eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynBudowa odcinka chodnika wzdłuż ul. Wojska Polskiego w Mrągowie, droga krajowa nr 16, od km 204+707 do 206+210 wraz z infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2009-09-04

Olsztyn: Budowa odcinka chodnika wzdłuż ul. Wojska Polskiego w Mrągowie, droga krajowa nr 16, od km 204+707 do 206+210 wraz z infrastrukturą techniczną
Numer ogłoszenia: 147933 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie , Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, faks (089) 527 35 36, 5272307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka chodnika wzdłuż ul. Wojska Polskiego w Mrągowie, droga krajowa nr 16, od km 204+707 do 206+210 wraz z infrastrukturą techniczną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa odcinka chodnika wzdłuż ul. Wojska Polskiego w Mrągowie, droga krajowa nr 16, od km 204+707 do 206+210 wraz z infrastrukturą techniczną. Zakres robót obejmuje: Przebudowę istniejącego ciągu pieszego-chodnika na odcinku drogi krajowej nr 16, strona lewa ulicy Wojska Polskiego od posesji nr 65 - początek robót, zakończeniem jest istniejąca zatoka autobusowa visa vi salonu samochodowego Fiata. Zakres obejmuje też wymianę istniejących słupów oświetleniowych z budową brakującego oświetlenia na końcowym odcinku drogi, przebudowę kolidującej sieci telekomunikacyjnej z przebiegiem remontowanego odcinka chodnika jak też wykonanie częściowego odwodnienia korony drogi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 9.500,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych, 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegajacy wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniajacy niżej określone warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 2) Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 2 mln PLN; b) posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN. 3) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każda funkcję wymieniona poniżej, które spełniają nastepujące wymagania: a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy: - minimalna liczba osób: 1; 4) Potencjał techniczny: Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostepnienia: a) mały walec stalowy, statyczny minimalna liczba jednostek: 1; b) zagęszczarka płytowa z osłoną tworzywa sztucznego minimalna liczba jednostek: 2. 5) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca minimum 1 zadanie w zakres którego wchodziło wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 1000m2. 6) Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punktach III.2)2), III.2)3), III.2)4) oraz III.2)5) muszą spełniać łącznie. 7) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawa oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. F) Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinie o badanych sprawozdaniach w części dotyczacej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiazanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określajace obroty oraz zobowiazania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzajace spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2)a) niniejszego ogłoszenia. G) Informacje banku, lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzajaca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt III.2)2)b) niniejszego ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. H) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które beda uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)3) niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi bedzie dysponował, musi załaczyć pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. I) Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)4) niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załaczyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. J) Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doswiadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2)5) niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzajace, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. K) Jeżeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w punktach III.2)B), III.2)D) i III.2)E) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace odpowiednio,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej Zamawiajacego lub na pisemny wniosek: a) odebrać osobiście (cena: 400 PLN); b) otrzymać za zaliczeniem pocztowym (cena: 400 PLN).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego, Sekretariat - pok. 113 (I pietro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególnosci ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.