Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Warszawa: Usługa opracowania graficznego i druku podręcznika dla przedsiębiorców
pt. Spacerkiem po Innowacjach II.
Numer ogłoszenia: 147188 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 59 79 100, faks 022 597 92 90, 022 597 96 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa opracowania graficznego i druku podręcznika dla przedsiębiorców pt. Spacerkiem po Innowacjach II..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa opracowania graficznego i druk podręcznika dla przedsiębiorców pt. Spacerkiem po Innowacjach II na potrzeby realizacji Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia tego samego rodzaju polegające na opracowaniu graficznym i druku wydawnictwa o objętości i parametrach zbliżonych do podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2. 5. Warunek, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 6. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem jednego wykonawcy, spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powodują wykluczenie wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 p.z.p., Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca jest zobowiązany do złożenia wykazu zamówień wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda aby wykonawca dołączył do oferty: a) próbek w postaci 2 wydawnictw o objętości i parametrach zbliżonych do podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (kolorowych, w miękkiej oprawie ze zdjęciami, klejonych, liczących po ok. 55 stron - strony numerowane); b) oświadczenie Wykonawcy, że załączone do oferty wydawnictwa są opracowane graficznie przez Wykonawcę. 4. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, których wzory stanowią załączniki nr 4A i 4B do SIWZ. 5. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, ul. Skoczylasa 4, Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 126, I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, ul. Bertolta Brechta 3, 03-472 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w 9 budynkach mieszkalnych
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. "Metaanaliza i ocena Regionalnych Programów Zdrowotnych współfinansowanych ze środków EFS w okresie programowania 2014-2020"
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Wykonanie robót budowalnych w zakresie remontu pokrycia dachu na budynku Państwowego Instytutu Geologicznego Oddział Karpacki w Krakowie przy ul. Skrzatów 1
- Remont budynku garażowo-magazynowego na Obwodzie Drogowym Mińsk Mazowiecki
- Organizacja Sympozjum Naukowego Instytutu Zarządzania pt. "Badania naukowe i dydaktyczne w naukach o zarządzaniu" w dniach 24-25 września 2025 r. dla 65 osób.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie minimuzeum "Przystanek Kowary" z wykorzystaniem nowoczesnych systemów multimedialnych i z aspektami transgranicznymi na podstawie istniejącej koncepcji
- Dostawa materiałów konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Druk materiałów dla Europejskiego Centrum Solidarności
- "Kompleksowa usługa opracowania publikacji promującej sektor ekonomii społecznej".
- Usługa druku broszury informacyjnej MCDN na rok 2025/2026, teczek kartonowych oraz zaświadczeń o ukończeniu form doskonalenia zawodowego na potrzeby Małopolskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli.
- Usługa wykonania projektu graficznego, DTP i druku czasopisma
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.