Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-28
Kielce: Wykonanie i montaż indywidualnych tablic informacyjnych
dla zadania wynikającego z realizacji projektu p.n. Turystyczna i gospodarcza kampania
promocyjna Powiatu Kieleckiego
Numer ogłoszenia: 148026 - 2010; data zamieszczenia: 28.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3421307, faks 041 3421723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż indywidualnych tablic informacyjnych dla zadania wynikającego z realizacji projektu p.n. Turystyczna i gospodarcza kampania promocyjna Powiatu Kieleckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 31 szt. tablic informacyjnych wraz z montażem w miejscach wskazanych w SIWZ wg niżej podanego opisu; Opis wykonania konstrukcji tablicy informacyjnej; Konstrukcja musi nawiązywać do tradycyjnej architektury regionu świętokrzyskiego i detalach wykonania tablic należy uwzględnić; Konstrukcja drewniana - drewno klasy WAO-3 Zadaszenie wykonane w pięciu sorach - dwustronnie Zadaszenie tablicy - gont świętokrzyski typu szkudła łupany w ząbek, co drugi w pierwszym sorze prosty; każdy następny w ząbek, gont o szerokości 6-14 cm. Zadaszenie wykończone grzebieniem Szczyty zadaszenia wykonane na zasadzie odwróconej jodełki wykończone falbankami. W szczycie umieszczone elementy ozdobne w postaci krzyża W kalenicy w części nośnej słupów umieszczone elementy ozdobne - króle Słupy nośne frezowane na krawędziach na wysokości montażu tablicy konstrukcja drewniana jak i gont zabezpieczona przezroczystym impregnatem do drewna zawierającym aktywne środki przeciw pleśniowe i przeciw gnilne o zawartości części stałych około 11 % objętości przy gęstości względnej 0,82 kg/l. Zawartość lotnych części organicznych 650 +/- 30 g/l. Przed malowaniem zasadniczym kolorem TVT 5077 według karty kolorów Valtti Colpr gont musi naturalnie spatynować (okres patynowania nie mniej niż 3 miesiące) Rozmiar tablicy - 200 x 120 (cm) w układzie poziomym Rozmiar konstrukcji powinien się zamknąć w wymiarach 360 cm od poziomu gruntu szerokość 245cm Montaż w gruncie za pomocą konstrukcji metalowych Wykonawca do oferty musi dołączyć projekt techniczny wykonawczy z opisami pokazujący wykonanie tablic i montażu do podłoża. W projekcje na rysunkach szczegółowych należy rozrysować elementy szczegółów wskazanych w opisie i sposób mocowania tablic do podłoża. DANE TABLICY Tablica wykonana na blasze alu-ocynk grubości 0,7 mm na konstrukcji szkieletowej wykonanej z profilu zamkniętego 30 x 20 mm zamaskowanych ćwierć wałkiem. Na części frontowej tablicy należy umieścić dostarczony przez Zamawiającego na nośniku CD projekt graficzny, który należy wykonać przez wydruki wykonane metodą druku w ploterze atramentowym, tuszami solventowymi. Druk na atestowanych foliach europejskich. Wydruk dodatkowo zabezpieczony laminatem anty - grafitii (folia bezpieczna 200 um) Parametry techniczne folii antygrafiti Współczynnik zacienienia 0,92 % całkowitej energii słonecznej zatrzymanej 19,00 % całkowitej energii słonecznej odbitej 10,00 % absorpcji całkowitej energii słonecznej 15,00 % transmisji całkowitej energii słonecznej 75,00 % odbicia światła widzialnego 11,00 % transmisji światła widzialnego 85,00 % odbicia promieniowania ultrafioletowego do 7,00 Wytrzymałość na odklejenie (funt/cal) 5-7 lb/cal Siła rozciągająca przy przerwaniu 25,000 Wydłużenie przy przerwaniu 150 %.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć; Wykaz wykonanych usług o profilu odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania dla przynajmniej 3 zakończonych usług polegającej na wykonaniu z montażem, zewnętrznych tablic informacyjnych o konstrukcji drewnianej o wartości min 50 tys. PLN. Do pozycji z wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
do oferty należy załączyć projekt techniczny wykonawczy z opisami pokazujący wykonanie tablic i montażu do podłoża. W projekcje na rysunkach szczegółowych należy rozrysować elementy szczegółów wskazanych w opisie i sposób mocowania tablic do podłoża.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.powiat.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kielcach
Al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
pok. nr 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce sekretariat pokój nr 226.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt p.n. Turystyczna i gospodarcza kampania promocyjna Powiatu Kieleckiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa serwera środowiska testowego
- USŁUGA AKTUALIZACJI I WERYFIKACJI OFERT INWESTYCYJNYCH Z TERENU GMIN NALEŻĄCYCH DO WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1356T w miejscowości Obice, gmina Morawica
- Zakup oprogramowania i licencji na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
- Usługa doradcza "Benchmarking i Optymalizacja Pracy Szpitala" przez okres 12 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
- Zakup i dostawa opon zimowych dla pojazdów służbowych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w roku 2026 i 2027
- Wykonanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Kozienicach na rok 2026.
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Leszna w roku 2026
- DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA POJAZDÓW REJESTROWANYCH W POWIECIE CHOJNICKI
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.