eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie Powiatu Inowrocławskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-22

Inowrocław: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie Powiatu Inowrocławskiego
Numer ogłoszenia: 147326 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Inowrocławski, ul. Roosevelta 36/38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3592100, fax 052 3574820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów na terenie Powiatu Inowrocławskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa, zmieniającym Rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. Nr 226/06, poz. 165). 2. Przewidywane zapotrzebowanie na tablice rejestracyjne według rodzajów i ilość, na okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2008 r. przedstawia się następująco: 1) tablice rejestracyjne samochodowe jednorzędowe - 12.000 kompletów, 2) tablice rejestracyjne samochodowe dwurzędowe - 500 kompletów, 3) tablice rejestracyjne jednorzędowe do przyczep - 600 sztuk, 4) tablice rejestracyjne dwurzędowe do przyczep - 400 sztuk, 5) tablice rejestracyjne do ciągników i motocykli - 1.200 sztuk, 6) tablice rejestracyjne do motorowerów - 600 sztuk, 7) tablice rejestracyjne tymczasowe jednorzędowe - 100 kompletów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wartość wadium: 8.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym względzie posiadają certyfikat wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie (ITS), uznający, że wykorzystywany do tłoczenia numeru rejestracyjnego podkład tablica surowa jest zgodna z warunkami technicznymi określonymi w przepisach, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym względzie: a) wykażą i udokumentują wykonanie (referencje, opinie, listy, polecające), w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 usług o podobnym stopniu złożoności, zakresie i wartości jakie obejmuje zamówienie, b) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, c) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania usług, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, pkt 1 do 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) zobowiążą się nieodpłatnie odbierać i złomować nieaktualne tablice rejestracyjne, 6) dostarczać będą tablice rejestracyjne transportem własnym do siedziby Zamawiającego, 7) realizować będą dostawy w miarę potrzeb Zamawiającego na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem rodzaju tablic i ilością zamówienia, 8) zobowiązują się realizować zamówienia w ciągu dwóch dni od daty ich złożenia, 9) udzielą 3 letniej gwarancji na trwałość tablic rejestracyjnych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 3. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. 4. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia - nie spełnia. 5. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu, Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnego certyfikatu wydanego przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie (ITS), uznający, że wykorzystywany do tłoczenia numeru rejestracyjnego, podkład tablica surowa jest zgodna z warunkami technicznymi określonymi w przepisach, 3) oświadczeń o: a) nieodpłatnym odbieraniu i złomowaniu nieaktualnych tablic rejestracyjnych, b) dostarczaniu tablic rejestracyjnych własnym transportem do siedziby Zamawiającego, c) realizowaniu usług w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie szczegółowych zleceń z określeniem rodzaju tablic i ich ilości, d) realizowaniu zamówień w ciągu dwóch dni od daty ich złożenia, e) udzieleniu 3 letniej gwarancji na trwałość tablic rejestracyjnych, 4) wypełnione następujące załączniki: nr 1 - formularz OFERTA, nr 2 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp nr 3 - oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 ustawy Pzp nr 4 - wykaz (z udokumentowaniem) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 usług o podobnym stopniu złożoności, zakresie i wartości jakie obejmuje zamówienie, 5) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, ul. Mątewska 17, 88 - 100 Inowrocław, I piętro budynku, pok. 106.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, ul. Roosevelta 36/38, pok. 142 - Kancelaria Ogólna, II piętro budynku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.