Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-07
Łódź: Dostawa elektronarzędzi
Numer ogłoszenia: 147240 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o., Łódzki Zakład Przewozów Regionalnych , ul. Tuwima 22/26, 90-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. 722 356 299, faks 42 663 43 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektronarzędzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronarzędzi i urządzeń potrzebnych do zabezpieczenia cyklu napraw technologicznych oraz pokryć lakierniczych elektrycznych zespołów trakcyjnych jak również do zabezpieczenia cyklu napraw wykończeniowo - estetycznych. Przedmiot zamówienia podzielono na 22 zadania - łącznie 92 szt. asortymentu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0, 42.65.10.00-0, 31.72.00.00-0, 42.71.61.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość - 60
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: prloeke@p-r.com.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Łodzi ul. Tuwima 22/26, sekretariat II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakrętarko- wkrętarka akumulatorowa / 4,8V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakoość - 60
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakrętarko- wkrętarka akumulatorowa / 18V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 14 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakrętarka pneumatyczna/wydłużone wrzeciono 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakrętarka pneumatyczna/ wrzeciono 3/4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szlifierka pneumatyczna oscylacyjna/skok 5mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nitownica pneumatyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ioości - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szlifierka pneumatyczna oscylacyjna/skok 2,5-3mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Gilotyna do cięcia blachy/ elektryczno-mechaniczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.72.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Gilotyna do cięcia blachy/ ręczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Młotek pneumatyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilści - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Igłownica pneumatyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wiertarka elektryczna/ 900W.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pralnico-wirówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.61.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odkurzacz piorący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Odkurzacz przemysłowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.30-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Maszyna przemysłowa do szycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zszywarka do worków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wb ilości 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zszywacz tapicerski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Okleinarka wąskich płaszczyzn/ ręczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W iklości 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.83.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zestaw do usuwania i wklejania szyb klejonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.47.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pistolet lakierniczy - szt. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.32.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Sprężarka śrubowa olejowa z napędem bezpośrednim / 18,5 kW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ilości 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.82.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość - 60
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Chełmiec oraz efektywności działań podmiotów obrony cywilnej i ochrony ludności poprzez zakup nowoczesnego wyposażenia
- Doposażenie Miasta Łaskarzew w sprzęt ratowniczy i techniczny w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- "Wzmocnienie logistyczne i sprzętowe jednostek OSP oraz infrastruktury na potrzeby OLiOC w gm. Czchów"
więcej: Sprężarka doładowująca »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





