Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Łódź: DOSTAWA 69 AUTOBUSÓW KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o., do kontaktów: Krzysztof Kwiatkowski tel (0-42) 672-14-48 Magdalena Nowakowska tel. (0-42) 672-12-41, ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6721111, 67212228, 6721120, fax 042 6721209; 6721199, e-mail: rrembowski@mkp.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 69 AUTOBUSÓW KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.Dostawa, wg dwóch zadań, 69 sztuk nowych autobusów, posiadających homologację dopuszczającą do ruchu na dzień składania oferty oraz na dzień realizacji danej partii przedmiotu dostawy oraz spełniających wymagania określone: 1) w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów i ich wyposażenia - Dz. U. nr 32 z 2003 r. poz. 262 z późn. zm.) oraz 2) w szczegółowych wymaganiach określonych przez Zamawiającego w SIWZ (która zostanie przekazana zaproszonym do złożenia oferty Wykonawcom). 2. W zakresie zadania nr 1 i 2 - udzielenie autoryzacji stacji ASO i zapewnienie serwisu gwarancyjnego dostarczonych autobusów,na warunkach określonych w umowie, będącej częścią składową SIWZ (która zostanie przekazana zaproszonym do złożenia oferty Wykonawcom). 3. W zakresie zadania nr 2 - dostarczenie wyposażenia warsztatowego do obsługi, eksploatacji i napraw dostarczonych pojazdów o wartości nie mniejszej niż 1.200.000 zł netto (cena wyposażenia musi być wliczona w cenę autobusów), których dokładny asortyment i ilości zostaną określone przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, na podstawie powszechnie obowiązujących katalogów. Zadanie nr 1 - dostawa 32 jednoczłonowych, autobusów komunikacji miejskiej, w tym: 1) 17 sztuk, o długości 8-0,4 m. umożliwiających przewożenie, co najmniej 36 pasażerów + 1 kierowca, dwudrzwiowych - dwuskrzydłowych (drzwi o szerokości efektywnej min. 1200 mm.), w których co najmniej 10 % powierzchni podłogi przeznaczonej dla pasażerów znajduje się na wysokości nie większej niż 360 mm. od powierzchni jezdni, oraz 2) 15 sztuk, o długości 12-0,4 m., umożliwiających przewożenie, co najmniej 95 pasażerów + 1 kierowca, trzydrzwiowych - dwuskrzydłowych (drzwi o szerokości efektywnej min. 1200 mm.), co najmniej w przedniej i środkowej części niskowejściowych, w których wysokość stopnia wejścia pierwszego i drugiego znajduje się w odległości nie większej niż 360 mm. od powierzchni jezdni. Zadanie nr 2 - dostawa 37 dwuczłonowych autobusów komunikacji miejskiej, o długości 18-0,4 m., umożliwiających przewożenie, co najmniej 148 pasażerów + 1 kierowca, czterodrzwiowych - dwuskrzydłowych (drzwi o szerokości efektywnej min. 1200 mm), w tym: 1) 30 sztuk., z płaską podłogą na całej długości, w odległości nie większej niż 650 mm od powierzchni jezdni, bez progów poprzecznych wewnątrz autobusu, o wejściach znajdujących się na wysokości nie większej niż 360 mm. od powierzchni jezdni, oraz 2) 7 sztuk, z całkowicie niską podłogą, bez stopni pośrednich w przejściu środkowym oraz we wszystkich drzwiach, o wysokości wejścia nie większej niż 360 mm. od powierzchni jezdni. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: MPK - Łódź Sp. z o.o. Łódź. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.11.00 - Autobusy transportu publicznego Oryginalny kod CPV: 50.11.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - wykorzystanie tych specyfikacji zobowiązywałoby podmiot zamawiający do nabywania produktów niekompatybilnych z urządzeniami już używanymi lub powodowałoby nieproporcjonalne trudności techniczne. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość przekracza wartość 400 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie nr 1 - 295 000 PLN Zadanie nr 2 - 630 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie art. 22 ust.1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.04.19.177 z późn.zm.). 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.04.19.177 z późn. zm.). 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.04.19.177 z późn. zm.), znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.04.19.177 z późn. zm.) tj. w szczególności którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat minimum jedno zamówienie polegające na dostawie minimum 10 sztuk autobusów miejskich; 4) Których oferowane autobusy są produkowane seryjnie, tj. znajdują się w bieżącej ofercie sprzedaży oraz są produkowane w co najmniej 10 egzemplarzach. 5) Którzy udzielą minimum 24 miesięcy gwarancji od chwili dostawy na cały oferowany przez siebie autobus z następującymi wyjątkami: a) perforacja poszycia zewnętrznego i szkieletu nadwozia - gwarancja minimum 8 lat od chwili dostawy b) powłoki lakiernicze - gwarancja minimum 6 lat od chwili dostawy c) ogumienie - gwarancja do przebiegu 100.000 km od chwili dostawy d) żarówki, bezpieczniki, paski klinowe - nie podlegają gwarancji 6) Którzy w okresie gwarancji umożliwią Zamawiającemu autoryzowane prowadzenie przeglądów i napraw, zapewniając dostawę materiałów do ich wykonania w terminie maksymalnie 4 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego takiej potrzeby. 7) Którzy zapewnią: a) możliwość dostawy części zamiennych przez okres 12 lat po ustaniu gwarancji. b) dostarczenie, wraz z autobusami bezpłatnie aktualizowanych katalogów częsci zamiennych oraz czynności naprawczych (księga napraw i obsługi) c) jednakową typizację ukompletowania wszystkich autobusów danego typu (tj. takie same typy i rodzaje części składowych, pochodzących od tych samych producentów) d) w zakresie zadania nr 2: - finansowanie dostawy w okresie do końca 2008r. - dostawę wyposażenia warsztatowego do obsługi, eksploatacji i napraw dostarczonych pojazdów, o wartości nie mniejszej niż 1.200.000 zł netto (cena wyposażenia musi być wliczona w cenę autobusów), których dokładny asortyment i ilości zostaną określone przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, na podstawie powszechnie obowiązujących katalogów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, którego propozycja jest zamieszczona na stronie URL zamawiającego - www.mpk.lodz.pl (propozycja wniosku nie jest oświadczeniem, wnioskiem, zawiadomieniem ani informacją Zamawiającego w rozumieniu art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub admini-stracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.04.19.177 z późn. zm.), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.04.19.177 z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ustanowił pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy tylko sytuacji, gdy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, np. spółka cywilna lub konsorcjum). 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2, 4, i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt.3 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, Wykonawca może przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być podpisane i opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem. Wszystkie dołączone dokumenty muszą być podpisane przez osoby umocowane prawnie do tej czynności. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat (tzn. w latach 2003 - 2005) dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, odpowiednio w tym okresie, potwierdzających wykonanie w tym okresie minimum jednego zamówienia polegające na dostawie minimum 10 sztuk autobusów miejskich w ramach jednego zamówienia (w wykazie tym należy podać wartość, przedmiot, daty wykonania i odbiorców), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). 2.1.4) Inne informacje: Na potrzebę art. 51 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.04.19.177 z późn. zm.) przyjmuje się następującą punktację oceny złożonych wniosków w zakresie wykonanych dostaw: a) 10 sztuk (włącznie) - 1 pkt. b) 11 sztuk - 15 sztuk (włącznie) - 2 pkt. c) 16 sztuk - 20 sztuk (włącznie) -3 pkt. d) 21 sztuk - 25 sztuk (włącznie) - 4 pkt. e) 26 sztuk i powyżej - 5 pkt. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 230 - 227304 z dnia 30.11.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% pojemność skokowa silnika w który wyposażony jest autobus średnia wazona na 1 pojazd w cm3 - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GO/OU/ZT/54/ZP/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.03.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 29.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 29.03.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Andrzej Łukaszewski, Rafał Rembowski, Grzegorz Mokrzycki, Waldemar Załomski, Krzysztof Kwiatkowski, Krzysztof Wężyk, Elżbieta Sowińska, Wojciech Świętosławski, Magdalena Nowakowska. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.04.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00, 50.11.30.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 1 - 17 szt o dług.8-0,4 m. umożliwiających przewożenie, co najmniej 36 pasażerów + 1 kierowca, oraz 15 szt o dług. 12-0,4m (95 pasaz +1 kierowca). 3) Zakres lub wartość: 32 sztuki jednoczłonowych autobusów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.09.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00, 50.11.30.00, 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa 30 szt dwuczłonowych autobusów o dług. 18-0,4m z płaska podłogą, dostawa 7 szt. z całkowicie niską podłogą. 3) Zakres lub wartość: 37 sztuk dwuczłonowych autobusów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin dostawy: 30.09.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup fabrycznie nowych części do ambulansów
- RDW w Puławach Wykonanie obsługi technicznej oraz napraw bieżących pojazdów będących na wyposażeniu RDW w Puławach. (zamówienie na rok 2026)
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni zawodowych w szkołach zawodowych w Zabrzu w ramach projektu "Kurs na zawód" z podziałem na części c.d. w Sekcji IX pozostałe informacje
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywny zakup i dostawę fabrycznie nowych części zamiennych oraz części zregenerowanych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.
- Dostawa używanych autobusów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





