Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Rypin: Zakup i dostawa różnych artykułów technicznych dla SP ZOZ Rypin
Numer ogłoszenia: 147110 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa różnych artykułów technicznych dla SP ZOZ Rypin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa różnych artykułów technicznych dla SP ZOZ Rypin z podziałem na siedem grup asortymentowych; 1)artykuły stalowe 2)artykuły stolarskie I 3)artykuły stolarskie II 4)artykuły hydrauliczne 5)artykuly malarskie 6)artykuły budowlane 7)artykuły elektryczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Pzp , tzn.: a.posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie ww zamówienia publicznego zobowiązany jest do przedłożenia niżej wymienionych dokumentów celem potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp: a./ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obrotu bonami towarowymi - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b./ wypełnione oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp wg Załącznika Nr 2 c/.wypełniony formularz ofertowy d/.zaakceptowany projekt umowy e/.upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywne) f/.wypełnione załączniki asortymentowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Rypin 87 - 500, ul. 3 Maja 2 pokoj Nr 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Rypin ul. 3 Maja 2, pokój Nr 12 (sekretariat szpitala) . Otwarcie: 21/05/2009 godzina 10.15 w pokoju Nr 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły stalowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły stalowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły stolarskie I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły stolarskie I.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły stolarskie II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły stolarskie II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.10.00-5, 44.31.64.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły hydrauliczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły hydrauliczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.52.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły malarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły malarskie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły budowlane.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Artykuły elektryczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły elektryczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Dostawa paliw w 2026 roku
- ZAKUP I DOSTAWA STERYLIZATORA PAROWEGO .
- Dostęp do usług chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia do bazy magazynowej Gminy Pszczew na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej ",
- Dostawa materiałów elektrycznych
- Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn.: "Urząd bez barier - poprawa dostępności budynku Urzędu Miasta i Gminy Przedecz dla osób ze szczególnymi potrzebami"
- Sukcesywne dostawy materiałów elektrycznych, hydraulicznych, budowlanych i eksploatacyjnych do COS w Warszawie w podziale na części.
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
- Wymiana zabezpieczeń różnicowoprądowych w obiekcie PGE Narodowy w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





