Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Warszawa: USŁUGI PORZĄDKOWE DLA ODDZIAŁU UDT W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
I ODDZIAŁU UDT W RZESZOWIE
Numer ogłoszenia: 147001 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PORZĄDKOWE DLA ODDZIAŁU UDT W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM I ODDZIAŁU UDT W RZESZOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe w dwóch Oddziałach Urzędu Dozoru Technicznego - UDT w Gorzowie Wielkopolskim i UDT w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części zgodnie z lokalizacją jednostek, w których Wykonawcy będą realizować usługi. 3. Szczegółowy zakres usług, dla każdej z części został opisany w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy oraz w załączniku 2 do SIWZ - formularzu cenowym oraz w załączniku nr 8 do SIWZ - zakres usług kompleksowego sprzątania i jej częstotliwość, odpowiednio dla każdej części zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (sprzątanie powierzchni biurowych) odpowiednio dla danej części zamówienia, o wartości i powierzchni sprzątanych pomieszczeń nie mniejszej niż: -Nazwa części: Gorzów Wlkp., wymagana minimalna wartość usługi brutto: 50 tys., wymagana minimalna powierzchnia m2: 450; -Nazwa części: Rzeszów, wymagalna minimalna wartość usługi brutto: 45 tyś., wymagana powierzchnia m2: 300. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na większą ilość części niż jedna, wykonawca musi posiadać doświadczenie charakteryzujące się tym, że wykonał, co najmniej taką ilość usług odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (sprzątanie powierzchni biurowych) jak ilości części w których składa oferty, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż wartość określona dla poszczególnych części i o poszczególnej powierzchni każdorazowo nie mniejszej niż wskazana osobno dla każdego obiektu. Uwaga !!! W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na większą ilość części niż jedna, wykonawca może także wykazać się doświadczeniem charakteryzującym się tym, że wykonał, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (sprzątanie powierzchni biurowych) o wartości nie mniejszej niż suma wartości wymaganych dla poszczególnych części, na które wykonawca składa ofertę, przy czym w ramach tej usługi wykonawca musiał obsługiwać co najmniej taką ilość obiektów jaka jest ilość części, na które składa ofertę i powierzchnia sprzątana każdego z tych obiektów nie może być mniejsza niż odpowiednio minimalna wymagana powierzchnia dla każdej części. Wykonawca nie może wykazywać tego samego doświadczenia na tym samym obiekcie dla więcej niż jednej części. Powyższe wymagania dotyczą w każdym wypadku wykonania usługi-usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. Ocena spełnienia w.w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w dziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty. Wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierają błędy zostaną wykluczeni z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi sprzątania powierzchni biurowych) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (nazwa, adres, tel.-fax.), powierzchni sprzątanej i ilości sprzątanych obiektów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; (Wykonawca wypełnia wykaz (wykazy) odpowiednio do części, na które składa ofertę; w wykazie należy także wpisać ilość obiektów obsługiwanych w ramach kontraktu jakich dotyczyła usługa i ich powierzchnię sprzątaną). 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 5; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIE KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 4) wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 5) formularz cenowy przedmiotu zamówienia wg wzoru - załącznik nr 2, stosownie do części, na które wykonawca składa ofertę; 6) oświadczenie o zatrudnieniu - nie zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 3, w przypadku wskazania podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane w.w oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty w.w oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że wykonawca wykona całość zamówienia bez udziału podwykonawców, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3 stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do podpisania oferty). 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 10. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów. 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z przedsiębiorców wspólnie składających ofertę oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. każdy z partnerów składa osobno dokumenty określone w pkt 1. ppkt. 3) Reszta dokumentów może być złożona wspólnie, przy czym oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, każdy Wykonawca musi złożyć osobno w zakresie określonym w pkt. 4) oświadczenia, a w stosunku do punktu 1), 2) i 3) oświadczenie może być złożone wspólnie, - oferta składana wspólnie musi być podpisana przez przedstawiciela upoważnionego przez wszystkich występujących wspólnie uczestników postępowania lub musi być podpisana przez każdego uczestnika występującego wspólnie, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy łączącej Wykonawców lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą, Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum, - Zamawiający przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego będzie żądał dostarczenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, - warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 b mogą być spełnione łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl Zakładka Zamówienia Publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 7, cena 30 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 7, cena 30 zł.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi porządkowe dla Oddziału UDT w Gorzowie Wielkopolskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi porządkowe dla Oddziału UDT w Gorzowie Wielkopolskim.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi porządkowe dla Oddziału UDT w Rzeszowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi porządkowe dla Oddziału UDT w Rzeszowie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Szczecinek- Plac Wolności 13 i ul. 1 Maja 3-5
- Usługa sprzątania obiektów Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- DZP.26.161.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.