Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-03
Gorlice: REMONT SANITARIATÓW W MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 6 W GORLICACH WRAZ Z WYMIANĄ PIONÓW WODOCIĄGOWYCH
Numer ogłoszenia: 146943 - 2009; data zamieszczenia: 03.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Szkół Nr 6 w Gorlicach , ul. Hallera 79, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 0-18 353 67 45, faks 0-18 353 85 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SANITARIATÓW W MIEJSKIM ZESPOLE SZKÓŁ NR 6 W GORLICACH WRAZ Z WYMIANĄ PIONÓW WODOCIĄGOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu sanitariatów w MZS 6 w Gorlicach. 1.2. W zakres robót wchodzi wykonanie elementów remontu: a) na parterze WC personelu, b) I piętro - sanitariat chłopców, c) I piętro, przy drugiej klatce schodowej - sanitariat chłopców, d) I piętro, przy drugiej klatce schodowej - sanitariat dziewcząt, e) II piętro - sanitariat chłopców, f) II piętro - sanitariat dziewcząt, g) pionów instalacji wodnej, 1.3. Roboty remontowe objęte przedmiotem zamówienia polegają m.in. na demontażu istniejących okładzin, ścianek, armatury lamp i osprzętu elektrycznego i wykonaniu w ich miejsce nowego z zastosowaniem współczesnych materiałów i rozwiązań. 1.4.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiają i sposób realizacji: a) przedmiar robót WC personelu na parterze - zał. nr 1 do SIWZ, b) przedmiar robót I piętro - sanitariat chłopców - zał. nr 2 do SIWZ, c) przedmiar robót I piętro, przy drugiej klatce schodowej - sanitariat chłopców - zał. nr 3 do SIWZ, d) przedmiar robót I piętro, przy drugiej klatce schodowej - sanitariat dziewcząt - zał. nr 4 do SIWZ, e) przedmiar robót II piętro - sanitariat chłopców - zał. nr 5 do SIWZ, f) przedmiar robót II piętro - sanitariat dziewcząt - zał. nr 6 do SIWZ, g) przedmiar robót pionów instalacji wodnej - zał. nr 7 do SIWZ, h) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 8 do SIWZ, i) wzór umowy - zał. nr 11 do SIWZ. 1.5 Kolejność realizacji poszczególnych elementów zamówienia zostanie uzgodniona przez Wykonawcę z dyrektorem Szkoły przed podpisaniem umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a) są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) wykonali co najmniej 1 w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uważa wykonanie remontu bądź modernizacji sanitariatów w budynku użyteczności publicznej w której zakres wchodziły roboty instalacyjne wod. - kan. oraz wykonanie okładzin z płytek o łącznej wartości tego zamówienia nie niższej niż 100.000,00 PLN). b) dysponują osobą która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 10 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy do oferty dołączyć: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy do oferty dołączyć: 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w celu potwierdzenia warunku należy wykazać wykonanie co najmniej 1 remontu bądź modernizacji sanitariatów w budynku użyteczności publicznej w której zakres wchodziły roboty instalacyjne wod. - kan. oraz wykonanie okładzin z płytek o łącznej wartości tego zamówienia nie niższej niż 100.000,00 PLN). Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 12 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że realizowane roboty podane w wykazie zostały wykonane należycie, 5. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić w oparciu o formularz stanowiący załącznik Nr 13 do SIWZ. 6. Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 7. Zaświadczenie o wpisie osób posiadających wymagane uprawnienia o których mowa powyżej, do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z wyszczególnieniem nazwy Izby i numeru członkowskiego, 8. Jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzs6gorlice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Szkół nr 6 w Gorlicach,
38 - 300 Gorlice
ul. Hallera 79.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy złożyć w Sekretariacie Miejskiego Zespołu Szkół nr 6 w Gorlicach, 38 - 300 Gorlice, ul. Hallera 79.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
- Przebudowa drogi gminnej nr 270523K polegająca na budowie drogi dla pieszych w miejscowości Bystra
- Rozbudowa sieciowej pompowni ścieków w Kobylance
- ROZBUDOWA DW NR 977 ODCINEK 225 KM 1+164.00 - KM 1+215.55 WRAZ Z ROZBUDOWĄ ODWODNIENIA ORAZ BUDOWĄ, PRZEBUDOWĄ I ZABEZPIECZENIEM SIECI UZBROJENIA TERENU W CIĄGU UL. STRÓŻOWSKIEJ W GORLICACH
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30 w okresie od 01.07.2024 do 31.12.2024r.
- BUDOWA OŚWIETLENIA ULIC: KOCHANOWSKIEGO BOCZNA, SPACEROWA I ŁOKIETKA BOCZNA 3 W GORLICACH, W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.