eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Organizacja staży zawodowych wraz z ich kompleksową obsługą dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektuWND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Tarnobrzeg: Organizacja staży zawodowych wraz z ich kompleksową obsługą dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 147053 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122687 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3, ul. Św. Barbary 1 B, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 822 36 55, faks 15 822 49 72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja staży zawodowych wraz z ich kompleksową obsługą dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w ramach projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Numer ewidencyjny projektu: WND-POKL.09.02.00-18-001/12 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu następujących usług; 1.Prowadzenie staży zawodowych dla 20 uczniów z klas Technikum Budowlanego, Ochrony Środowiska, Technikum Informatycznego, Geodezyjnego i Urządzeń Sanitarnych. Pracodawca zobowiązany jest do pokrycia Kosztów socjalnych: - szkolenia BHP, - odzieży roboczej spełniającej wymagania bhp, ubranie robocze po zakończeniu stażu staje się własnością stażysty. - kosztu wynagrodzenia opiekunów stażu z ramienia zakładu pracy. Opis wymagań stawianych wykonawcy: Wykonawca oświadcza, że jest pracodawcą w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, posiada warunki lokalowe i socjalne umożliwiające przeprowadzenie stażu zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz odpowiednie zaplecze techniczne. Wykonawca wyznaczy opiekuna uczestnika stażu na terenie zakładu pracy o wykształceniu minimum średnim lub kierunkowym zawodowym lub z tytułem mistrza w zawodzie, któremu wypłaci świadczenie z tytułu w/w opieki. 2.Transport uczestników staży zawodowych do miejsca odbywania stażu W ramach realizacji całości zamówienia Wykonawca zapewni transport busem/autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym. Bus do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące bus/autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. 3.Zakwaterowanie i wyżywienie dla grupy 20 uczniów podczas odbywania staży zawodowych Wyżywienie: Planowana ilość osób do wyżywienia - 20 osób . Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu: od 30. 06. 2014- 25. 07. 2014r dla 20 osób Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków): 20 uczniów - dwadzieścia sześć śniadań w formie szwedzkiego stołu lub serwowane (1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników stażu - 20 osób) godziny wydawania: do ustalenia na miejscu - dwadzieścia sześć obiadów (dwa dania + deser) x 20 osób godziny wydawania: 14.00 - 16.00 -dwadzieścia sześć kolacji w formie szwedzkiego stołu lub serwowane (1 kolacja obejmuje wszystkich uczestników stażu -20 osób) godziny wydawania: 18.00 - 20.00 Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. Wartość kaloryczna poszczególnych posiłków (rozkład procentowy całodziennej racji pokarmowej): Śniadanie 30-35% Obiad 35-40% Kolacja 25-30% Zakwaterowanie; Miejsce zakwaterowania winno się znajdować w granicach administracyjnych miejscowości docelowej (w której odbywa się staż). Dopuszcza się możliwość zakwaterowania do 10 km od zakładu, z zapewnieniem dojazdu do zakładu pracy w obie strony ramach zakwaterowania uczestników. Zakwaterowanie winno odbywać się w budynkach murowanych, dopuszcza się budownictwo drewniane, przeznaczone do całorocznego zamieszkiwania. Cała grupa uczestników musi być zakwaterowana w jednym budynku. Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa uczestników nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ogrzewanie obiektów, w których będzie świadczona usługa zakwaterowania, w przypadku występowania niskich temperatur. Temperatura w pokojach nie może być niższa niż 19o C. Standard zakwaterowania: hotel lub pensjonat. Pokoje: 1, 2 , 3, 4, osobowe. W każdym pokoju łazienka z pełnym węzłem sanitarnym (toaleta, umywalka, prysznic lub wanna). Całodobowy dostęp do ciepłej i zimnej wody. Pokoje z łóżkami jednoosobowymi wraz z pościelą. Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. Ponadto każdy pokój powinien być wyposażony co najmniej w: - szafę z półkami i wieszakami (odpowiednia gabarytowo do ilości zakwaterowanych). - telewizor i radio Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. Zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa - obiekt, w którym ma być zorganizowany pobyt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników wycieczki budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja bądź monitorowanie całodobowe, ewentualnie możliwość zamknięcia budynku )...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.N.K.S. Hotel Magnolia Bugajski Janusz, Zgórsko 90A, 26-052 Sitkówka, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43089,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.