Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-30
Żuromin: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu spotkań integracyjnych dla uczestników projektu, ich otoczenia i władz samorządowych z podziałem na dwie części.
Numer ogłoszenia: 147870 - 2014; data zamieszczenia: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 0-23 657 35 15, faks 0-23 657 35 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-zuromin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu spotkań integracyjnych dla uczestników projektu, ich otoczenia i władz samorządowych z podziałem na dwie części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Część 1: 1. Zapewnienie wykwalifikowanej kadry, 2. Zapewnienie miejsca pikniku na terenie Żuromina lub w max. odległości 25 km od Żuromina z terenem zielonym, zapleczem niezbędnym do organizacji imprezy plenerowej, z parkingiem na min, 10 samochodów, 3. W zakresie obsługi technicznej wykonawca zapewni: - dostęp do źródła prądu, - profesjonalne nagłośnienie wraz z okablowaniem, - dostęp do 2 mikrofonów bezprzewodowych - scena dla zespołu (również do występu uczestników pikniku), - miejsce wyznaczone do tańca, - oprawę muzyczną - zadaszone/osłonięte od słońca miejsca siedzące i stoliki dla 130 osób, a w przypadku złej pogody namiot o poszyciu PCV lub lokal zastępczy - stół do rejestracji uczestników - Kosze na odpady komunalne - 5 szt. - sprzątnięcie terenu po pikniku oraz wywiezienie śmieci - dostęp do minimum 2 toalet/kabin toaletowych - zaopatrzone w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki jednorazowe i wodę - podstawowa opieka medyczna - min. 2 pielęgniarki / ratownicy medyczni 4. zapewnienie usługi cateringowej przez cały czas trwania pikniku, wraz z obsługą; 5. Zapewnienie atrakcji: - występ artystyczny - balony - lateksowe, różne kolory - pokaz olbrzymich baniek mydlanych - 15 min. - stoisko do malowania twarzy wraz z osobą do obsługi - min. 3 rodzaje sprawnych urządzeń rekreacyjnych posiadających atest bezpieczeństwa; 6. Zapewnienie osoby, która poprowadzi piknik zgodnie z harmonogramem oraz wystarczającej liczby animatorów, którzy zorganizuj czas uczestnikom pikniku. - Liczba uczestników spotkania wynosi 130 osób. Część 2: 1. zapewnienie wykwalifikowanej kadry (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych spotkania - np. w razie konieczności zastępstwo), 2. zapewnienie lokalu, który świadczy usługi gastronomiczne, na terenie miasta Żuromin - sala dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, klimatyzowana, 3. sporządzenie dokumentacji fotograficznej ze spotkania (min. 30 zdjęć na płycie CD), 4. oznakowanie miejsca spotkania oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 5. zapewnienie uczestnikom spotkania posiłku 6. zapewnienie osób niezbędnych do obsługi uczestników (podawanie posiłków- kelnerzy, kelnerki), 7. zapewnienie programu artystycznego 10. zapewnienie nagłośnienia, oświetlenia i sprzęty multimedialnego (rzutnik multimedialny i ekran), 8. zorganizowanie konkursów, gier, zabaw integracyjnych, 9. zapewnienie osoby, która poprowadzi spotkanie zgodnie z harmonogramem 10. Przygotowanie i przekazanie uczestnikom spotkania upominku. - Liczba uczestników spotkania wynosi 100 osób..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 2 kompleksowe usługi polegające na: - Dla Części 1 i 2: zorganizowaniu spotkania integracyjnego, lub imprezy plenerowej, dla minimum 90 osób każde spotkanie, przy czym każda usługa musi obejmować co najmniej zapewnienie wyżywienia (w tym posiłki ciepłe), oraz występ artystyczny - dla każdej z części co najmniej 1 spotkanie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą: 1. Harmonogram spotkania uwzględniający wszystkie jego elementy. 2. Opis miejsca realizacji usługi (potwierdzający wymagane warunki i standardy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-zuromin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie
ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, nr pokoju 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Żurominie ul. Lidzbarska 27, 09-300 Żuromin, nr pokoju 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 1 dniowego pikniku integracyjnego dla 130 osób- w tym niepełnosprawnych - uczestników projektu , ich otoczenia i władz samorządowych w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: 1. Zapewnienie wykwalifikowanej kadry, 2. Zapewnienie miejsca pikniku na terenie Żuromina lub w max. odległości 25 km od Żuromina z terenem zielonym, zapleczem niezbędnym do organizacji imprezy plenerowej, z parkingiem na min, 10 samochodów, 3. W zakresie obsługi technicznej wykonawca zapewni: - dostęp do źródła prądu, - profesjonalne nagłośnienie wraz z okablowaniem, - dostęp do 2 mikrofonów bezprzewodowych - scena dla zespołu (również do występu uczestników pikniku), - miejsce wyznaczone do tańca, - oprawę muzyczną - zadaszone/osłonięte od słońca miejsca siedzące i stoliki dla 130 osób, a w przypadku złej pogody namiot o poszyciu PCV lub lokal zastępczy - stół do rejestracji uczestników - Kosze na odpady komunalne - 5 szt. - sprzątnięcie terenu po pikniku oraz wywiezienie śmieci - dostęp do minimum 2 toalet/kabin toaletowych - zaopatrzone w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki jednorazowe i wodę - podstawowa opieka medyczna - min. 2 pielęgniarki / ratownicy medyczni 4. zapewnienie usługi cateringowej przez cały czas trwania pikniku, wraz z obsługą; 5. Zapewnienie atrakcji: - występ artystyczny - balony - lateksowe, różne kolory - pokaz olbrzymich baniek mydlanych - 15 min. - stoisko do malowania twarzy wraz z osobą do obsługi - min. 3 rodzaje sprawnych urządzeń rekreacyjnych posiadających atest bezpieczeństwa; 6. Zapewnienie osoby, która poprowadzi piknik zgodnie z harmonogramem oraz wystarczającej liczby animatorów, którzy zorganizuj czas uczestnikom pikniku. - Liczba uczestników spotkania wynosi 130 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na zorganizowaniu 1 dniowego spotkania integracyjnego dla 100 osób- w tym niepełnosprawnych - uczestników projektu , ich otoczenia i władz samorządowych w ramach realizacji projektu systemowego Równe Szanse.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: 1. zapewnienie wykwalifikowanej kadry (w sposób zapewniający ciągłość prowadzonych spotkania - np. w razie konieczności zastępstwo), 2. zapewnienie lokalu, który świadczy usługi gastronomiczne, na terenie miasta Żuromin - sala dostosowana do potrzeb i liczby uczestników, klimatyzowana, 3. sporządzenie dokumentacji fotograficznej ze spotkania (min. 30 zdjęć na płycie CD), 4. oznakowanie miejsca spotkania oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją szkolenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 5. zapewnienie uczestnikom spotkania posiłku 6. zapewnienie osób niezbędnych do obsługi uczestników (podawanie posiłków- kelnerzy, kelnerki), 7. zapewnienie programu artystycznego 10. zapewnienie nagłośnienia, oświetlenia i sprzęty multimedialnego (rzutnik multimedialny i ekran), 8. zorganizowanie konkursów, gier, zabaw integracyjnych, 9. zapewnienie osoby, która poprowadzi spotkanie zgodnie z harmonogramem 10. Przygotowanie i przekazanie uczestnikom spotkania upominku. - Liczba uczestników spotkania wynosi 100 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 80.57.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe - 50
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4624W Swojęcin - Obręb - Jonne na odcinku Obręb - Zimolza od km 2+517,00 do km 3+250,00"
- Remont ul. Spokojnej w Żurominie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Warsztaty i wykłady edukacyjne o zdrowiu w ramach projektu Senioralne wędrówki"
- Przygotowanie i dystrybucja posiłków dla pacjentów
- "Świadczenie usług zdrowotnych dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy - Część 2: konsultacje kardiologiczne dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Usługi hotelarskie, gastronomiczne i konferencyjne na potrzeby organizowanej przez WFAiIS konferencji "XIII Workshop on Applications of Scanning Probe Microscopy - STM/AFM 2025"
- 2025- Zapewnienie gorących posiłków osobom objętym pomocą przez Ośrodek Pomocy Społecznej na terenie miasta Gliwice
- Dostarczanie posiłków dla Mieszkańców Zamawiającego wraz z dzierżawą kuchni
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.