To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Warszawa: Dostawa komputerów stacjonarnych dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Komputer stacjonarny, Pakiet 2 - Komputery stacjonarne (2 szt.), Pakiet 3 - Komputer Stacjonarny, Pakiet 4 - Komputer stacjonarny, Pakiet 5 - Komputery Stacjonarne (4 szt.).
Numer ogłoszenia: 147043 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64303 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów stacjonarnych dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety: Pakiet 1 - Komputer stacjonarny, Pakiet 2 - Komputery stacjonarne (2 szt.), Pakiet 3 - Komputer Stacjonarny, Pakiet 4 - Komputer stacjonarny, Pakiet 5 - Komputery Stacjonarne (4 szt.)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa 9 (dziewięciu) komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na 5 (pięć) części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 5. 2. W celu ułatwienia Wykonawcom złożenia oferty, Zamawiający w załącznikach nr 3.1 do 3.5 Formularzach wymaganych warunków technicznych, zamieścił przykładowe modele komputerów stacjonarnych spełniających wymagania Zamawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że dopuszcza składanie ofert na dostawę sprzętu równoważnego tj. innych producentów jednak pod warunkiem, że spełniają one wymagania techniczne określone w ww. załącznikach nr 3.1 - 3.5. Niezależnie od oferowanego modelu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić rubryki w/w Formularzy wymaganych warunków technicznych w sposób wymagany przez Zamawiającego. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, Sekcja Gospodarki Magazynowej w Działu Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa tel. 5720 337..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Adkon Adrian Kosiorek, ul. Komorowska 8 m. 21, 04-161 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1788,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1869,90
Oferta z najniższą ceną: 1869,90 / Oferta z najwyższą ceną: 2195,55
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MICROSYSTEM-GROUP" ANDRZEJ SYNEJKO I JOANNA SYNEJKO SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MICROSYSTEM-GROUP" ANDRZEJ SYNEJKO I JOANNA SYNEJKO SPÓŁKA JAWNA
- Microsystem-Group Andrzej Synejko i Joanna Synejko Sp.jawna, ul. Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8373,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8360,00
Oferta z najniższą ceną: 7931,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8590,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Slash Sp. z o.o., ul. Żenczykowskiego 2c, 00-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7235,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8526,17
Oferta z najniższą ceną: 3869,92 / Oferta z najwyższą ceną: 8526,17
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Slash Sp. z o.o., ul. Żenczykowskiego 2c, 00-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34104,68
Oferta z najniższą ceną: 17104,68 / Oferta z najwyższą ceną: 34104,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW Filii w Płocku
- Usługa ubezpieczenia ryzyk komunikacyjnych Wojskowego Instytutu Medycznego -Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa licencji subskrypcyjnych do rozbudowywanego systemu DDI firmy Infoblox w ramach infrastruktury teleinformatycznej UM
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy i wdrożenia urządzeń, rozwiązań i oprogramowania służących wzmocnieniu bezpieczeństwa: Dostawa serwera wraz oprogramowaniem i urządzeń UPS- II postępowanie.
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 4 części
- Dostawa i instalacja infrastruktury serwerowej
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Radłów w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni w pomoce dydaktyczne
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





