eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Bieżące utrzymanie i remonty elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Krakowa - drogi gminne i wewnętrzne. Znak sprawy 10/XI/2013.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-14

Kraków: Bieżące utrzymanie i remonty elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Krakowa - drogi gminne i wewnętrzne. Znak sprawy 10/XI/2013.
Numer ogłoszenia: 14714 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240267 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 74 19, faks 012 616 74 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i remonty elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Miasta Krakowa - drogi gminne i wewnętrzne. Znak sprawy 10/XI/2013..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące: utrzymanie, konserwację, realizację nowych projektów organizacji ruchu dla oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz barier sprężystych, betonowych i separatorów ruchu na drogach będących w zarządzie ZIKiT w Krakowie polegających na: - Przeglądach oznakowania występującego na ciągach ulic, a odbywających się na podstawie harmonogramów robót, lub pisemnych zgłoszeń dokonywanych przez przedstawicieli ZIKiT, obejmujących stan techniczny, widoczność i czytelność znaków, mycie zabrudzonych znaków drogowych pionowych, ich kontrowanie, usuwanie nielegalnych plakatów, reklam, graffiti, prostowanie, betonowanie uszkodzonych słupków pod znakami, mocowanie zerwanych znaków , ustawianie wyrwanych i stabilizowanie obruszonych słupków, naprawie urządzeń bezpieczeństwa ruchu: barier i zabezpieczeń łańcuchowych z użyciem drobnych materiałów, wymianie uszkodzonych uchwytów do znaków. - Wykonywanie robót i prac na drogach będących w zarządzie ZIKiT na podstawie odrębnych pisemnych zleceń, w obligatoryjnych terminach określonych w zleceniu. - Zabezpieczenie awarii w pasie drogowym, która to czynność polega na wygrodzeniu miejsca niebezpiecznego dla użytkownika tej drogi wraz z oznakowaniem informującym o istniejącej przeszkodzie w oparciu o zasady zawarte w stosownych przepisach. - Realizacji planowanych zmian oznakowania pionowego lub poziomego obejmujących montaż nowego oznakowania pionowego lub wykonanie nowego oznakowania poziomego i demontaż/usunięcie zbędnego, zgodnie z przekazaną dokumentacją techniczną lub zmianami zaakceptowanymi na piśmie przez Zamawiającego. - Opracowywaniu na zlecenie Zamawiającego kompleksowych projektów docelowych i czasowych zmian organizacji ruchu - szczegóły określono w Rozdziale 8 Specyfikacji Technicznej. Wykonawca na terenie Miasta Krakowa zapewni wykonywanie robót w systemie wielozmianowym oraz w dni wolne od pracy, będzie dysponował służbami technicznymi wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt, gotowymi do realizacji zadań umowy przez wszystkie dni tygodnia 24 godziny na dobę przez cały okres trwania umowy. Wykonawca będzie posiadał na terenie Miasta Krakowa zaplecze techniczno - warsztatowo - magazynowe zapewniające właściwe przechowywanie materiałów i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia. Wykonawca będzie posiadał na terenie Krakowa bazę dyspozytorską, która rozpocznie funkcjonowanie z dniem podpisania umowy, z co najmniej 1 linią telefonu stacjonarnego oraz całodobową, bezprzewodową łączność z każdym zespołem pracującym na terenie Miasta Krakowa. Wykonawca w ramach bazy dyspozytorskiej o której mowa powyżej będzie posiadał całodobową łączność faks, e-mail umożliwiającą zlecenie robót również w takiej formie w każdym czasie. b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą przedmiaru robót (zał. nr 5 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej (zał. nr 6 do SIWZ). Obszary Miasta Krakowa określono w zał. nr 7 do SIWZ a wykaz dróg stanowi zał. nr 8 do SIWZ. c) Na przedmiotowe roboty Wykonawca zobowiązany jest udzielić: Materiał: - dla znaków, tablic, tablic drogowskazowych wykonanych z folii odblaskowej na podkładzie z blachy ocynkowanej - 3 lata, - dla pozostałych elementów i urządzeń bezpieczeństwa - 2 lata. - lico znaku z folii odblaskowej typu I o 7 letniej gwarancji parametrów odblaskowych oraz typu II mikropryzmatycznej PN EN 12899 o gwarancji 10 letniej z minimalnym współczynnikiem odblaskowości dla folii białej na poziomie min. 250 cg/Lux/m2 -wykonane z jednego kawałka folii, Montaż poszczególnych elementów oznakowania pionowego - 1 rok, Malowanie powierzchni elementów oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2 lata, Na nowo montowane elementy barier betonowych, stalowych i separatorów ruchu - 5 lat, Oznakowanie poziome: - 12 miesięcy dla oznakowania cienkowarstwowego, - 60 miesięcy dla oznakowania grubowarstwowego. d) W przypadku wystąpienia nazwy producenta w przedmiarach i Specyfikacji technicznej - produkty można zastąpić równoważnymi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa ZEBRA 2, Seweryn Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439024,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2796699,73

  • Oferta z najniższą ceną: 2796699,73 / Oferta z najwyższą ceną: 3285024,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.