Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-02
Grudziądz: Dostawa sprzętu audiowizualnego, akcesoriów i gier.
Numer ogłoszenia: 147523 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, fax 056 4583222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rbm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego, akcesoriów i gier..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego, akcesoriów i gier do Jednostki Wojskowej 1123, ul. Czwartaków 1, 86 - 300 Grudziądz, w asortymencie, ilościach zgodnie z treścią SIWZ, z możliwością składania ofert częściowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.34.32.00 - Megafony Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.32.00 - Megafony Oryginalny kod CPV: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Oryginalny kod CPV: 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe Oryginalny kod CPV: 32.34.10.00 - Mikrofony Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.10.00 - Mikrofony Oryginalny kod CPV: 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo Oryginalny kod CPV: 28.40.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 32.34.42.40 - Wieże radiowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.42.40 - Wieże radiowe Oryginalny kod CPV: 32.34.42.00 - Odbiorniki radiowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.42.00 - Odbiorniki radiowe Oryginalny kod CPV: 32.34.42.10 - Sprzęt radiowy Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.42.10 - Sprzęt radiowy Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Oryginalny kod CPV: 32.33.32.00 - Kamery wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.32.00 - Kamery wideo Oryginalny kod CPV: 33.45.10.00 - Aparaty fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne Oryginalny kod CPV: 33.45.31.10 - Fotograficzne lampy błyskowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.31.10 - Fotograficzne lampy błyskowe Oryginalny kod CPV: 36.52.40.00 - Gry Kod CPV wg słownika 2008: 37.52.40.00 - Gry Oryginalny kod CPV: 36.53.20.00 - Gry wideo Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.20.00 - Gry wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 5 736,00 zł, w tym: Zadanie nr 1: 1481,00 zł; Zadanie nr 2: 759,00 zł; Zadanie nr 3: 407,00 zł; Zadanie nr 4: 780,00 zł; Zadanie nr 5: 295,00 zł; Zadanie nr 6: 375,00 zł; Zadanie nr 7: 1639,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. nr 1655) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (w celu realizacji zamówienia zgodnie z przepisami prawa oraz wymaganiami Zamawiającego wykonawcy muszą prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia); b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia (w celu potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ); c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(w celu potwierdzenia spełniania warunku, Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ); d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złoży dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie tych warunków. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). 2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SIWZ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 Rozdziału VII SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII ust. 3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia w ofercie następujących dokumentów (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary- art. 2,Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3: 1) lit a, c i d - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) lit. b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. 6) Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit. a i c oraz w pkt 2, powinny by wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust. 5 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rbm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86 - 300 Grudziądz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86 - 300 Grudziądz, bud. nr 1 pok. nr 107 - Kancelaria Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu akustycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu akustycznego następująco: Tuba elektroakustyczna - szt. 9; Mikser elektroakustyczny powyżej 8 kanałów - szt. 5; Zestaw głośnikowy powyżej 100 W (aktywny) - 20 kpl; Mikrofon dynamiczny - szt. 15; Mikrofon bezprzewodowy - 3 kpl; Statyw do kolumny głośnikowej - szt.20; Statyw do mikrofonu - szt. 15; Przewód mikrofonowy canon-canon 30mb - szt. 15; Przewód głośnikowy canon - canon 30mb - szt. 20..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.32.00-1, 32.34.24.00-6, 32.34.23.00-5, 32.34.10.00-5, 32.35.10.00-8, 28.40.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu audio.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audio w następującym asortymencie: Zestaw wieża z kolumnami i odtwarzaczem CD - 5 kpl.; Odbiornik radiowy sieciowy monofoniczny - 30 szt.; Radiomagnetofon stereo z odtwarzaczem CD - 40 szt.; Odtwarzacz DVD - 11 szt.; Odtwarzacz DVD z możliwością nagrywania - 10 szt.; Zestaw kina domowego - 3 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.40-0, 32.34.42.00-8, 32.34.42.10-0, 32.32.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu audiowizualnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego w następującym asortymencie: Odbiornik telewizyjny do 16 cali - 7 szt.; Odbiornik telewizyjny do 22 cali - 7 szt.; Odbiornik telewizyjny powyżej 28 cali - 7 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu audiowizualnego i akcesoriów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego i akcesoriów w następującym asortymencie: Kamerowid cyfrowy - szt. 4; Aparat fotograficzny średniej klasy cyfrowy - 8 szt.; Lampa błyskowa elektronowa profesjonalna - 8 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.32.00-8, 33.45.10.00-6, 33.45.31.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa gier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gier: Gra piłka nożna w ilości 15 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.52.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa gier.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gier w następującym asortymencie: Dart elektroniczny (rzutki) 6 szt.; Gra telewizyjna - 7 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.53.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu audiowizualnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego w następującym asortymencie: Odbiornik telewizyjny z ekranem ciekłokrystalicznym (42 cale) w ilości 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługi przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń obsad ruchomych warsztatów służby uzbrojenia i elektroniki oraz czołgowo-samochodowej w zakresie spawalniczym - sprawa nr 40/2025
- Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia 50-100 cm oraz ponad 100 cm w budynkach administrowanych przez MPGN w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2025 r.
- Remont drogi nr 1365C Gardeja-gr. woj.-Łasin metodą powierzchniowego utrwalania
- Dostawa mebli technologicznych do stołówki wojskowej przy ul. Bema w Grudziądzu i ul. Czwartaków 1 w Brodnicy oraz do magazynu żywności w Brodnicy - sprawa nr 41/2025
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja sieci lokalnej wraz z infrastrukturą teleinformatyczną w budynkach Urzędu Miejskiego oraz instalacji elektrycznej ogólnego ...
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na dostosowanie pomieszczeń części obiektu przy ul. Rydygiera 15-17 do pełnienia funkcji centrum szkoleń medycznych....
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa obsługi technicznej wydarzenia miejskiego (2 potańcówki miejskie)
- "Przebudowa budynku Estrady Poznańskiej wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia"
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu elektronicznego i oprogramowania
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Samorządowego nr 1 w Choroszczy
- Zakup i dostawa wyposażenia Centrum Kompetencji w Baniach z podziałem na części
- Dostawa sprzętu AGD i RTV wraz z wniesieniem do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.