eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaDostawa i montaż 5 sztuk niezależnych trybun sportowych o długości 15,00 m i głębokości 2,5 m każda w miejscowościach Brzeźnica - 2 elementy trybun , Pustków - 2 elementy trybun , Pustynia - 1 element trybuny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-02

Dębica: Dostawa i montaż 5 sztuk niezależnych trybun sportowych o długości 15,00 m i głębokości 2,5 m każda w miejscowościach : Brzeźnica - 2 elementy trybun , Pustków - 2 elementy trybun , Pustynia - 1 element trybuny.
Numer ogłoszenia: 147059 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy, ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803324, 6803310, fax 014 6803336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż 5 sztuk niezależnych trybun sportowych o długości 15,00 m i głębokości 2,5 m każda w miejscowościach : Brzeźnica - 2 elementy trybun , Pustków - 2 elementy trybun , Pustynia - 1 element trybuny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż 5 sztuk niezależnych trybun o długości 15,00 m i głębokości 2.5m każda w miejscowościach : Brzeźnica - 2 elementy trybun , Pustków - 2 elementy trybun , Pustynia - 1 element trybuny. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa i montaż 5 sztuk niezależnych trybun o długości 15,00 m i głębokości 2.5m każda w miejscowościach : Brzeźnica gmina Dębica w ramach zadania - Modernizacja boiska sportowego w Brzeźnicy Pustków- gmina Dębica, w ramach zadania - Budowa kompleksu rekreacyjno- sportowego w Pustkowie- Pustynia- gmina Dębica w ramach zadania - Budowa boiska szkolnego z zapleczem w Pustyni- Zamówienie obejmuje: a) dostawę i montaż dwóch niezależnych elementów trybun długości 15.0 m i głębokości 2.5 m każda na boisku sportowym w Brzeźnicy w ramach zadania - Modernizacja boiska sportowego w Brzeźnicy . b) dostawę i montaż dwóch niezależnych elementów trybun długości 15.0 m i głębokości 2.5 m każda w miejscowości Pustków gmina Dębica, w ramach zadania -Budowa kompleksu rekreacyjno-sportowego w Pustkowie- c) dostawę i montaż jednego elementu trybuny długości 15.0 m i głębokości 2.5 m na boisku sportowym w miejscowości Pustynia w ramach zadania -Budowa boiska szkolnego z zapleczem w Pustyni- Każda część zamówienia obejmuje dostawę i montaż niezależnych trybun stacjonarnych stalowych w ocynku ogniowym , podesty z kraty typu VEMA. Długość trybun 15.0 m głębokość 2.5 m Ilość miejsc 76 szt.- rozmieszczenie siedzisk: I rząd 28 siedzisk w jednym ciągu II rząd 12 siedzisk (przejście) 12 siedzisk III rząd 12 siedzisk (przejście) 12 siedzisk z zamontowanym siedziskiem o wymiarach -wysokość oparcia 25 cm, szerokość 43 cm głębokość 36.5 cm Kolory siedzisk - do uzgodnienia z Zamawiającym - przed dostawą i montażem. Termin wykonania zamówienia: - w miejscowości Brzeźnica - od daty zawarcia umowy do dnia 12.08.2008 r. - w miejscowości Pustków - od daty zawarcia umowy do dnia 18.08.2008 r. - w miejscowości Pustynia - od daty zawarcia umowy do dnia 18.08.2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie) wykonał lub wykonuje z należytą starannością minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj. dostawy i montaż trybun sportowych ) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest co najmniej 2 dostawy o wartości min. 20 000,00 zł brutto każda oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , Zamawiający żąda aby w treści polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej) . 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1)złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp ), 2)dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - - metodą: -spełnia / nie spełnia. ZAMAWIAJĄCY WYKLUCZY WYKONAWCÓW, KTÓRZY: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych), - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji (z zastrzeżeniem zamówień udzielanych na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy), - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA a) - oferowane dostawy muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w pkt. 2.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) - przedmiot zamówienia ( trybuny sportowe i siedziska ) musi posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa wydany przez jednostki certyfikujące, akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Certyfikat lub atest bezpieczeństwa należy dołączyć do oferty. c) - Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia d) Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówcie w terminie : - w miejscowości Brzeźnica - od daty zawarcia umowy do dnia 12.08.2008 r. - w miejscowości Pustków - od daty zawarcia umowy do dnia 18.08.2008 r. - w miejscowości Pustynia - od daty zawarcia umowy do dnia 18.08.2008 r. Ocena spełniania warunków przedmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków metodą : spełnia/ nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.3. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.4 Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj. dostawy i montaż trybun sportowych ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców . Wymagane jest wykazanie co najmniej 2 dostaw o wartości min. 20 000,00 zł brutto - Załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5.5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , Zamawiający żąda aby w treści polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej) . 5.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 5.1, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert . 5.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.6. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.8. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty wymienione w punkcie 5.1 , 5.2 , 5.3 muszą być złożone przez każdego z wykonawców. 6. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA a) - oferowane dostawy muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, określonym w pkt. 2.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) - przedmiot zamówienia ( trybuny sportowe i siedziska ) musi posiadać certyfikat lub atest bezpieczeństwa wydany przez jednostki certyfikujące, akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji. Certyfikat lub atest bezpieczeństwa należy dołączyć do oferty. c) - Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia d) Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówcie w terminie : - w miejscowości Brzeźnica - od daty zawarcia umowy do dnia 12.08.2008 r. - w miejscowości Pustków - od daty zawarcia umowy do dnia 18.08.2008 r. - w miejscowości Pustynia - od daty zawarcia umowy do dnia 18.08.2008 r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dębicy 39-200 Dębica ul. Batorego 13 pok.21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Dębicy - Sekretariat 39-200 Dębica ul. Batorego 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.