To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-09
Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego, skanera i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 147607 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131313 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Śląska w Katowicach, pl. Rady Europy 1, 40-021 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083875, faks 032 2083720.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, skanera i oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Biblioteki Śląskiej: skanera dziełowego formatu A2 z komputerową stacją obsługi, skanerów płaskich do książek A3, komputerów dla stanowisk skanujących, stacji korektorsko-redaktorskich, notebooków, pamięci masowej NAS, serwera kompresji, tabletów multimedialnych, oprogramowania do kompresji i OCR dla stanowiska mobilnego oraz oprogramowania OCR dla czcionki gotyckiej. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących pięciu częściach: Część 1 - Skaner dziełowy formatu A2 z komputerową stacją obsługi. Przedmiot zamówienia dla części 1 - obejmuje dostawę: 1 szt. skanera dziełowego A2, 1 szt. komputerowej stacji obsługi. Część 2 - Sprzęt komputerowy. Przedmiot zamówienia dla części 2 - obejmuje dostawę: 5 szt. skanerów płaskich do książek A3, 4 szt. komputerów dla stanowisk skanujących, 2 szt. stacji korektorsko - redaktorskich, 1 szt. notebooka dla stanowiska mobilnego, 1 szt. pamięci masowej NAS. Część 3 - Oprogramowanie do kompresji i OCR dla stanowiska mobilnego oraz oprogramowanie OCR dla czcionki gotyckiej. Przedmiot zamówienia dla części 3 - obejmuje dostawę: 1 szt. oprogramowania do kompresji i OCR dla stanowiska mobilnego oraz 1 szt. oprogramowania OCR dla czcionki gotyckiej. Część 4 - Serwer kompresji. Przedmiot zamówienia dla części 4 - obejmuje dostawę: 1 szt. serwera kompresji. Część 5 - Sprzęt komputerowy. Przedmiot zamówienia dla części 5 - obejmuje dostawę: 7 szt. laptopów, 6 szt. tabletów multimedialnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na realizację wybranych przez siebie części.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 48.31.80.00 - Pakiety oprogramowania do skanowania 48.31.30.00 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 30.23.74.50 - Tablety graficzne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Skaner dziełowy formatu A2 z komputerową stacją obsługi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASTRO COMPUTER Grzegorz Mikuła, ul. Jagiellońska 34, 70-382 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82507,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102705,00
Oferta z najniższą ceną: 90528,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107010,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Oprogramowanie do kompresji i OCR dla stanowiska mobilnego oraz oprogramowanie OCR dla czcionki gotyckiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- Rynek 13 Dorota Krzysiek Jacek Piasecki Sp.J., Pl. Ge. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10317,24
Oferta z najniższą ceną: 10317,24 / Oferta z najwyższą ceną: 10621,05
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Serwer kompresji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AF SEKO Sp. z o.o., ul. Bogusławskiego 17, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5345,58
Oferta z najniższą ceną: 5345,58 / Oferta z najwyższą ceną: 6477,18
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Organizacja trzech dwudniowych Spotkań z ekspertami "Kompetentni w zmieniającym się świecie" z noclegami, wyżywieniem i wynajmem sal szkoleniowych w ramach inwestycji A3.1.1 z KPO i zadania 2.1.16 KPO
- Remont kuchni z zapleczem w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
- Poprawa jakości warunków projekcji w Kinie Bałtyk w Raciborzu poprzez zakup nowego wyposażenia
- "Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie - przebudowa wejścia do budynku"
- DOSTAWA IGIEŁ I STRZYKAWEK
- DOSTAWA ELEKTROD I KANEK DOODBYTNICZYCH
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. "Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu"
- Dostawa wyposażenia elektronicznego w ramach inwestycji pn. Modernizacja i rozbudowa Przedszkola nr 65 przy ul. Pancera 3
- Zaprojektowanie i wykonanie dwóch dostrzegalni przeciwpożarowych w Leśnictwach Wolski Bór i Karczmiska
- Dostawa, montaż i uruchomienie 26 pracowni do nauki języków obcych w szkołach podstawowych w ramach projektu "EU-geniusz w świecie naukowych żywiołów"
- Dostawa komputerów, laptopów, projektora multimedialnego itp. dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Wierzejewskiego 12.
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia, rolet zewnętrznych, monitoringu i wymiana drzwi zewnętrznych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.