eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Obsługa monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-12

Tarnobrzeg: Obsługa monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega.
Numer ogłoszenia: 14809 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19744 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zleca obsługę monitoringu miejskiego w okresie 12 miesięcy w niżej wymienionym zakresie: 1.Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu centrum obsługi monitoringu (COM) umiejscowionego w pomieszczeniu przy ul. 1 Maja w budynku Komendy Miejskiej Policji. 2.Obsługa monitoringu wizyjnego realizowana będzie całodobowo we wszystkie dni tygodnia przez: 1) obserwację (dozór) zobrazowanej wizji, kamer, systemu i jego obsługę zgodnie z instrukcją COM, 2) dodatkowe rejestrowanie zaobserwowanych wykroczeń niewymagających natychmiastowej interwencji poprzez zrzut zarejestrowanego materiału na serwer, 3) reagowanie na zauważone wykroczenia lub przestępstwa, zdarzenia związane z zagrożeniem życia lub zdrowia osób poprzez natychmiastowe informowanie odpowiednich służb, tj. policji, straży miejskiej, straży pożarnej czy też pogotowia ratunkowego, 4) niezwłoczne powiadamianie przedstawiciela zamawiającego o wszelkich awariach systemu, 5) prowadzenie dokumentacji związanej z zarejestrowanymi wykroczeniami oraz przestępstwami, 3. Pracownik (operator) obowiązany jest do: 1) posiadania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, 2) biegłej obsługi sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych oraz znajomość programu AVIGILON CONTROL CENTER ENTERPRISE oraz programu AVIGILON CONTROL CENTER PLAYER 3) posiadania ukończonego kursu ochrony imprez masowych 4) prowadzenia książki służb, dziennego raportu zdarzeń oraz wykazu awarii systemu, 5) natychmiastowego powiadamiania odpowiednich służb tj. policji, straży miejskiej, straży pożarnej lub pogotowia lub łącznie wszystkich służb w zależności od specyfiki interwencji Zamawiający informuje, iż posiada w chwili obecnej 26 punktów kamerowych - 38 kamer, od 1 maja 2016 system zostanie powiększony o kolejne 4 punkty kamerowe z 8 kamerami. Do obowiązków Zamawiającego należy: a.zapewnienie dokumentacji miejskiego monitoringu wizyjnego, w tym: książkę służb, ewidencja awarii, książkę przekazanych interwencji; b.zapewnienie łączności telefonicznej lub radiowej pomiędzy COM a Komendą Miejską Policji i Komendą Straży Miejskiej; c.przeszkolenie personelu w zakresie obsługi systemu monitoringu; d.dostarczenie instrukcji obsługi systemu oraz określenie procedur postępowania w przypadkach ujawnienia wykroczeń lub przestępstw; e.pełnienie nadzoru merytorycznego przez wyznaczonego funkcjonariusza lub funkcjonariuszy Straży Miejskiej 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami związanymi z rodzajem prowadzonej działalności gospodarczej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Detektywistyczna Agencja Ochrony ARGUS Tadeusz Pachnik, ul. Gen.Żółkiewskiego -Lina 8/4, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 190851,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104871,57

  • Oferta z najniższą ceną: 104871,57 / Oferta z najwyższą ceną: 115282,08

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.