eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa antyspieniacza.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Wieliczka: Dostawa antyspieniacza.
Numer ogłoszenia: 14771 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340673 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 278711, 012 2787132, faks 012 2787110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa antyspieniacza..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, preparatu antyspieniającego niezbędnego do utylizacji wód zasolonych, w maksymalnej ilości 3000 kg. 2. W ramach maksymalnej wielkości określonej w ppkt 1, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu preparatu antyspieniającego w ilości 1800 kg. Zakup pozostałych 1200 kg zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 3. Wymagane właściwości preparatu antyspieniającego Preparat antyspieniający, którego dostawa stanowi przedmiot niniejszego zamówienia winien posiadać następujące właściwości: 1) rozpuszczalność w wodzie - tworzy zawiesiny (emulsje), 2) działanie przeciwpieniące - minimum 80%, 3) odczyn zbliżony do obojętnego lub obojętny, 4) może być stosowany bezpiecznie w produkcji spożywczej, 5) nie jest sklasyfikowany jako niebezpieczny. 4. Zasady dostawy 4.1. Preparat antyspieniający winien być dostarczany sukcesywnie, partiami na zlecenie Zamawiającego, w partiach nie mniejszych niż 250 kg i nie większych niż 500 kg. 4.2. Preparat antyspieniający, którego dostawa stanowi przedmiot zamówienia, winien być dostarczany w hobokach plastikowych, o pojemności 20 kg lub 25 kg, 4.3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji złożonego przez Zamawiającego zlecenia w ciągu 3 dni roboczych, licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy faksem. O przekazaniu zlecenia Zamawiający jednocześnie powiadomi Wykonawcę telefonicznie. 4.4. W zleceniu każdorazowo Zamawiający określi ilość preparatu antyspieniającego, jaka winna zostać dostarczona w danej partii. 4.5. O przygotowaniu zlecenia, Wykonawca jest obowiązany powiadomić Zamawiającego, telefonicznie lub faksem, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia. 4.6. Preparat antyspieniający winien być dostarczany do magazynu Zamawiającego, znajdującego się w Wieliczce przy Park Kingi 1. 4.7. Preparat antyspieniający winien być dostarczany w dni robocze, na I zmianie tj. w godz. 7.00 - 13.00. 4.8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia preparatu antyspieniającego we własnym zakresie na swój koszt. 4.9. Wraz z jednostkowymi dostawami preparatu antyspieniającego, Wykonawca powinien dostarczyć: a) świadectwo jakości, zawierające informacje dotyczące okresu gwarancji na dostarczony preparat antyspieniający, która nie może być krótsza niż 5 miesięcy, licząc od daty dostarczenia danej partii preparatu antyspieniającego oraz warunki przechowywania preparatu antyspieniającego, b) datę produkcji preparatu antyspieniającego znajdującą się na etykietach opakowań..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • p. Marcin Kowalski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo-Uslugowe PROMA Marcin Kowalski, ul. Chojnicka 5, 77-400 Złotów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27450,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.