To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-21
Wrocław: Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego do Izby Celnej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 147950 - 2016; data zamieszczenia: 21.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160431 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna we Wrocławiu, ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3705328, faks 71 3435439.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego do Izby Celnej we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego w asortymencie oraz ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Minimalne parametry sprzętu określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ . 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był: fabrycznie nowy (wyprodukowany w 2016 roku), nieużywany, oraz spełniający minimalne parametry techniczne opisane w SIWZ. 4. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony sprzęt komputerowy: - jest uszkodzony, posiada wady uniemożliwiające użytkowanie, lub - nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca wymieni na nowy, prawidłowy, na koszt własny. 5. Zamawiający wymaga następującej minimalnej gwarancji na sprzęt licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia: a. 10szt. komputerów stacjonarnych- min. 12 miesięcy; b. 5szt. notebooków - min. 12 miesięcy; c. 28 notebooków - min. 12 miesięcy; d. 2szt. dysków zewnętrznych - min. 12 miesięcy; e. 20szt. szyfrowanych pamięci przenośnych typu pendrive - min. 12 miesięcy; f. 10szt. pamięci przenośnych typu pendrive - min. 12 miesięcy. 6. Wartość zamówienia Wykonawca winien podać w formularzach cenowych stanowiących załączniki od 5 do 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i własny koszt przedmiot zamówienia do magazynu mieszczącego we Wrocławiu przy ul. Karmelkowej 31 w dni powszednie w godzinach od 7oo do 14oo. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące zadania: 9.1. Zadanie nr 1 - komputery stacjonarne określone dla zadania nr 1 w załączniku nr 1 do SIWZ; 9.2. Zadanie nr 2 - notebooki, określone dla zadania nr 2 w załączniku nr 1 do SIWZ; 9.3. Zadanie nr 3 - notebooki, dyski zewnętrzne, pamięci przenośne, pamięci przenośne szyfrowane określone dla zadania nr 3 w załączniku nr 1 do SIWZ. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie towaru, zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, spełniających wymagania konstrukcyjne określone w niniejszej specyfikacji oraz zapewniających funkcjonalność porównywalną ze wskazaną w specyfikacji. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZP SYSTEMY INFORMACYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZP SYSTEMY INFORMACYJNE SP. Z O.O.
- PRZP Systemy Informatyczne Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 6, 28-230 Połaniec, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28447,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22164,60
Oferta z najniższą ceną: 22164,60 / Oferta z najwyższą ceną: 30650,86
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU INTERSELL, ul. Jesionowa 17A, 42-525 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57122,00
Oferta z najniższą ceną: 57122,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110940,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków U, W i P należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzętu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w związku z prowadzoną przez DODR we Wrocławiu działalnością statutową i gospodarczą.
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1951D nad rzeką Ślęza w m. Ślęza"
- Remont i termomodernizacja dachu i elewacji budynku Liceum Sztuk Plastycznych przy ul. ks. Piotra Skargi 23b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów rozbudowy technologii scenicznej Kujawsko-Pomorskiego Teatru Muzycznego w Toruniu - zakup kompletnego, mobilnego systemu cyfrowego miksowania dźwięku.
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do utworzenia w Instytucie Architektury i Urbanistyki Politechniki Łódzkiej Laboratorium badań nad aspektami estetycznymi w architekturze
- SZP/243-323/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
- Zakup i dostawa Sprzętu: Część 1: projektorów laserowych (15 szt.) oraz/lub Część 2: monitora dotykowego wraz z wbudowaną kamerą i mikrofonem (1 zestaw) dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu.
- Remont oraz doposażenie budynków Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Więcborku
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim oraz potrzeb realizacji zadań z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





