eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Milanówek: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 147370 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Archiwum Państwowe Dokumentacji Osobowej i Płacowej, ul. Stefana Okrzei 1, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7248261, fax 022 7248261 wew. 400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milanowek.ap.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2 Serwery, 17 Komputerów biurkowych, monitory płaskie, Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) napędy dyskowe, dysk magnetyczny, kasety z taśmą LTO, zautomatyzowane urządzenia biblioteczne, urządzenia sieciowe, pakiety oprogramowania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. spełniają wymagania określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zaświadczenie bądź odpis z właściwego rejestru potwierdzające wykonywanie działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; 3. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (załącznik do SIWZ); 4. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatków; 5. Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z płatnością składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp; 7. Oświadczenie o akceptacji istotnych warunków umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ap.gov.pl/index.php?idmp=1102&r=o

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Archiwum Państwowe Dokumentacji Osobowej i Płacowej 05-822 Milanówek ul. Stefana Okrzei 1 pokój 9, w godz. 8.00-16.00 (za wyjątkiem dni ustawowo i urzędowo wolnych od pracy).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 12:30, miejsce: Archiwum Państwowe Dokumentacji Osobowej i Płacowej 05-822 Milanówek ul. Stefana Okrzei 1 pokój 25, w godz. 8.00-16.00 (za wyjątkiem dni ustawowo i urzędowo wolnych od pracy).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.