Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Pyskowice: Budowa dróg na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Czechowickiej - Wolności w Pyskowicach (Budowa ul. Jesionowej).
Numer ogłoszenia: 147511 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyskowice , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pyskowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Czechowickiej - Wolności w Pyskowicach (Budowa ul. Jesionowej)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Budowa dróg na osiedlu mieszkaniowym przy ul. Czechowickiej - Wolności w Pyskowicach (Budowa ul. Jesionowej). Zakres robót obejmuje w szczególności: Rozbiórka nawierzchni z płyt żelbetowych - 270,00 m2, Roboty ziemne - wykonanie koryta pod drogi, kategoria gruntu III - 294,24 m3, Wywóz i utylizacja gruntu wydobytego z koryta na własny koszt - 278,16 m3, Ułożenie drenażu z rur z tworzywa sztucznego dn.160 (SN 8kN/m2) o powierzchni wlotu min. 31 cm2/mb rury, - 55,00 m, Wzmocnienie podłoża gruntowego - materiał: łupek kamienny przepalony lub żużel wielkopiecowy, gr. warstwy 30 cm - 370,92 m2, Wykonanie warstwy odsączającej o gr. 15 cm - 326,92 m2, Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20 cm - 326,92 m2, Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, grubości 8 cm, kolor szary - 330,00 m2, Opracowanie projektu technicznego przebudowy linii kablowej nN typu YAKXS 4x120 mm2 o długości 100,0 m i dokonanie wszelkich uzgodnień - 6,00 kpl. Przebudowa linii kablowej nN typu YAKXS 4x120 mm2 - 100,00 m Wykonanie pomiaru powykonawczego w/w linii, uzupełnienie mapy zasadniczej i map firmy TAURON - 6,00 kpl Uwaga: dowóz materiałów na plac budowy i wywóz gruntu z budowy samochodami do 10 t , gdyż będą się poruszały po nowej nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowy zakres precyzuje załączony do SIWZ przedmiar robót załącznik nr 5. Integralną częścią SIWZ jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 9. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przed rozpoczęciem robót plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zgodnie z wymogami ustawowymi). Uwaga: Zamawiający żąda udzielenia gwarancji na : - wykonane roboty i dostarczone materiały - okres gwarancji 5 lat, licząc od daty ostatecznego przekazania pełnego zakresu robót Zamawiającemu..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdz. VII SIWZ pkt 2.1 i pkt. III. 4.1 niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej 2 (dwa) zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia o wartości minimum 70 000,00 zł brutto każde. -Jako zamówienie potwierdzające spełnienie warunków wiedzy i doświadczenia, Zamawiający rozumie zamówienie zrealizowane (zakończone i odebrane protokołem końcowym) w zakresie budowy dróg, placów lub chodników o nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej, którego wartość wynosi min. 70 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) każde. - Jako dokumenty dotyczące realizacji robót z ostatnich 5 lat Zamawiający uzna dokumenty dotyczące robót, które zostały wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniony na podstawie oświadczenia art.22 ust.1 ustawy Pzp wymienionego w rozdziale VII SIWZ punkt 2.1 i pkt. III. 4.1 niniejszego ogłoszenia oraz dokumentu wraz z poświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII SIWZ punkt 2.2 i pkt. III. 4.1 kropka 1.2 niniejszego ogłoszenia w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdz. VII SIWZ pkt 2.1 i pkt. III. 4.1 niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą lub osobami zdolną/ymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budowlanych oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami) lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami) tj. osoba/y której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (świadczenie usług transgranicznych). Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniony na podstawie oświadczenia art. 22 ust.1 ustawy Pzp wymienionego w rozdziale VII SIWZ punkt 2.1 i pkt. III. 4.1 niniejszego ogłoszenia oraz oświadczenia o których mowa w rozdziale VII SIWZ punkt 2.3 i pkt. III. 4.1 kropka 3 i 4 niniejszego ogłoszenia w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia/ nie spełnia. Z treści załączonych oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdz. VII SIWZ pkt 2.1 i pkt. III. 4.1 niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczenia. Należy wykazać dwie prace zrealizowane (zakończone i odebrane protokołem końcowym) w zakresie budowy dróg, placów i chodników o nawierzchni z kostki betonowej lub granitowej, których wartość wynosi min.70 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) każde. Dowodami na potwierdzenie, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: poświadczenia, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, o których mowa powyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, potwierdzających czy robota budowlana zostały wykonane należycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia, że Wykonawcy: 1.2. zapoznali się z treścią SIWZ oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną cześć i nie wnoszą do nich zastrzeżeń oraz zdobyli konieczne informacje do przygotowania oferty. 1.3. uważają się za związanych niniejsza ofertą na czas wskazany w SIWZ tj. 30 dni od daty składania ofert, 1.4 zapoznali się z zawartym SIWZ wzorem umowy i go zaakceptowali, oraz zobowiązują się w przypadku wyboru ich oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, Oświadczenia z punktu 1. należy złożyć na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w rozdziale VI SIWZ punkty od 1.2 do 1.4 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich podczas wykonywania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania robót - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do postanowień umowy . 2. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Zmiany umowy przedstawia § 15 umowy. 3. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT przez dostosowanie stawki podatku do stawki obowiązującej. 4. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego, o okres na jaki prace zostały wstrzymane. 5. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 6. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 7. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 8. Osobą ze strony Zamawiającego do ustalenia szczegółów związanych z podpisaniem umowy po wyborze najkorzystniejszej oferty, będzie: Gerard Macalik tel: 32 332-60-50.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyskowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, pok. 307..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice w Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 /parter/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Zabudowa węzła ciepłowniczego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 10
- Budowa przyłącza ciepłowniczego do budynku przy ul. Wojska Polskiego 2C
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Remont drogi gminnej 600126K w m. Celiny i Władysław w km 0+000- 1+030
- Roboty budowlane polegające na budowie obiektu małej architektury - ekopracowni
- "Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Poświętne" w ramach zadania "Budowa wodociągu w gminie Poświętne oraz zakup samochodu asenizacyjnego i beczki asenizacyjnej"
- Remont drogi gminnej: ul. M. Skłodowskiej - Curie w Kościerzynie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.