eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZakup dwóch sztuk używanych pojazdów pożarniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-07

Wieluń: Zakup dwóch sztuk używanych pojazdów pożarniczych
Numer ogłoszenia: 147006 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wieluniu , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8860249, faks 043 8860260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dwóch sztuk używanych pojazdów pożarniczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakup używanego pojazdu pożarniczego dla OSP w Sieńcu. Parametry techniczne pojazdu: samochód nie starszy niż wyprodukowany w 2000 roku; sprawny technicznie, po przeglądzie eksploatacyjnym; dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg; kolor czerwony, białe zderzaki; aktualnie zarejestrowany na terenie Polski, lub posiadający wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji jako pojazd specjalny typ STRAŻ na terenie kraju; przebieg nie większy niż 250 000 km; silnik diesel z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy minimum 85 KM; pojemność silnika minimum 1900 ccm; napęd 4x2 manualna skrzynia biegów; wspomaganie kierownicy; kabina załogi 9 - cio osobowa przeszklona wyłożona tapicerka i podsufitką + półka bagażowa; oświetlenie kabiny załogi o mocy minimum 25 W; drzwi odsuwane po prawej stronie pojazdu o szerokości minimum 1200 mm; fotele załogi z wyjątkiem przednich z indywidualną regulacją oparcia; podłoga w kabinie załogi gumowana, antypoślizgowa; długość całkowita nie mniej niż 5200 mm nie więcej niż 5700 mm; próg i schodek wejściowy do kabiny wykonane z aluminiowej blachy ryflowanej; wysokość całkowita wraz z wyposażeniem max 2700 mm , minimalna 2600 mm; wysokość pojazdu bez platformy dachowej minimum 2250 mm; szerokość otworu drzwiowego przestrzeni sprzętowej minimum 1500 mm , między nadkolami minimum 1350 mm; przegroda przestrzeni sprzętowej pełna tapicerowana;oznakowanie pojazdu typu STRAŻ zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonane z folii - odblaskowej w tym nr i nazwa jednostki; oświetlenie sygnalizacyjne niebieskie: belka sygnałowa dachowa dwu sekcyjna, lampy przednie błyskowe przemiennie, lampa ostrzegawcza tylna, generator sygnałów ostrzegawczych z możliwością podawania komunikatów głosowych z kabiny załogi; nowe ogumienie; podłoga i ściany przestrzeni sprzętowej wyłożone aluminiową blachą ryflowaną; kasety na węże tłoczne minimum 6szt z blachy aluminiowej; półka sprzętowa o szerokości pojazdu z mocowaniem na pompę szlamową wykonana z blachy aluminiowej na stelażu ze stali nierdzewnej o nośności minimum 100 kg; uchwyty montażowe w podłodze w ilości minimum 4 szt.; dachowa platforma robocza o nośności minimum 160 kg, wymiary minimum 120 mm x 250 mm; dachowy system szybkiego mocowania węży ssawnych dla dwóch węży o długości 240mm; dachowy system szybkiego mocowania drabiny pomocniczej trzy segmentowej o długości do 250 mm; drabinka wejściowa na dach o nośności minimum 100 kg - stopnie antypoślizgowe; oświetlenie przedziału sprzętowego o mocy minimum 25 W, uruchamiane automatycznie po otwarciu drzwi; gwarancja minimum 6 miesięcy obejmująca co najmniej silnik i układ napędowy. 2) Zakup używanego pojazdu pożarniczego dla OSP w Widoradzu o następujących parametrach technicznych: samochód nie starszy niż wyprodukowany w 2002 roku; sprawny technicznie, po przeglądzie eksploatacyjnym; dopuszczalna masa całkowita max 3500 kg; kolor czerwony, białe zderzaki; aktualnie zarejestrowany na terenie Polski, lub posiadający wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji jako pojazd specjalny typ STRAŻ na terenie kraju; przebieg nie więcej niż 250 000 km; silnik diesel z turbo doładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy minimum 100 KM; pojemność silnika minimum 1900 ccm; napęd 4x2 manualna skrzynia biegów; wspomaganie kierownicy, elektrycznie otwierane szyby i regulowane lusterka, centralny zamek; kabina załogi 9 - cio osobowa przeszklona wyłożona tapicerka i podsufitką; oświetlenie kabiny załogi o mocy minimum 25 W; drzwi odsuwane po prawej stronie pojazdu; fotele załogi z wyjątkiem przednich z indywidualną regulacją oparcia; podłoga w kabinie załogi gumowana, antypoślizgowa; długość całkowita nie więcej niż 4800 mm; próg i schodek wejściowy do kabiny wykonane z aluminiowej blachy ryflowanej; wysokość całkowita wraz z wyposażeniem max 2350 mm; wysokość pojazdu bez platformy dachowej minimum 1950 mm; szerokość podłogi w przestrzeni sprzętowej minimum 1650 mm , między nadkolami minimum 1250 mm; przegroda przestrzeni sprzętowej pełna tapicerowana; oznakowanie pojazdu typu straż zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonane z folii odblaskowej w tym nr i nazwa jednostki; oświetlenie sygnalizacyjne niebieskie: belka sygnałowa dachowa dwu sekcyjna, lampy przednie błyskowe przemiennie, lampa ostrzegawcza tylna, generator sygnałów ostrzegawczych z możliwością podawania komunikatów głosowych z kabiny załogi; nowe ogumienie; podłoga i ściany przestrzeni sprzętowej wyłożone aluminiową blachą ryflowaną; uchwyty montażowe w podłodze w ilości minimum 4 szt.; dachowa platforma robocza o nośności minimum 160 kg, wymiary minimum 120mm x 250 mm; dachowy system szybkiego mocowania węży ssawnych dla dwóch węży o długości 240 mm; dachowy system szybkiego mocowania drabiny pomocniczej trzy segmentowej o długości do 250 mm; drabinka wejściowa na dach o nośności minimum 100 kg - stopnie antypoślizgowe; oświetlenie przedziału sprzętowego o mocy minimum 25 W, uruchamiane automatycznie po otwarciu drzwi; gwarancja minimum 6 miesięcy obejmująca co najmniej silnik i układ napędowy; tylne drzwi skrzydełkowe przeszklone otwierane na boki 50/50..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednej dostawy używanego samochodu strażackiego. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieluniu Biuro Zamówień Publicznych pokój nr 204 ( budynek w parku, II piętro )..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny pokój nr 1 (budynek Ratusza)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.07.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.