eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów PodlaskiProjekt budowlany przebudowy ulic w Janowie Podlaskim z elementami projektu wykonawczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-08

Janów Podlaski: Projekt budowlany przebudowy ulic w Janowie Podlaskim z elementami projektu wykonawczego
Numer ogłoszenia: 147105 - 2010; data zamieszczenia: 08.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janów Podlaski , ul. Bialska 6a, 21-505 Janów Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3413073, faks 0833413077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowpodlaski.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany przebudowy ulic w Janowie Podlaskim z elementami projektu wykonawczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Projekt budowlany przebudowy ulic w Janowie Podlaskim z elementami projektu wykonawczego. 2. Zakresem opracowania objęte są ulice: Kościuszki, Tańskiego, Moniuszki, Krótka, Prusa, Orzeszkowej, Nowa, Piłsudskiego (od skrzyżowania z ulicą Aleja Krzyształowicza do skrzyżowania z ulicą Polną). Zakres prac obejmuje : 1) mapy do celów projektowych, 2) projekt budowlano-wykonawczy przebudowy ulic wraz z projektami stałej organizacji ruchu, 3) projekt budowlano - wykonawczy przebudowy kolizji kabli energetycznych, telefonicznych, sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, 4) projekt budowlano - wykonawczy przebudowy przyłączy wodociągowych w pasie drogowym w 8 ulicach, 5) projekt budowlano-wykonawczy budowy kolektora kanału deszczowego, 6) kosztorys inwestorski, przedmiar robót, kosztorys ofertowy (ślepy kosztorys), 7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 8) dokumentacja geotechniczna do projektów, 9) sporządzenie materiałów do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (karty informacyjnej przedsięwzięcia), 10) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego w imieniu Zamawiającego, 11) uzyskanie niezbędnych uzgodnień do pozwoleń na przebudowę ulic oraz uzgodnień na włączenie skrzyżowań ulic Kościuszki i Nowej do drogi wojewódzkiej Nr 698 i skrzyżowań ulic Prusa, Kościuszki, Piłsudskiego do drogi powiatowej Nr 1032 L, 12) opracowanie Studium Wykonalności do realizacji przebudowy w/w ulic w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013 w tym badanie natężenia ruchu drogowego w projektowanych ulicach dla potrzeb analizy ekonomicznej i prognozy ruchu drogowego w przyszłych 25 latach. 3. Założenia do projektu budowlano-wykonawczego określa Koncepcja przebudowy ulic w Janowie Podlaski. Wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym może zaproponować inne rozwiązania techniczne niż określone w Koncepcji 4. Ulice Prusa, Orzeszkowej oraz części ulic Moniuszki, Piłsudskiego, Kościuszki znajduje się w obszarze wpisanym do rejestru zabytków jako układ urbanistyczny dawnego miasta Janów Podlaski. Projekt należy uzgodnić z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) celem uzyskania właściwych zezwoleń. 5. Teren objęty przedmiotem zamówienia nie jest objęty planem zagospodarowania przestrzennego. 6. Projekty budowlano-wykonawcze, kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, kosztorys ofertowy (ślepe kosztorysy), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót muszą być opracowane osobno dla każdej ulicy. Projekty budowlano-wykonawcze należy opracować w 5 egzemplarzach, natomiast kosztorysy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach. Całość opracowania przedmiotu zamówienia należy też opracować w formie elektronicznej (pliki tekstowe w formacie WORD, pliki graficzne w formacie PDF)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed terminem składania ofert w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie się realizacją co najmniej dwoma opracowaniami dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę dróg publicznych o wartości minimum 100 000 zł. brutto każda. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie przy realizacji zamówienia, osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności : drogowej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej, należących do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowpodlaski.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Janów Podlaski ul. Bialska 6a. pok. Nr 4. 21-505 Janów Podlaski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Janów Podlaski ul. Bialska 6a pok. 104 ( sekretariat) 21-505 Janów Podlaski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.