Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Pabianice: Dostawy materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 147267 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 68, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2253573, faks 042 2156258, 042 2253573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy akcesoriów medycznych jednorazowego użytku z podziałem na pakiety: PAKIET I Wata PAKIET II Gaza, kompresy, serwety operacyjne PAKIET III Gaza kopertowana PAKIET IV Podkłady/wkładki ginekologiczne, setony gazowe PAKIET V Opaski PAKIET VI Przylepce PAKIET VII Bielizna i odzież jednorazowego użytku PAKIET VIII Opatrunki specjalistyczne PAKIET IX Materiały do sterylizacji PAKIET X Pieluchomajtki, podkłady higieniczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe - załącznik nr 2 do SIWZ (10 Pakietów). 3. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące przedmiotu zamówienia: - zapewni ciągłość i niezawodność dostaw, - zapewni transport na własny koszt i ryzyko, - zapewni realizację dostawy do magazynu Zamawiającego w ciągu max. 3 dni roboczych od złożenia zamówienia, - zapewni niezmienność cen przez okres 12 trwania umowy, - dostarczy wraz z ofertą próbki (bezpłatne, bezzwrotne) oferowanego przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załączniku nr 2a do SIWZ celem potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu. Spis załączonych próbek należy dołączyć do oferty oraz do opakowania, w którym znajdują się próbki opisane numerem pakietu i pozycji, - zaakceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji, - złoży wraz z ofertą wszystkie wymagane załączniki, oświadczenia i dokumenty, - Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiety, natomiast pakiety VII i VIII - na pozycje - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych, - Zamawiający wymaga wniesienia wadium z podziałem na pakiety. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. wymagań skutkować będzie odrzuceniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 89 ust 1 pkt 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3.Wykonawcom przysługuje prawo składania ofert wspólnych na zasadach określonych w art. 23 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 16 415,04 zł. (słownie: szesnaście tysięcy czterysta piętnaście złotych i cztery grosze). Przy składaniu ofert na pakiety wysokość wadium wynosi: Pakiet I-443,04 zł Pakiet II-2 645,04 zł Pakiet III-428,60 zł Pakiet IV-208,10 zł Pakiet V-1 341,62 zł Pakiet VI-1 197,84 zł Pakiet VII- poz. 1 - 54,57 zł; poz. 2 - 25,68 zł; poz. 3 - 26,48 zł; poz. 4 - 1001,52 zł; poz. 5 - 100,83 zł; poz. 6 - 231,12 zł; poz. 7 - 173,34 zł; poz. 8 - 34,66 zł; poz. 9 - 138,51 zł; poz. 10 - 95,34 zł; poz. 11 - 16,18 zł; poz. 12 - 738,36 zł; poz. 13 - 344,27 zł; poz. 14 - 402,49 zł; poz. 15 - 578,57 zł; poz. 16 - 450,68 zł; poz. 17 - 90,14 zł; poz. 18 - 34,93 zł; poz. 19 - 84,94 zł; poz. 20 - 58,39 zł; poz. 21 - 22,25 zł. Pakiet VIII- poz. 1 - 26,10 zł; poz. 2 - 49,58 zł; poz. 3 - 79,61 zł; poz. 4 - 104,20 zł; poz. 5 - 31,14 zł; poz. 6 - 95,08 zł; poz. 7 - 137,36 zł; poz. 8 - 2,34 zł; poz. 9 - 3,76 zł; poz. 10 - 2,57 zł; poz. 11 - 82,43 zł; poz. 12 - 49,46 zł; poz. 13 - 19,26 zł; poz. 14 - 33,71 zł; poz. 15 - 19,26 zł; poz. 16 - 48,73 zł; poz. 17 - 11,24 zł; poz. 18 - 43,82 zł; poz. 19 - 32,12 zł; poz. 20 - 16,05 zł; poz. 21 - 10,21 zł. Pakiet IX-1 755,05 zł Pakiet X-2 794,47 zł 2.Wadium może być wniesione w: 2.1.pieniądzu, 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2, Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: BRE Bank S.A. Nr 60 1140 1108 0000 2075 0500 1003 z zaznaczeniem -wadium - przetarg 17/Apt/2009-. 5.Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na konto Zamawiającego, podane w pkt 4. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie opatrzonej napisem - WADIUM. Do oferty załączyć kopię poświadczoną za zgodność. 6.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: 7.1.upłynął termin związania ofertą, o którym mowa w części II, rozdz. 6, 7.2.zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 7.3.unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia, a ewentualne protesty - o których mowa w części II, rozdz. 13 - zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 8.1.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w części II, rozdz. 8, 8.2.który został wykluczony z postępowania, 8.3.którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona, lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez tego Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany pisemnie przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy PZP, tj.: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.1.W zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt 1.1., 1.2., 1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 3. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w poparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust 4 Ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu (art. 24 - 26, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 (Dz. U. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (art. 36 ust 1 pkt 6 Ustawy PZP). 1.1.Oświadczenia - załącznik Nr 1a do Oferty 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa ww. dokument odrębnie - załącznik Nr 2 do oferty Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pppkt 1.1., 1.2. składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.3.Pełnomocnictwo do złożenia oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu - załącznik Nr 3 do oferty 1.4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w przypadku składania oferty wspólnej - załącznik Nr 4 do oferty 1.5.Dowód wpłaty wadium - załącznik Nr 5 do oferty 1.6.Parafowany projekt umowy - załącznik Nr 6 do oferty 1.7.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagane prawem warunki dopuszczenia ich do stosowania oraz, że Wykonawca posiada wymagane prawem dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymagań - załącznik Nr 7 do oferty 1.8.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - załącznik Nr 8 do oferty 1.9.Bezzwrotne, bezpłatne próbki oferowanych wyrobów w ilościach określonych w załączniku nr 2a do SIWZ, z ulotkami producenta w języku polskim potwierdzającymi zgodności przedmiotu zamówienia z oczekiwaniami Zamawiającego. Próbki mają być oznakowane numerem pakietu i pozycją, której dotyczą. Spis załączonych próbek należy dołączyć do oferty oraz do opakowania, w którym znajdują się próbki - załącznik Nr 9 do oferty 2.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2.1.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2.2.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 Ustawy PZP. 2.3.Zamawiający będzie wzywał Wykonawców zgodnie z art. 26 ust.3 Ustawy PZP, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do uzupełnienia tych dokumentów w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 2.4.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 2.5.Każdy z Wykonawców składający ofertę wspólną, składa dokumenty wskazane w pkt 1.1 i 1.2 rozdział 3 SIWZ. 2.6.Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współprace tych Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.spzozpabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w likwidacji, 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68, Dział Zamówień Publicznych, od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w likwidacji, 95-200 Pabianice, ul. Jana Pawła II 68 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dostawa i montaż windy dla budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją pn. Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Zorganizowanie i przeprowadzenie jednego 10 - dniowego obozu terapeutycznego dla dzieci z FASD lub zaburzeniami neurorozwojowymi (9 noclegów) dla 10 osób
- 3- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, zestawów i odzieży operacyjnej do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do zabiegów laparoskopowych i endoskopowych oraz specjalistycznych materiałów opatrunkowych.
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych oraz pieluchomajtek
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.