Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Płock: Remont pomieszczeń na użytek tworzonego Centrum Aktywizacji Zawodowej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku zlokalizowanego przy ul. Kostrogaj 1.
Numer ogłoszenia: 147077 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, faks 024 2674631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń na użytek tworzonego Centrum Aktywizacji Zawodowej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku zlokalizowanego przy ul. Kostrogaj 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, zwana dalej SIWZ - kosztorys nakładczy (załącznik nr 1 do SIWZ), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2 do SIWZ). Sala narad I piętro - zdemontowanie sufitu podwieszonego - zdemontowanie opraw oświetleniowych - zerwanie z podłogi wykładziny dywanowej - zerwanie z podłogi płytek PCV - zdemontowanie ścianki działowej - zeskrobanie starej farby ze ścian - zeskrobanie starej farby z parapetów - wykucie bruzd pod przewody elektryczne - ułożenie przewodów elektrycznych - zaprawienie bruzd z przewodami elektrycznymi - zamontowanie kompletnych opraw oświetleniowych - zamontowanie kratek wentylacyjnych - ułożenie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach - szpachlowanie i malowanie parapetów - malowanie ścian i sufitów - ułożenie paneli podłogowych - zamontowanie ścianki przesuwnej dźwiękochłonnej Sala obsługi interesantów - parter - zdemontowanie opraw oświetleniowych - zerwanie wykładziny dywanowej - zdemontowanie drewnianego podestu - zdemontowanie naświetla - zdemontowanie ścianki działowej - zdemontowanie przewodów instalacji wentylacyjnej - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych metalowych - rozkucie otworu drzwiowego - osadzenie drzwi aluminiowych szklonych zewnętrznych i wewnętrznych - zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów - wykucie bruzd pod przewody elektryczne - ułożenie przewodów elektrycznych - zaprawienie bruzd z przewodami elektrycznymi - zamontowanie kompletnych opraw oświetleniowych - zeskrobanie starej farby ze ścian - gruntowanie sufitów i ścian - zamontowanie kratek wentylacji grawitacyjnej - ułożenie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach - zamontowanie parapetów okiennych wewnętrznych - malowanie ścian i sufitów - ułożenie paneli podłogowych - montaż kurtyny powietrznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.800,00 zł. ( słownie: jeden tysiąc osiemset złotych ).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami), spełniający warunki art. 22 ust 1 tj, wykonawcy, którzy; 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XV pkt 1 SIWZ oraz dokumentu wymienionego w Dziale XV pkt 2 SIWZ 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.dysponowanie kierownikiem budowy branży ogólno budowlanej ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy minimum 3 lata; Zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, miedzy innymi kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego; potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XV pkt 1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w Dziale XV pkt 8 oraz pkt 6 lub/i pkt 7 SIWZ b.wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających m.in. na wykonaniu remontu pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XV pkt 1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w Dziale XV pkt 10 SIWZ oraz załącznika nr 6. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a.posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 100.000 zł lub zdolności kredytowej w w/w wysokości. potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XV pkt 1 SIWZ oraz dokumentu wymienionych w Dziale XV pkt 9 SIWZ. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w Dziale XV pkt 1 SIWZ oraz dokumentów wymienionych w Dziale XV pkt 4 i 5. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XV niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oświadczenie musi dotyczyć każdego z wykonawców i winno być złożone przez: każdego z nich odrębnie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - załącznik nr 4 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna) 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców z osobna). 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nie czynności - załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA a)na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt 2 Działu XIV SIWZ w wykazie osób należy wymienić osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, b)w doświadczeniu kierownika budowy branży ogólnobudowlanej należy podać łączną liczbę lat stażu pracy jako kierownik budowy, c)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. UWAGA a)Dokument składa ten Wykonawca, który w wykazie osób wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów. b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. 8.Dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. UWAGA a)Dla osób wymienionych w wykazie osób, o którym mowa w pkt 2 rozdziału XIV SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty: decyzje o nadaniu uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. 9.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców informacja może dotyczyć jednego wykonawcy jeśli spełnia warunek samodzielnie, lub wykonawców łącznie, jeśli żaden z wykonawców nie spełnia warunku samodzielnie) 10.wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających m.in. na wykonaniu robót budowlanych wewnątrz budynku o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 11.Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 złotych. 12.Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 13.Formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ 14.Kosztorys ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 - należy złożyć w dwóch egzemplarzach. 15.Dokument potwierdzający wniesienie wadium . Uwaga! W przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów ich zobowiązania co do oferty oraz wykonania zamówienia są solidarne. Oferta wspólna musi spełniać następujące warunki: 1.musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 2.wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 3.jeżeli oferta wykonawców (np. Konsorcjum) zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 niniejszego działu - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 w pokoju nr 28a - I piętro. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże siwz odpłatnie. Opłata: 30 złotych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1 pok. 26 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2026 r. dla Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki im. Franciszki i Stefana Themersonów
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta Płocka-tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla 8 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Posiłki w formie obiadów dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2026r.
- Posiłki w formie obiadów z dowozem dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2026 r.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Remont i przebudowa nawierzchni chodników Placu Rynkowego we Wrocławiu wraz z nasadzeniami drzew i zieleni ozdobnej", zadanie realizowane w ramach Programu Zielona Rewolucja.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





