eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa paliwa dla potrzeb OSiR w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Inowrocław: Dostawa paliwa dla potrzeb OSiR w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 14737 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555350, faks 052 3555366.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa dla potrzeb OSiR w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu. Dostawa benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości 1.190 litrów oraz oleju napędowego w ilości 14.800 litrów. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). Opis realizacji dostaw: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z ww. paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego. Zakupy odbywać się będą na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 oktanowej do zbiorników pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach Wykonawcy. 2. Zakup będzie się odbywał za pomocą 6 (sześciu) kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będą bezgotówkowe tankowania, przy czym 5 (pięć) kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a pozostała 1 (jedna) wystawiona zostanie w celu realizacji dostaw odpowiednio oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, służących do zasilania pozostałych urządzeń. 3. Zakup paliw spełniających wymagania jakościowe będzie się odbywał według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałych: upustu i marży zaoferowanych w ofercie. 4. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu - za okresy od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia do końca miesiąca. 5. Rozliczenie każdorazowej transakcji bezgotówkowego tankowania powinno zostać potwierdzone wydrukiem z terminalu, który winien zawierać: numer karty, numer rejestracyjny, datę, godzinę i miejsce transakcji, nazwę produktu, ilość zatankowanego paliwa i całkowitą wartość transakcji (brutto i netto). Ponadto Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych transakcji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu. Dostawa benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości 1.190 litrów oraz oleju napędowego w ilości 14.800 litrów. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). Opis realizacji dostaw: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości każdego z ww. paliw, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia względem Zamawiającego. Zakupy odbywać się będą na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 oktanowej do zbiorników pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach Wykonawcy. 2. Zakup będzie się odbywał za pomocą 6 (sześciu) kart paliwowych wydanych Zamawiającemu przez Wykonawcę, przy użyciu których odbywać się będą bezgotówkowe tankowania, przy czym 5 (pięć) kart przypisanych zostanie do poszczególnych pojazdów, a pozostała 1 (jedna) wystawiona zostanie w celu realizacji dostaw odpowiednio oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, służących do zasilania pozostałych urządzeń. 3. Zakup paliw spełniających wymagania jakościowe będzie się odbywał według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałych: upustu i marży zaoferowanych w ofercie. 4. Rozliczenia zawartych transakcji odbywać się będą dwa razy w miesiącu - za okresy od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia do końca miesiąca. 5. Rozliczenie każdorazowej transakcji bezgotówkowego tankowania powinno zostać potwierdzone wydrukiem z terminalu, który winien zawierać: numer karty, numer rejestracyjny, datę, godzinę i miejsce transakcji, nazwę produktu, ilość zatankowanego paliwa i całkowitą wartość transakcji (brutto i netto). Ponadto Wykonawca będzie udostępniał Zamawiającemu wskazane powyżej informacje poprzez umieszczenie ich na stronie internetowej Wykonawcy i przekazanie Zamawiającemu hasła, za pomocą którego będzie możliwe odczytanie przedmiotowych transakcji.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.40.00 - Oleje napędowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.) Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, które weryfikowane będzie wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować co najmniej 100 stacjami paliw na terenie całej Polski, w tym co najmniej 1 stacją paliw na terenie miasta Inowrocław lub w odległości nie większej niż 5 km liczonej w linii prostej od siedziby Zamawiającego tj. 88-100 Inowrocław, al. Niepodległości 4. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, które weryfikowane będzie wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, które weryfikowane będzie wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem możliwości i warunków dokonania takiej zmiany określonych w postanowieniach umownych (załącznik nr 5 do SIWZ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) osobiście: Hala Widowiskowo-Sportowa, al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, II piętro, pok. 211 2)www.osir-inowroclaw.samorzady.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Hala Widowiskowo-Sportowa al. Niepodległości 4 88-100 Inowrocław pok. 214 (sekretariat, II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.