eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaŚwiadczenie usług konserwacji systemów i urządzeń w budynkach Sądu Okręgowego w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Częstochowa: Świadczenie usług konserwacji systemów i urządzeń w budynkach Sądu Okręgowego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 148108 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 23/35, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3681696, fax 034 3644210.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji systemów i urządzeń w budynkach Sądu Okręgowego w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na konserwacji systemów i urządzeń w budynkach Okręgowego w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a/ załącznik nr 2.A do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie A - konserwacja telefonów i domofonów, b/ załącznik nr 2.B do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie B - konserwacja urządzeń dźwigowych, c/ załącznik nr 2.C do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie C - klimatyzacja i wentylacja, d/ załącznik nr 2.D do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie D - systemy sygnalizacji pożarowych, włamania, napadu, telewizji przemysłowej, kodów dostępu, nagłośnienia, detekcji metali, przeglądy gaśnic i hydrantów, monitoring. Zamawiający wymaga, aby realizowane usługi odpowiadały wymaganiom i parametrom opisanym załącznikach nr 2.A, 2.B, 2.C i 2.D do niniejszej SIWZ (w zależności od zadania, do którego przystępuje Wykonawca). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.34.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 50.34.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych Oryginalny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind Kod CPV wg słownika 2008: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind Oryginalny kod CPV: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Kod CPV wg słownika 2008: 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących Oryginalny kod CPV: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 50.74.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 50.74.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji podnośników Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.33.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.33.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji sprzętu telekomunikacyjnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WADIUM NIE JEST WYMAGANE.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ustawy O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania określone w niniejszej SIWZ. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: -wypełnić OFERTĘ z załącznikami; - załącznik nr 1 do siwz -posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe tj. wykonać w ciągu ostatnich trzech lat jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia w zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę. NA POTWIERDZENIE TEGO WARUNKU NALEŻY: załączyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, usług zbliżonych co do zakresu i wartości do usług objętych zamówieniem, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np. referencje - załącznik nr 6 do siwz Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa powyżej na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w Rozdziale IX SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone powyżej, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - wypełniony formularz ofertowy (oryginał) - załącznik nr 1 do siwz; - zaparafowany i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, dotyczący zadania, do którego przystępuje Wykonawca (oryginał) - załącznik 2.A i(lub 2.B i(lub 2.C i(lub 2.D do niniejszej siwz (w zależności od zadania, w odniesieniu do którego Wykonawca składa ofertę). - oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał) - załącznik nr 4 do siwz; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzia¬łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz osób, które będą wykonywać usługę będącą przedmiotem zamówienia (oryginał) - załącznik nr 5 do siwz. Do wykazu należy dołączyć świadectwa kwalifikacyjne lub inne, wymagane przepisami prawa, dokumenty uprawniające do wykonywania konserwacji urządzeń i systemów, na które składa ofertę (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, zbliżonych, co do zakresu i wartości, do usług objętych zamówieniem (oryginał) - załącznik nr 6 do siwz, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat, minimum jednej usługi, o podobnym zakresie i wartości jak przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu. Należyte wykonanie usługi musi być potwierdzone przez Zleceniodawcę tych usług (np. referencje). Dokument potwierdzający wykonanie usługi winno zawierać w treści zakres wykonanych usług, termin wykonywania usług, wartość brutto wykonanych usług. Z dokumentu tego winno wynikać, iż zlecone usługi zostały wykonane w sposób należyty. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa powyżej, składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymienione w tym rozdziale dokumenty mogą zostać złożone w oryginale lub kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela wykonawcy uprawnionego do podpisania oferty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy ul. Dąbrowskiego 23/35 42-200 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy ul. Dąbrowskiego 23/35 42-200 Częstochowa pok. nr 11 (niski parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja telefonów i domofonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja telefonów i domofonów użytkowanych przez Sąd Okręgowy w Częstochowie Szczegółowy opis przemiotu zamówienia w niniejszym zadaniu zawiera załącznik nr 2.A do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia w niniejszym postępowaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja urządzeń dźwigowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja urządzeń dźwigowych I.DŹWIG HYDRAULICZNY Z NAPĘDEM POŚREDNIM - UL. DĄBROWSKIEGO 23-35, URZĄDZENIA NOWE ZAINSTALOWANE Z 2007 - 3 LETNIA GWARANCJA II. PLATFORMA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH O NUMERZE N3004000036 w BUDYNKU PRZY UL. ŚLĄSKIEJ 8 III. DŹWIG-TOWAROWY NR UDT N 3104000530, TYP-BKG, UDŹWIG - 30KG, WYSOKOŚĆ PODNOSZENIA - 2,60M W BUDYNKU PRZY UL.DABROWSKIEGO 23/35 IV. SCHODOŁAZ - WÓZEK SCHODOWY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH TYP 08 NR 3022W W BUDYNKU PRZY UL.DĄBROWSKIEGO 23-35 V. BRAMA WJAZDOWA ROLOWANA PODNOSZONA VI. SZLABAN WJAZDOWY GARD 4040 - 2 sztuki, UL. DĄBROWSKIEGO 23/35 Szczegółowy opis przemiotu zamówienia w niniejszym zadaniu zawiera załącznik nr 2.B do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia w niniejszym postępowaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00-7, 50.74.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja systemów i urządzeń klimatyzacji i wentylacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja systemów i urządzeń klimatyzacji i wentylacji Szczegółowy opis przemiotu zamówienia w niniejszym zadaniu zawiera załącznik nr 2.C do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia w niniejszym postępowaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.72.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja systemów syganlizacji pożarowych, włamania, napadu, telewizji przemysłowej, kodów dostępu, nagłośnienia, detekcji metali, przeglądy gaśnic i hydrantów, monitoring.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja systemów syganlizacji pożarowych, włamania, napadu, telewizji przemysłowej, kodów dostępu, nagłośnienia, detekcji metali, przeglądy gaśnic i hydrantów, monitoring. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym zadaniu przedstawia załącznik nr 2.D do specyfikacji istotnych warunkow zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.10.00-7, 50.71.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.