eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przebudowa ulicy Leona Czarlińskiego w Inowrocławiu- II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Inowrocław: Przebudowa ulicy Leona Czarlińskiego w Inowrocławiu- II etap
Numer ogłoszenia: 148011 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Leona Czarlińskiego w Inowrocławiu- II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulicy Leona Czarlińskiego, odcinek od skrzyżowania z ulicą Edwarda Ponińskiego do skrzyżowania z ulicą Jesionową w Inowrocławiu, długości 138,16 m., zgodnie z projektem budowlanym. W zakres robót wchodzi: wykonanie prac w zakresie branży drogowej w tym: 1)roboty przygotowawcze: - odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych; - usunięcie krzewów ; - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej; - rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów; - regulacja urządzeń infrastruktury podziemnej: urządzeń telekomunikacyjnych - 4 szt. , włazów kanałowych - 1 szt. , zaworów wodociągowych i gazowych - 6 szt. , włazu komory ciepłowniczej - 1 szt. ; 2) roboty ziemne: - wykonanie wykopów ; - wykonanie nasypów ; 3) wykonanie podbudowy: - profilowanie i zagęszczenie podłoża ; - wykonanie warstwy odcinającej i odsączającej; - oczyszczenie: warstwy niebitumiczne - 940,5 m2 ; warstwy bitumiczne 1 086,8 m2 ; i skropienie warstw konstrukcyjnych - 2 026,3 m2 ; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 939,1 m2 ; - wykonanie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem - 1 709,5 m2 ; - wykonanie podbudowy betonowej z chudego betonu: gr. 10 cm - 300,7 m2 ; gr. 15 cm - 689,8 m2 ; gr. 22 cm - 1,3 m2 ; 4) wykonanie elementów ulic: - wykonanie krawężników i oporników betonowych ; - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm - 300,7 m2 ; - wykonanie betonowych obrzeży chodnikowych 5) wykonanie nawierzchni: - z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca - 940,5 m2 ; - z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna - 1 084,5 m2 ; - z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm - 689,8 m2 ( zjazdy173,95 m2 ; zatoki parkingowe - 515,88 m2 ); 6) wykonanie oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu: - wykonanie oznakowania poziomego materiałami cienkowarstwowymi - 0,9 m2 i 29,2 m2 ; - wykonanie oznakowania pionowego: słupków - 13 szt. i tarcz znaków drogowych odblaskowych - 26 szt. ; 7) wykonanie zieleni drogowej: - humusowanie terenu z obsianiem trawą - 1 055,3 m2 i 1 875,9 m2 ; 8 ) wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Wykonanie prac w zakresie branży sanitarnej w tym: 1) roboty ziemne; 2)roboty montażowe: - wykonanie studni rewizyjnych O 1 200 mm - 3 szt.; - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych O 500 mm - 7 szt.; - demontaż studzienek ściekowych ulicznych O 500 mm - 2 kpl.; - wykonanie kanałów rurowych z rur żelbetowych typu WIPRO O 200 mm - 33 m i O 600 mm - 166 m. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, powiadomienie gestorów uzbrojenia o rozpoczęciu robót. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł (informacje dotyczące obowiązku wniesienia wadium są zawarte w SIWZ)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 04.09.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumieć roboty branży drogowej, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy zł), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wymagane uprawnienia budowlane wraz z aktualnymi zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 350 000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Dowód wniesienia wadium. 8. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). oraz: 9. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z załączonym kosztorysem ofertowym. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.