Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Kraków: wykonanie badania ewaluacyjnego
Numer ogłoszenia: 148183 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax 012 6160144,6303126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie badania ewaluacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ocena systemu zarządzania i wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w Województwie Małopolskim oraz przygotowanie opracowania w formie Raportu Końcowego, zawierającego w szczególności: a) odpowiedzi na sformułowane pytania ewaluacyjne oraz ogólne wnioski i rekomendacje, b) szczegółowe uwagi, wnioski i rekomendacje wynikające z oceny systemu wybranych elementów zarządzania i wdrażania PO KL w Województwie Małopolskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.10.00.00 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe Kod CPV wg słownika 2008: 73.10.00.00 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają następujące warunki szczegółowe: 1) Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się usługi polegające na prowadzeniu prac naukowo-badawczych lub badawczo-rozwojowych, obejmujących wykonywanie badań, ocen, analiz lub ekspertyz w zakresie problematyki dotyczącej Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości co najmniej 40 000 zł brutto każde. 2) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym: a) osobą, posiadającą doświadczenie w realizacji projektów naukowo-badawczych lub badawczo-rozwojowych, związanych z problematyką funduszy Unii Europejskiej, b) osobą, posiadającą doświadczenie w realizacji projektów naukowo-badawczych lub badawczo-rozwojowych, związanych z problematyką dotyczącą Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przygotowywania opracowań, raportów lub analiz w zakresie dotyczącym tej problematyki, c) osobą, posiadającą doświadczenie w stosowaniu ilościowych i jakościowych technik badawczych oraz w prowadzeniu analiz statystycznych i interpretacji danych ilościowych Wykaz osób uczestniczących w realizacji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności to zał. nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII specyfikacji. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z Ofertą Wykonawca winien złożyć: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2/ Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (przy uwzględnieniu wymagań określonych w pkt VI ppkt 1.1 SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 4 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawcy mogą spełniać łącznie. c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pktVII pkt1 ppkt1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. d) Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również Oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 6 do SIWZ. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z dn. 14 lutego 1991r. - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2002 r. nr 42, poz. 369 z późn. zm.)).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Krakowie, ul. Wielicka 72, III piętro, pokój 304.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 12:00, miejsce: - osobiście/kurierem w Dep. Polityki Regionalnej UMWM w Krakowie, ul. Wielicka 72, pok.334; -pocztą (operator publiczny) adres: Urząd Marszałkowski Woj. Małopolskiego, ul.Racławicka 56, 30-017 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet X Pomoc techniczna
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.