eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDostawa i sprzedaż mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywoustego 11 w kutnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-25

Kutno: Dostawa i sprzedaż mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywoustego 11 w kutnie
Numer ogłoszenia: 147235 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Bolesława Krzywoustego 11, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 253 64 32, faks 24 253 64 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dps.powiatkutnowski.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i sprzedaż mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywoustego 11 w kutnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 1. Wykaz produktów będących przedmiotem zamówienia część 1: mięso i wędliny wieprzowe, Lp., Nazwa produktu Jednostka miary Ilość* 1 szynka wędzona 100kg, 2 ogonówka 60kg, 3 baleron wędzony 80kg, 4 wędzonka krotoszyńska 60kg, 5 boczek wędzony 100kg, 6 polędwica sopocka 50 kg, 7 szynka tyrolska (w bloku) 80kg, 8 kiełbasa szynkowa 150kg, 9 kiełbasa krakowska 100kg, 10 kiełbasa zielonogórska 60kg, 11 kiełbasa tatrzańska 60kg, 12 kiełbasa śląska 60kg, 13 kiełbasa wiejska 150kg, 14 kiełbasa zwyczajna 150kg, 15 kiełbasa jałowcowa 50kg, 16 kiełbasa biała surowa 150kg, 17 kiełbasa mortadela 150kg, 18 kiełbasa parówkowa 250kg, 19 salceson 100kg, 20 kaszanka 200kg, 21 pasztetowa 100kg, 22 pasztet 100kg, 23 czarne 150kg, 24 schab b/k 80kg, 25 schab z/k 120kg, 26 karczek b/k 80kg, 27 mięso od szynki b/k 100kg, 28 łopatka b/k 200kg, 29 żeberka (paski) 150kg, 30 mięso mielone 400kg, 31 brzuch b/ż 100kg, 32 golonki 150kg, 33 nogi 100kg, 34 ozory 150kg, 35 słonina 160kg, 36 podgardle 50kg, 37 kości schabowo - karkowe 350kg, 38 kości wędzone 50kg, 39 wołowina kl. I 60kg, 40 antrykot 250kg, 41 gulasz angielski 300g 150 sztuk, 42 szynka gospodarza 110g 300 sztuk, 43. konserwa turystyczna 300g 300 sztuk, 44 pasztet mięsny 300g 150 sztuk. Załącznik nr 2 część 2: mięso i wędliny drobiowe , Lp., Nazwa produktu Jednostka miary Ilość* 1 kurczak świeży 500kg, 2 filet świeży z kurczaka, piersi 200kg, 3 noga z kurczaka 50kg, 4 udo z kurczaka 200kg, 5 podudzie z kurczaka 150kg, 6 skrzydełka z kurczaka 150kg, 7 serca drobiowe z kurczaka 50kg, 8 żołądki drobiowe z kurczaka 200kg, 9 wątróbka drobiowa z kurczaka 200kg, 10 porcje rosołowe 350kg, 11 szynka drobiowa 150kg, 12 baleron drobiowy 150kg, 13 polędwica drobiowa 150kg, 14 parówki drobiowe 150kg, 15 salceson drobiowy 130kg, 16 pasztetowa drobiowa 100kg, 17 pasztet drobiowy z kurczaka 100kg, 18 pieczeń drobiowa 100kg, 19 kurczak faszerowany 100kg, 20 szynka mielonka drobiowa 50kg, 21 kiełbasa cienka drobiowa 100kg, 22 kiełbaski cienkie drobiowe 50kg, 23 pasztet drobiowy 135g 500 sztuk * podane w kolumnie ilość wielkości produktów są wartościami szacunkowymi. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na poszczególne części zamawianego asortymentu: Część 1: sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin wieprzowych Część 2: sprzedaż i dostawa mięsa i wędlin drobiowych. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na część 1 i część 2 zamówienia - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1, 15.13.10.00-5, 15.13.11.35-0, 15.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ze względu na postanowienia § 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do składanej oferty conajmniej jednego z niżej wymienionych dokumentów: 1) certyfikatu wystawionego przez właściwą terytorialnie jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, stwierdzającą, że producent w procesie produkcji i obrocie, a sprzedawca w obrocie, w zakresie przedmiotu zamówienia ma wdrożony i stosuje system HACCP; 2) dokumentu potwierdzającego wpis Wykonawcy przez właściwą terytorialnie Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wynikających z art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 27 września 2006 r., Nr 171, poz. 1225). Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty decyzję właściwej terytorialnie Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, wydanej na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 3 ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej z dnia 14 marca 1985 r. (Dz. U. z 2006, Nr 122, poz. 851 z późn. zm.), iż Wykonawca posiada środki transportu spełniające wymagania sanitarno-higieniczne przewidziane przepisami rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004 roku str.1; Dz Urz. UE, Polskie wydanie specjalne, rozdz.13, tom. 34, str. 319) - wg wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do siwz, (Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje przynajmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps.powiatkutnowski.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej; adres: ul. Krzywoustego 11, 99-301 Kutno, w Dziale Administracyjno Gospodarczym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Krzywoustego 11 99-301 Kutno, w sekretariacie Domu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i sprzedaż mięsa i wędlin wieprzowych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywoustego 11 w Kutnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i sprzedaż mięsa i wędlin wieprzowych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywoustego 11 w Kutnie część 1: mięso i wędliny wieprzowe, Lp., Nazwa produktu Jednostka miary ilość* 1 szynka wędzona 100kg, 2 ogonówka 60kg, 3 baleron wędzony 80kg, 4 wędzonka krotoszyńska 60kg, 5 boczek wędzony 100kg, 6 polędwica sopocka 50 kg, 7 szynka tyrolska (w bloku) 80kg, 8 kiełbasa szynkowa 150kg, 9 kiełbasa krakowska 100kg, 10 kiełbasa zielonogórska 60kg, 11 kiełbasa tatrzańska 60kg, 12 kiełbasa śląska 60kg, 13 kiełbasa wiejska 150kg, 14 kiełbasa zwyczajna 150kg, 15 kiełbasa jałowcowa 50kg, 16 kiełbasa biała surowa 150kg, 17 kiełbasa mortadela 150kg, 18 kiełbasa parówkowa 250kg, 19 salceson 100kg, 20 kaszanka 200kg, 21 pasztetowa 100kg, 22 pasztet 100kg, 23 czarne 150kg, 24 schab b/k 80kg, 25 schab z/k 120kg, 26 karczek b/k 80kg, 27 mięso od szynki b/k 100kg, 28 łopatka b/k 200kg, 29 żeberka (paski) 150kg, 30 mięso mielone 400kg, 31 brzuch b/ż 100kg, 32 golonki 150kg, 33 nogi 100kg, 34 ozory 150kg, 35 słonina 160kg, 36 podgardle 50kg, 37 kości schabowo - karkowe 350kg, 38 kości wędzone 50kg, 39 wołowina kl. I 60kg, 40 antrykot 250kg, 41 gulasz angielski 300g 150 sztuk, 42 szynka gospodarza 110g 300 sztuk, 43. konserwa turystyczna 300g 300 sztuk, 44 pasztet mięsny 300g 150 sztuk * podane w kolumnie ilość wielkości produktów są wartościami szacunkowymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1, 15.13.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i sprzedaż mięsa i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywoustego 11 w Kutnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i sprzedaż mięsa i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywoustego 11 w Kutnieczęść 2: mięso i wędliny drobiowe , Lp., Nazwa produktu Jednostka miary ilość* 1 kurczak świeży 500kg, 2 filet świeży z kurczaka, piersi 200kg, 3 noga z kurczaka 50kg, 4 udo z kurczaka 200kg, 5 podudzie z kurczaka 150kg, 6 skrzydełka z kurczaka 150kg, 7 serca drobiowe z kurczaka 50kg, 8 żołądki drobiowe z kurczaka 200kg, 9 wątróbka drobiowa z kurczaka 200kg, 10 porcje rosołowe 350kg, 11 szynka drobiowa 150kg, 12 baleron drobiowy 150kg,13 polędwica drobiowa 150kg, 14 parówki drobiowe 150kg, 15 salceson drobiowy 130kg, 16 pasztetowa drobiowa 100kg, 17 pasztet drobiowy z kurczaka 100kg, 18 pieczeń drobiowa 100kg, 19 kurczak faszerowany 100kg, 20 szynka mielonka drobiowa 50kg, 21 kiełbasa cienka drobiowa 100kg, 22 kiełbaski cienkie drobiowe 50kg, 23 pasztet drobiowy 135g 500 sztuk *podane w kolumnie ilość wielkości produktów są wartościami szacunkowymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.