Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-16
Warszawa: PRZYGOTOWANIE I OBSŁUGA PIROTECHNIKI SCENICZNEJ NA PRÓBACH I SPEKTAKLACH TEATRALNYCH
Numer ogłoszenia: 14809 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I OBSŁUGA PIROTECHNIKI SCENICZNEJ NA PRÓBACH I SPEKTAKLACH TEATRALNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegające na przygotowaniu oraz obsłudze pirotechniki scenicznej podczas przedstawień i prób spektakli w TM ROMA w Warszawie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany, w szczególności do: a) wykonywania zamówienia zgodnie ze scenariuszami przedstawień określającymi sceny użycia efektów pirotechnicznych, b) przestrzegania harmonogramu prób i przedstawień podanego do wiadomości i aktualizowanego przez Zamawiającego, c) dostarczenia na własny koszt i ryzyko środków pirotechnicznych należytej jakości, d) zabezpieczania prawidłowego, zgodnego ze scenariuszem przebiegu wszystkich scen przedstawień i prób z wykorzystaniem efektów pirotechnicznych, e) natychmiastowego podjęcia działań zabezpieczających w przypadku zaistnienia jakiegokolwiek zagrożenia w trakcie scen z wykonywanymi efektami pirotechnicznymi, f) zapewnienia podczas prób i spektakli odpowiednich replik w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, g) serwisowania i konserwowania replik, o których mowa w pkt. f, tak aby umożliwiały bezpieczne wykonywanie przy ich użyciu efektów pirotechnicznych, h) wykonania zamówienia w sposób spełniający warunki określone przepisami prawa, a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 15 września 2010 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy organizacji i realizacji widowisk. Lista efektów: Spektakl pt. Les Miserables. - ładunek hukowo - błyskowo - dymny (teatralny wybuch) - 8 szt. na jeden spektakl lub próbę, - ładunek hukowo - błyskowo - dymny plus efekt rozsadzenia skrzyni - 1 szt. na spektakl lub próbę, - naboje do urządzenia wmontowanego w repliki do odpalenia ładunku hukowego 120 szt. na jeden spektakl lub próbę, - wystrzał hukowo - ogniowy - 1 sztuka na jeden spektakl lub próbę. Spektakl pt. Tuwim dla dorosłych. - ładunek hukowo - błyskowo - dymny - 1 szt. na spektakl lub próbę. Spektakl pt. Aladyn Jr. - ładunek błyskowo - dymny - 4 szt. na spektakl lub próbę, - fontanna iskier ? sek. - 1,5m - 1 szt. na spektakl lub próbę, - konfetti srebrne - 0,4 kg na spektakl lub próbę. Spektakl pt. Najlepsze z Romy. - fontanna iskier 1,2 sek. x 5m - 1 szt. na spektakl lub próbę, - fontanna iskier 1 sek. x 10m - 1 szt. na spektakl lub próbę, - fontanna 10 sek. (czerwony punkt plus srebrny snop iskier - 1 szt. na spektakl lub próbę, - fontanna iskier 0,25 sek. x 3,6m - 1 szt. na spektakl lub prób - efekt zwarcia elektrycznego w scenie laboratorium Filipa Golarza. Szacunkowa liczba przedstawień i prób: Les Miserables - 450, Aladyn Jr - 150, Tuwim dla dorosłych - 85, Najlepsze z Romy - 50. W przypadku mniejszej ilości przedstawień i prób, Wykonawca nie będzie uprawniony do podnoszenia roszczenia wobec Zamawiającego. Podane ilości mogą się różnić od rzeczywistej ilości. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zmniejszenia ilości przedstawień i prób względem ilości szacowanej (przewidywanej). Wykonawca powinien zapewnić wszystkie materiały niezbędne do wykonania efektów pirotechnicznych, a w szczególności ładunki do urządzeń wmontowanych w repliki. Wykonawca w ramach zamówienia powinien zapewnić repliki muszkietów i pistoletów skałkowych stylizowane na lata (1815-1832, wiek XIX, Francja). Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić na własny koszt serwis replik oferowanych w ramach wykonywania zamówienia. Wszelka odpowiedzialność za wadliwe działanie replik spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca powinien dochować wszelkiej możliwej staranności, aby zapewnić bezpieczne używanie replik. Wszelkie koszty wynikające z konieczności serwisowania i napraw replik spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany przed pierwszym użyciem przeszkolić wszystkie osoby używające replik. Wykaz replik: - muszkiet skałkowy ze stalowymi okuciami, drewno (replika) z wmontowanym urządzeniem do odpalania ładunku hukowego - w ilości 20 sztuk, - pistolet skałkowy krótki, stalowe okucia, drewno (replika) - w ilości 2 sztuk. Repliki, które zostaną użyte do wykonania zamówienia powinny zostać zaakceptowane przez reżysera ww. przedstawienia w zakresie zgodności stylizacji na lata (1815-1832) wiek XIX i spójności artystycznej. Bez uzyskania akceptacji reżysera, Wykonawca nie może używać oferowanych replik. W replikach powinny zostać zamontowane urządzenia do odpalania ładunków hukowych. Z każdej broni używanej w czasie trwania spektaklu powinno paść co najmniej 7 strzałów bez konieczności ponownego ładowania repliki. W celu uzyskania możliwie dużej efektywności, Wykonawca będzie zobowiązany do omówienia efektów pirotechnicznych z reżyserem ww. przedstawień. Efekty pirotechniczne powinny zapewniać wysokie bezpieczeństwo z uwagi na to, iż scena znajduje się w pomieszczeniu zamkniętym. Produkty, które będą wykorzystywane w spektaklu muszą być bezpiecznie dla ludzi, a w szczególności dla aktorów, widzów i obsługi spektaklu lub próby. Produkty muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać niezbędne atesty, pozwolenia, certyfikaty bezpieczeństwa, w tym BAM - PT1 oraz spełniać normy bezpieczeństwa zapewniające bezpieczeństwo ludzi i wyposażenia Zamawiającego, m.in. zgodne z klasyfikacją produktów wg ADR 1.4G. Użycie produktów pirotechnicznych musi być zgodne z zasadami bezpieczeństwa stosowanymi przy produktach pirotechnicznych. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie dokumenty pozwalające zgodnie z polskim prawem na nabywanie i używanie materiałów wybuchowych oraz na przeprowadzanie tego typu pokazów w siedzibie Zamawiającego - obie sceny TM ROMA. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanego zamówienia, które będzie ważne przez cały okres wykonywania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie świadczenie usług na rzecz Zamawiającego polegające na przygotowaniu oraz obsłudze pirotechniki scenicznej podczas przedstawień i prób spektakli w TM ROMA. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone, jeśli ze specyfiki wynikać będzie, iż niezbędne jest zapewnienie większej ilości efektów pirotechnicznych w poszczególnych przedstawieniach spowodowanych zmianą w scenariuszu lub w wizji artystycznej reżysera lub w przypadku zmian repertuarowych prowadzących do zwiększenia się ilości granych przez Zamawiającego spektakli i wprowadzenia nowych tytułów do repertuary lub zaistnieje potrzeba wykonania usług podczas spektakli poza siedzibą Zamawiającego (spektakle wyjazdowe oraz różnego rodzaju imprezy promocyjne).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.36.00.00 - Usługi pirotechniczne 39.22.55.00 - Wyroby pirotechniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż: a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) trzy kontrakty obejmujące wykonywanie efektów pirotechnicznych w pomieszczeniach zamkniętych przy udziale publiczności, b) dysponują osobą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w wykonywaniu pokazów pirotechnicznych, c) dysponują opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000 zł. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu powinien przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. Ponadto Wykonawca powinien wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2-III.4.3 Ogłoszenia. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) trzy kontrakty obejmujące wykonywanie efektów pirotechnicznych w pomieszczeniach zamkniętych przy udziale publiczności.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż dysponują osobą z co najmniej dwuletnim doświadczeniem w wykonywaniu pokazów pirotechnicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą, iż dysponują opłaconą polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany postanowień umownych o ile po zawarciu umowy ulegnie zmianie obowiązująca stawka podatku VAT, to wynagrodzenie umowne zostanie odpowiednio skorygowane przez strony umowy. Stawka podatku VAT, zostanie naliczona i zapłacona w kwotach należnych według przepisów prawa polskiego w sprawie VAT, obowiązujących na dzień wystawienia faktury lub rachunku przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2012 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.