eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Publikacja ogłoszeń w prasie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Jelenia Góra: Publikacja ogłoszeń w prasie
Numer ogłoszenia: 147556 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja ogłoszeń w prasie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na publikacji ogłoszeń prasowych na potrzeby Miasta Jelenia Góra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w kwocie nieprzekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego, którego zakres będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu - na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2A i nr 2B. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły:spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia zgodnie z treścią załącznika nr 2 A do niniejszej IDW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły:spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym zgodnie z treścią załącznika nr 2 A do niniejszej IDW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły:spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 A do niniejszej IDW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły:spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli złoży oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zgodnie z treścią załącznika nr 2 A do niniejszej IDW. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły:spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca złoży również oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 2 A do niniejszej IDW, dotyczące: a)CZĘŚĆ I: zasięg prasy, nakład kontrolowany minimum 10 tys. egzemplarzy. b)CZĘŚĆ II: zasięg prasy, nakład kontrolowany minimum 35 tys. egzemplarzy. Ponadto Wykonawca oświadczy również, że tytuł w którym mają być publikowane ogłoszenia prasowe, publikował informacje dotyczące Miasta Jelenia Góra na powierzchni minimum jednej kolumny, wyłączając reklamy i teksty sponsorowane, średniomiesięcznie biorąc pod uwagę ostatnie 12 miesięcy przed datą publikacji ogłoszenia o przetargu. c)CZĘŚĆ III: zasięg prasy, nakład kontrolowany minimum 140 tys. egzemplarzy. d)CZĘŚĆ IV: zasięg prasy, nakład kontrolowany minimum 140 tys. egzemplarzy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły:spełnia - nie spełnia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra - Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, 58-500 Jelenia Góra, pok.22; fax: 75 75 46 204. SIWZ jest bezpłatna, wydawana na płycie CD.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Jelenia Góra, ul. Sudecka 29, pok. 23, 58-500 Jelenia Góra, Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w prasie lokalnej o zasięgu: Miasto Jelenia Góra i powiat jeleniogórski, o nakładzie kontrolowanym minimum 10 tys. egzemplarzy. Przez prasę lokalną rozumie się prasę ukazującą się raz w tygodniu (tygodniki). Na podstawie dotychczasowych potrzeb Zamawiający przewiduje do 40 000,00 cm2 ogłoszeń przeznaczonych do publikacji w okresie obowiązywania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w prasie regionalnej o zasięgu całego województwa dolnośląskiego, o nakładzie kontrolowanym minimum 35 tys. egzemplarzy, w którym publikowane są informacje dotyczące Miasta Jelenia Góra na powierzchni minimum jednej kolumny, wyłączając reklamy i teksty sponsorowane, średniomiesięcznie biorąc pod uwagę ostatnie 12 miesięcy przed datą publikacji ogłoszenia o przetargu. Przez prasę regionalną rozumie się dzienniki (od poniedziałku do soboty). Na podstawie dotychczasowych potrzeb Zamawiający przewiduje do 10 000,00 cm2 ogłoszeń przeznaczonych do publikacji w okresie obowiązywania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego w prasie ogólnopolskiej o zasięgu cały kraj, o nakładzie kontrolowanym minimum 140 tys. egzemplarzy. Przez prasę o zasięgu ogólnopolskim rozumie się (dzienniki: od poniedziałku do soboty). N podstawie dotychczasowych potrzeb Zamawiający przewiduje do 10 000,00 cm2 ogłoszeń przeznaczonych do publikacji w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja do dwóch ogłoszeń o konkursie na stanowisko dyrektora samorządowej instytucji kultury, jednocześnie w tym samym dniu lecz w różnych dziennikach: jedno w prasie regionalnej o zasięgu województwa dolnośląskiego, o nakładzie kontrolowanym minimum 40 tys. egzemplarzy, drugie w prasie ogólnopolskiej, o zasięgu: cały kraj, o nakładzie kontrolowanym minimum 140 tys. egzemplarzy. Ogłoszenie musi być opublikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 30 czerwca 2004 r. w sprawie organizacji i trybu przeprowadzania konkursu na kandydata na stanowisko dyrektora instytucji kultury (Dz. U. 04.154.1629).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.