizację zamówienia. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych jakimi dysponuje Wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawca wykaże się posiadaniem lub dostępem (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych: - samochody do transportu kruszywa 3 szt. - walec gładki samojezdny 1 szt. - koparko-ładowarka 1 szt. - równiarka 1 szt. 5.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 latach odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Wykonawca wykaże co najmniej 5 robót budowlanych w zakresie remontów lub przebudowy dróg o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łuków, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, pok.23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łuków, ul.Świderska 12, 21-400 Łuków, pok.27 /kancelaria/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.