eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PIEKOSZÓW W ROKU SZKOLNYM 2016/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-21

Piekoszów: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PIEKOSZÓW W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Numer ogłoszenia: 147911 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów , ul. Częstochowska 66A, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3061008, faks 041 3062193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PIEKOSZÓW W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Piekoszów w roku szkolnym 2016/2017. Zadanie I: Dowóz uczniów do i z Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie w roku szkolnym 2016/2017 Zadanie II: Dowóz uczniów do i z Zespołu Placówek Oświatowych w Łosieniu w roku szkolnym 2016/2017 Zadanie III: Dowóz uczniów do i z Zespołu Placówek Oświatowych w Zajączkowie w roku szkolnym 2016/2017 Zadanie IV: - Dowóz uczniów do i z Szkoły Podstawowej w Rykoszynie w roku szkolnym 2016/2017 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Dla wskazanych tras regularnych w poszczególnych zadaniach należy określić dla każdej z tras cenę biletu miesięcznego dla jednego ucznia oraz wartość sumaryczną biletów miesięcznych dla wszystkich tras dla ilości uczniów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez zaoferowanie dowozów i odwozów w ramach świadczonych przewozów regularnych komunikacji zbiorowej. Wymagania minimalne to przejazdy na wyznaczonych trasach w ilości minimum dwa zgodnie z rozkładem w godzinach rannych przed rozpoczęciem zajęć oraz zgodnie z rozkładem w godzinach popołudniowych. Wykonawca który będzie świadczył usługi regularne otwarte w umowie cena będzie określona jako wartość za bilety miesięczne na poszczególnych trasach..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu zamówienia podstawowego do 50 % wartości podstawowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób na terenie Polski. (dotyczy Zadań: I, II, III i IV)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Dla Zadania I: pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 290 miejsc siedzących. Dla Zadania II: pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 118 miejsc siedzących. Dla Zadania III: pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 130 miejsc siedzących Dla Zadania IV: pojazdy przystosowane do przewozu osób, o łącznej ilości miejsc siedzących minimum 58 miejsc siedzących W wykazie należy podać; - Markę samochodu, typ, nr rejestracyjny oraz ilość miejsc siedzących na podstawie dowodu rejestracyjnego. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego pojazdu do więcej niż jednego zadania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż: Dla Zadania I: jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Dla Zadania II: jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Dla Zadania III: jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. Dla Zadania IV: jednego kierowcę posiadającego wymagane kwalifikacje do kierowania pojazdami umożliwiające realizację usługi. W wykazie należy podać: - Imiona i nazwiska kierowców oraz kategorię posiadanych przez nich uprawnień do kierowania pojazdami UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza wskazania tego samego kierowcy do więcej niż jednego zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Piekoszów ul. Częstochowska 66a 26 - 065 Piekoszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Gmina Piekoszów ul. Częstochowska 66a 26 - 065 Piekoszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I: Dowóz uczniów do i z Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do i z Zespołu Placówek Oświatowych w Piekoszowie w roku szkolnym 2016/2017 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Dla wskazanych tras regularnych w poszczególnych zadaniach należy określić dla każdej z tras cenę biletu miesięcznego dla jednego ucznia oraz wartość sumaryczną biletów miesięcznych dla wszystkich tras dla ilości uczniów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez zaoferowanie dowozów i odwozów w ramach świadczonych przewozów regularnych komunikacji zbiorowej. Wymagania minimalne to przejazdy na wyznaczonych trasach w ilości minimum dwa zgodnie z rozkładem w godzinach rannych przed rozpoczęciem zajęć oraz zgodnie z rozkładem w godzinach popołudniowych. Wykonawca który będzie świadczył usługi regularne otwarte w umowie cena będzie określona jako wartość za bilety miesięczne na poszczególnych trasach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II: Dowóz uczniów do i z Zespołu Placówek Oświatowych w Łosieniu w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do i z Zespołu Placówek Oświatowych w Łosieniu w roku szkolnym 2016/2017 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Dla wskazanych tras regularnych w poszczególnych zadaniach należy określić dla każdej z tras cenę biletu miesięcznego dla jednego ucznia oraz wartość sumaryczną biletów miesięcznych dla wszystkich tras dla ilości uczniów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez zaoferowanie dowozów i odwozów w ramach świadczonych przewozów regularnych komunikacji zbiorowej. Wymagania minimalne to przejazdy na wyznaczonych trasach w ilości minimum dwa zgodnie z rozkładem w godzinach rannych przed rozpoczęciem zajęć oraz zgodnie z rozkładem w godzinach popołudniowych. Wykonawca który będzie świadczył usługi regularne otwarte w umowie cena będzie określona jako wartość za bilety miesięczne na poszczególnych trasach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III: Dowóz uczniów do i z Zespołu Placówek Oświatowych w Zajączkowie w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do i z Zespołu Placówek Oświatowych w Zajączkowie w roku szkolnym 2016/2017 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Dla wskazanych tras regularnych w poszczególnych zadaniach należy określić dla każdej z tras cenę biletu miesięcznego dla jednego ucznia oraz wartość sumaryczną biletów miesięcznych dla wszystkich tras dla ilości uczniów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez zaoferowanie dowozów i odwozów w ramach świadczonych przewozów regularnych komunikacji zbiorowej. Wymagania minimalne to przejazdy na wyznaczonych trasach w ilości minimum dwa zgodnie z rozkładem w godzinach rannych przed rozpoczęciem zajęć oraz zgodnie z rozkładem w godzinach popołudniowych. Wykonawca który będzie świadczył usługi regularne otwarte w umowie cena będzie określona jako wartość za bilety miesięczne na poszczególnych trasach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV: Dowóz uczniów do i z Szkoły Podstawowej w Rykoszynie w roku szkolnym 2016/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów do i z Szkoły Podstawowej w Rykoszynie w roku szkolnym 2016/2017 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Dla wskazanych tras regularnych w poszczególnych zadaniach należy określić dla każdej z tras cenę biletu miesięcznego dla jednego ucznia oraz wartość sumaryczną biletów miesięcznych dla wszystkich tras dla ilości uczniów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie poprzez zaoferowanie dowozów i odwozów w ramach świadczonych przewozów regularnych komunikacji zbiorowej. Wymagania minimalne to przejazdy na wyznaczonych trasach w ilości minimum dwa zgodnie z rozkładem w godzinach rannych przed rozpoczęciem zajęć oraz zgodnie z rozkładem w godzinach popołudniowych. Wykonawca który będzie świadczył usługi regularne otwarte w umowie cena będzie określona jako wartość za bilety miesięczne na poszczególnych trasach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.