Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-22
Warszawa: WYKONANIE NOWEGO I MODERNIZACJA OBECNIE ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU ALRMOWEGO
Numer ogłoszenia: 147377 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1560, ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, fax 022 6855101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.jw1560.wp.mil.pl/www.jw1560.m.win.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NOWEGO I MODERNIZACJA OBECNIE ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU ALRMOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE NOWEGO I MODERNIZACJA OBECNIE ISTNIEJĄCEGO SYSTEMU ALRMOWEGO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości : 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych (bezwarunkowa i nieodwołalna); 4) gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowa i nieodwołalna); 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).;.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie informacji z: -koncesji, zezwolenia lub licencji wydanych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia - ważnych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia -aktualnego odpisu z właściwego rejestru; -albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz ust. 1 pkt 9 ustawy; - wystawionych z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych z datą nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Warunek nr 1 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy przedstawią ww. dokumenty opatrzone odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu organy administracji publicznej, będą wydane lub wystawione podmiotowi/ om składającemu/ym wniosek do niniejszego postępowania, poświadczone za zgodność z oryginałem, podpisany przez osoby do tego uprawnione. Warunek nr 2 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie: -polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - ważnego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia Warunek nr 2 zostanie spełniony: przez Wykonawców którzy załączą do wniosku ww. dokument opatrzony odpowiednimi datami wydania lub poświadczenia aktualności, wydane przez uprawnione do tego celu instytucje, będą wydane podmiotowi/ om składającemu/ym wniosek do niniejszego postępowania, poświadczony za zgodność z oryginałem, podpisany przez osoby do tego uprawnione. Dokument musi posiadać klauzulę nieodwołalności. Warunek nr 3 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - na podstawie: -oświadczenia; Warunek nr 3 zostanie spełniony: przez Wykonawców, którzy złożą wraz z wnioskiem, potwierdzony odpowiednimi podpisami druk Oświadczeń - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego załącznika do wniosku. Warunek nr 4 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, na podstawie: -wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego załącznika do wniosku; -dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; -wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; Warunek nr 4 zostanie spełniony przez Wykonawców którzy dołączą do swojej oferty: a) w pełni wypełniony załącznik nr 2 Wykaz osób, a wszystkie osoby tam wykazane będą posiadać stosowne licencje (dla wszystkich pracowników ochrony technicznej przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w jednostce wojskowej). Wśród osób wymienionych w załączniku nr 2 muszą się znaleźć instalatorzy, projektanci posiadający świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalacji lub/i projektowania systemów alarmowych klasy SA - 4, odpowiednio: oraz osoby nadzorujące, projektujące wykonanie przedmiotu zamówienia: muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, uprawnienia projektowe do klasy S.A.-4, jak również uprawnienia SEP (do 1KV dozorowe), oraz ponadto osoby przewidziane do projektowania i pełnienia samodzielnych funkcji technicznych musza posiadać uprawnienia zgodnie z przepisami polskiego prawa budowlanego i legitymować się odpowiednio przynależnością do Samorządu Zawodowego. - osoby wykonujące prace montażowe zgodnie opisem przedmiotu zamówienia muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula co najmniej poufne, licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia, uprawnienia do instalacji i konserwacji systemów alarmowych, jak również uprawnienia SEP (do 1KV eksploatacja), wykaz ten musi być podpisany przez osoby do tego uprawnione. b) wykaz z wykonanych usług (prac) projektowych oraz montażowych (wg załącznika nr 3 do niniejszego załącznika do wniosku - Wykaz usług) w ilości nie mniej niż 3 usługi odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia o wartości min. 150 tys. zł (mogą być większe) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez wykonanie zamówienia należy rozumieć jego ostateczny odbiór. Ocena spełniania Warunków nr 1 - 3 oraz podstawowa ocena Warunku nr 4 (prawidłowego złożenia i wypełnienia) - wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Warunek nr 4 zostanie ponadto poddany dodatkowej ocenie wartości danych wpisanych w treść wymaganych w tym warunku wykazów. Zgodnie z powyższym , na podstawie złożonych przez wykonawcę Wykazów osób oraz usług, zamawiający dokona oceny punktowej, zgodnie z założeniami przyjętymi w poniższej tabeli: Warunki odnoszące się do właściwości Wykonawcy Ranga w ocenie warunku Sposób dokonywania oceny Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 20% Za dysponowanie doświadczonym: - projektantem posiadającym: świadectwa ukończenia kursów projektowania systemów alarmowych klasy SA - 4, uprawnienia SEP (do 1KV dozorowe), poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia - z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu wykonanych należycie systemów alarmowych o wartości min. 150 tys. zł - 1pkt. Za każde kolejne wykonane należycie zamówienie na podstawie jego projektów wykonawca otrzyma po 1 pkt., nie więcej jednak niż 10 pkt. - instalatorem posiadającym świadectwa ukończenia kursów instalowania systemów alarmowych klasy SA - 4, uprawnienia SEP (do 1KV dozorowe), poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia - z min. 2 letnim doświadczeniem zawodowym w projektowaniu wykonanych należycie systemów alarmowych o wartości min. 150 tys. zł - 1pkt. Za każde kolejne wykonane należycie zamówienie na podstawie jego projektów wykonawca otrzyma po 1 pkt., nie więcej jednak niż 10 pkt. Doświadczenie 80% Za wykonaną (w wniosku ofercie składanej wspólnie przez wykonawców dotyczy wykonawców łącznie) należycie, w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 usługi związane z wykonaniem systemów alarmowych, o wartości nie mniejszej niż ok. 150 tys. zł każda, wykonawca otrzyma 3 pkt. Za każdą kolejną wykonawca otrzyma po 1 pkt., jednak nie więcej niż 10 pkt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia -ważna w okresie związania umową (min. Do 01.10.2007r.) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem -1 arkusz w 1 egzemplarzu; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej -wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem -1 arkusz w 1 egzemplarzu; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - osobowa -albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu dla wszystkich osób wymienionych w Rejestrze Sądowym w pozycji organ uprawniony do - reprezentacji lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w oznaczeniu podmiotu i pełnomocników -1 arkusz w 1 egzemplarzu; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - podmiotowa -w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu (dokument fakultatywny- wymagany wyłącznie od podmiotów którym ww. informacja przysługuje); 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego -potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, wystawione z datą nie wcześniejszą niż na 3 miesiące od daty wyznaczonej na dzień składania ofert - 1 arkusz w 1 egzemplarzu; 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych -potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 arkusz w 1 egzemplarzu; 7) Oświadczenia - druk -opracowany wg druku dołączonego do niniejszego załącznika do wniosku - załącznik nr 1 - 1 egzemplarz; 8) Wykaz osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia -wykazu osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- 1 arkusz w 1 egzemplarzu, opracowany wg druku dołączonego do niniejszego załącznika do wniosku - załącznik nr 2; 9) Stosowna licencja -stosowne licencje dla wszystkich pracowników ochrony technicznej przewidzianych do realizacji przedsięwzięć ochronnych w jednostce wojskowej, zabezpieczenia technicznego II stopnia - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - w 1 egzemplarzu; 10) Świadectwa ukończenia kursów -świadectwa ukończenia kursów w zakresie konserwacji, instalacji i projektowania systemów alarmowych klasy S.A.-4 dla zatrudnionych osób, instalatorów, projektantów - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; -uprawnienia SEP (do 1KV dozorowe) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; 11) Poświadczenia bezpieczeństwa , dla wszystkich osób wskazanych w załączniku (Wykaz osób) -poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych dla instalatorów, projektantów systemów alarmowych oraz innych osób przewidzianych do realizacji czynności ochronnych w obiektach wojskowych wydane przez pełnomocnika ochrony firmy ubiegającej się o realizację tych przedsięwzięć - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; 12) Uprawnienia osobowe -uprawnienia zgodne z przepisami polskiego prawa budowlanego i zaświadczenie przynależności do samorządu Zawodowego - 1 egzemplarz; 13) Wykaz usług z ostatnich trzech lat -opracowany wg druku dołączonego do niniejszego załącznika do Wniosku -załącznik nr 3 - 1 egzemplarz; 14) Dokumenty potwierdzające wykonanie usług z należytą starannością nie mniej niż 2 (dwóch) z wykazu o którym mowa w pkt. 13 -kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz; 15) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - 1 egzemplarz;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 4.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.jw1560.wp.mil.pl/www.jw1560.m.win.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1560 00-908 Warszawa, ul. Radiowa 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 1560, 00-908 Warszawa ul. Radiowa 2 bud. 86, II piętro, pok. 207.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej na terenie Gminy Przemyśl- świetlica wiejska w Rożubowicach".
- Przystosowanie GNT PW przy ul. Narbutta 85 dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami-etap II Przebudowa wejścia głównego do budynku przebudowa dziedzińca wejściowego oraz zabudowa istniejącego tarasu
- ,,Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Koszęcin - poprawa efektywności energetycznej - Szkoła Podstawowa im. 74 Górnośląskiego Pułku Piechoty w Sadowie''.
- Termomodernizacja budynku Oficyny Pałacowej Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
- Budowa 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 56/35, 56/7, 56/8, 56/9, 56/10, 56/12,56/13, 56/14 w msc. Wielmoża
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





