Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Słubice: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń i montaż dwóch kompaktowych węzłów cieplnych dla ZSE-R i budynku usługowego przy ul. Wojska Polskiego 18 w Słubicach.
Numer ogłoszenia: 147914 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Folwarczna 1b, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7590653, fax 095 7590658.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zec-slubice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń i montaż dwóch kompaktowych węzłów cieplnych dla ZSE-R i budynku usługowego przy ul. Wojska Polskiego 18 w Słubicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie: - dwufunkcyjnego węzła cieplnego o mocy c.o./c.w.u. 400/100 kW dla obiektów Zespołu Szkół Ekonomiczno-Rolniczych w Słubicach zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, - jednofunkcyjnego węzła cieplnego o mocy c.o. 150 kW dla Budynku usługowego zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 40.33.00.00 - Węzeł cieplny lokalny Kod CPV wg słownika 2008: 09.32.30.00 - Węzeł cieplny lokalny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą następujące oświadczenia oraz dokumenty: 1. Oświadczenia, które należy złożyć do oferty: a. pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. pisemne oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c. pisemne oświadczenie, że wykonawca, w ciągu ostatnich trzech lat ani jego uprawnieni przedstawiciele nie byli karani w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. d. pisemne oświadczenie, że wykonawca posiada odpowiedni potencjał oraz środki finansowe lub zdolność kredytową niezbędne do wykonania zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy złożyć następujące dokumenty lub ich potwierdzone kopie: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; c. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie kryterium spełnia/ nie spełnia odnośnie do złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zec-slubice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o. ul. Folwarczna 1b 69-100 Słubice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o. ul. Folwarczna 1b 69-100 Słubice, w sekretariacie - pokój 6b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi na terenie gminy i miasta Słubice
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku oraz terenach przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Słubicach
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Słubicach
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa szkolnej Hali Sportowej w ZSZ Nr w 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- MODERNIZACJA LABORATORIÓW TECHNOLOGII I ANALIZY TERMICZNEJ POLIMERÓW W BUDYNKU PRZY UL. PUŁASKIEGO 10 W SZCZECINIE (ROBOTY BUDOWLANE W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ")
- Wzrost efektywności energetycznej WZLP w Olsztynie poprzez termomodernizację budynku szpitala
więcej: Węzeł cieplny lokalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





