Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-06
Katowice: ZAPROJEKTOWANIE I REALIZACJA BADAŃ ANKIETOWYCH
Numer ogłoszenia: 148023 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I REALIZACJA BADAŃ ANKIETOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i zrealizowanie usługi badań ankietowych z wykorzystaniem techniki CATI na temat Popyt na kwalifikacje i umiejętności zawodowe na wojewódzkim rynku pracy - problemy edukacyjne aktywnych zawodowo mieszkańców województwa śląskiego oraz przedstawienie wyników badania w formie raportu a także opracowanie broszury zawierającej wnioski z badania. Badania ankietowe na próbie aktywnych zawodowo (zgodnie z terminologią BAEL) mieszkańców województwa śląskiego w wieku produkcyjnym, powinny zmierzać do: -ustalenia posiadanych przez respondentów umiejętności (w tym miękkich tzw. kluczowych) i kwalifikacji zawodowych (w tym wykształcenie formalne zawód wyuczony oraz zawód wykonywany, odbyte kursy i szkolenia); celem tych ustaleń ma być zdiagnozowanie, jakie umiejętności i kwalifikacje są dostępne i najbardziej powszechne na wojewódzkim rynku pracy oraz jakie zawody wykonują, mając określone wykształcenie kwalifikacje formalne, mieszkańcy naszego województwa (należy ustalić zastępowalność umiejętności i kwalifikacji itp.), -rozpoznania wiedzy i wyobrażeń respondentów na temat aktualnych i przyszłych oczekiwań pracodawców co do najbardziej pożądanych kwalifikacji i umiejętności pracowników, -zdiagnozowania aspiracji społecznych (w tym zawodowych) oraz potrzeb edukacyjnych różnych kategorii społecznych mieszkańców województwa śląskiego a także ich różnorakich uwarunkowań (pozytywnych i negatywnych - stymulatorów i barier); w analizie należy uwzględnić między innymi tradycje rodzinne, świadomość społeczności regionalnej dotyczącą zapotrzebowania gospodarki regionalnej na określone zawody, przyjmowane kryteria wyboru kierunków kształcenia i zawodu, gotowość na różne sposoby dostosowania się do zachodzących zmian społecznych i gospodarczych (w tym gotowość do zmiany zawodu, miejsca zamieszkania itp.). Analiza materiału empirycznego oraz wnioski i rekomendacje winny być przedstawione dla obszaru całego województwa śląskiego jak i dla poszczególnych podregionów. W związku z tym próba powinna obejmować co najmniej po 200 osób z każdego podregionu (a więc 1 600 dla całego województwa). Struktura próby badawczej winna odpowiadać w następujących kategoriach strukturze prezentowanej w uogólnionych wynikach reprezentacyjnego Badania Aktywności Ekonomicznej Ludności (BAEL) przeprowadzonego w II bądź III kwartale 2012 roku przez Urząd Statystyczny w Katowicach: -aktywni zawodowo, -miejsce zamieszkania, -płeć, -wiek, -wykształcenie, -status zatrudnienia i wybrane sekcje PKD. Do zadań Wykonawcy będzie należeć, w szczególności: -opracowanie w porozumieniu z Zamawiającym kwestionariusza ankiety, (w terminie do 14 dni od zawarcia umowy Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu propozycję kwestionariusza ankiety; w terminie do 7 dni od daty otrzymania propozycji kwestionariusza Zamawiający wniesie ewentualne uwagi lub zaakceptuje w całości jego treść; w terminie 24 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję kwestionariusza ankiety, uwzględniającą jego uwagi), -zrealizowanie badań za pomocą metody CATI, -opracowanie wyników badań w formie raportu końcowego opracowanego w języku polskim, (w terminie do 75 dni od zawarcia umowy Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu wyniki przeprowadzonych badań w formie raportu; w terminie do 10 dni od daty otrzymania wyników końcowych Zamawiający zweryfikuje ich treść oraz przekaże ewentualne uwagi Wykonawcy; w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję wyników końcowych, uwzględniającą uwagi Zamawiającego), -opracowanie broszury zawierającej wnioski z badań, (w terminie do 75 dni od zawarcia umowy Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu propozycję broszury; w terminie do 10 dni od daty otrzymania propozycji broszury Zamawiający przekaże ewentualne uwagi Wykonawcy lub zaakceptuje w całości jej treść i formę; w terminie do 90 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu ostateczną wersję broszury, uwzględniającą uwagi Zamawiającego), -przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia pełnej dokumentacji powstałej w wyniku i w związku z realizacją zamówienia, w tym udostępnienie zapisów przeprowadzonych wywiadów telefonicznych, (w terminie do 5 dni od dnia dostarczenia ostatecznej wersji raportu; jest to jednocześnie termin sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury). -bieżąca współpraca z Zamawiającym na każdym etapie wykonania przedmiotu zamówienia, w tym udzielanie na żądanie Zamawiającego pełnej informacji na temat stanu realizacji przedmiotu zamówienia. Wyniki z przeprowadzenia badania zostaną przekazane do siedziby Zamawiającego w formie papierowej (w 3 egzemplarzach trwale spiętych, wydrukowanych w kolorze, w formacie A4) oraz w formie elektronicznej (e-mail, na płycie DVD CD-ROM, 3 sztuki) z możliwością przetwarzania w formatach zapisu: .doc, .docx, .xls, .xlsx .ppt. Raport końcowy powinien mieć następującą strukturę: -spis treści; -streszczenie raportu - nie więcej niż 5 stron A4; -wprowadzenie; -opis wyników badań i analiz; -wnioski i rekomendacje, -opis wybranej i zastosowanej metodologii oraz źródła informacji wykorzystywanych w badaniu; -aneksy przedstawiające zestawienia i analizę danych. Broszura zawierająca wnioski z badania powinna zostać przekazana Zamawiającemu w formie papierowej (w 3 egzemplarzach trwale spiętych, wydrukowanych w kolorze, w formacie A4) oraz w formie elektronicznej (e-mail, na płycie DVD/CD-ROM, 3 sztuki) z możliwością przetwarzania w formatach zapisu: .doc, .docx, .xls, .xlsx .ppt. Objętość broszury nie powinna przekroczyć 20 stron..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 95.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 1 usługę o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł, której przedmiotem było wykonanie co najmniej jednego badania metodą CATI Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunku według formuły spełnia nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą ww przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, przedmiotu oraz wartości oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że usługa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). Dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Nie wykazanie spełnienia ww warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,
ul. Kościuszki 30 , pok. 305, III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnozy stanu sektora ekonomii społecznej w Województwie lubuskim
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Mechanizmy współpracy w zakresie uczenia się przez całe życie w województwie podlaskim"
- Usługa w zakresie przeprowadzenia badania pt. Migracje w Unii Europejskiej. Implikacje dla Europejskich Służb Zatrudnienia na Mazowszu w ramach Działania 6.3 EURES
więcej: Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





