Ogłoszenie z dnia 2007-08-22
Bolesławiec: Wykonanie kompleksowego remontu, modernizacji i przebudowy systemu oświetlenia dróg, ulic i placów miasta Bolesławiec.
Numer ogłoszenia: 146924 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec, ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, fax 075 6456402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: inwestycje@um.boleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowego remontu, modernizacji i przebudowy systemu oświetlenia dróg, ulic i placów miasta Bolesławiec..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zadania jest: - realizacja energooszczędnego programu remontu, modernizacji i przebudowy systemu oświetlenia ulic i dróg miasta Bolesławiec, obniżającego energochłonność zainstalowanych urządzeń oświetleniowych i zmniejszającego zużycie energii elektrycznej, - sfinansowanie w całości zadania ze środków Wykonawcy, - spłacenie przez Zamawiającego zobowiązań, po zrealizowaniu przez Wykonawcę całości prac objętych zamówieniem, z uzyskanych oszczędności w kosztach zużycia energii elektrycznej oraz utrzymania i konserwacji instalacji i urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów miasta Bolesławiec. Podstawą do określenia rat spłaty zobowiązań będzie harmonogram spłat, - wykonywanie przez Wykonawcę czynności utrzymania i konserwacji instalacji i urządzeń oświetlenia dróg, ulic i placów miasta Bolesławiec w trakcie i po wykonaniu całości zadania przez cały okres spłaty zobowiązań przez Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: - wymianę ogółem - jeden za jeden - 1.285 istniejących opraw oświetleniowych, - uzupełnienie o 45 opraw, istniejące instalacje nn. oświetlenia drogowego, - wymianę ogółem 11.327 m kabli nn. oświetlenia drogowego, - wymianę ogółem 72 słupów oświetleniowych drogowych i parkowych, - w formule zaprojektuj i wybuduj: - - przebudowę oświetlenia - demontaż istniejącej napowietrznej sieci nn. oświetlenia drogowego i budowa sieci kablowych nn. - ogółem 332 punkty świetlne, - - wyniesienie poza stacje transformatorowe do zewnętrznych szafek wolnostojących, 35 punktów sterowania i pomiarów oświetlenia drogowego. - konserwację i malowanie - ogółem 742 słupów oświetleniowych, Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymogami dot. spełnienia przez sprzęt oświetleniowy określonych parametrów technicznych, użytkowych i fotometrycznych będą zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zostanie dostarczona wraz z zaproszeniem do składania ofert wybranym wykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 50.000 zł. Wadium wniosą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert, przed terminem ich złożenia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunki ogólne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1.1. Spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 1.2. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. 2 Warunki szczegółowe. 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy. a) możliwość dysponowania środkami finansowymi na realizację przedmiotu zamówienia w wysokości minimum 2.400.000 zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną minimun 1.000.000 zł. 2.2 Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby oraz musi posiadać co najmniej 3 brygady 3-osobowe do prac w technologii pod napięciem w celu obsadzenia stanowisk: a) Dwóch projektantów z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej, z doświadczeniem zawodowym minimum 3 lat pracy na stanowisku projektanta, będących członkami właściwej izby samorządu zawodowego, b) Kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami tożsamymi z przedmiotem zamówienia i uprawnieniami SEP w zakresie dozoru - grupa D, z doświadczeniem minimum 5 lat na stanowisku kierownika robót, będącego członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, c) Elektrycy z uprawnieniami do pracy w technologii pod napięciem i uprawnieniami SEP w zakresie eksploatacji - grupa E. 2.3. Doświadczenie zawodowe. a) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył realizację) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie tożsame z przedmiotem niniejszego przetargu, o wartości nie mniejszej niż 3.000.000 zł. b) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył realizację) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace projektowe dotyczące przebudowy lub budowy oświetlenia ulicznego. c) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył usługi polegające na bieżącej konserwacji oświetlenia drogowego w zakresie min. 2000 punktów świetlnych jednocześnie, przez okres nie krótszy niż 1 rok. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a warunki udziału muszą spełniać następująco: 3.1. Każdy z Wykonawców z osobna, musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 1-9) i ust. 2 pkt 1-3) Pzp. 3.2. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, mogą spełniać łącznie. 3.3. Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy. 4. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie robót demontażowo - montażowych, konserwacji oświetlenia i projektowania. 5. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia i zaprosi do złożenia ofert 5 Wykonawców spełniających te warunki. 5.1. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 5, Zamawiający ustali kolejność pierwszych pięciu Wykonawców na podstawie ilości zrealizowanych zadań o wartości powyżej 500.000 zł. każde, tożsamych z przedmiotem zamówienia, zrealizowanych w ostatnich 5-ciu latach. Za każde takie zrealizowane zadanie, Wykonawca otrzyma jeden punkt. Pięciu Wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów, zostanie zaproszonych do złożenia ofert. W przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów, o kolejności Wykonawców decydować będzie suma wartości robót branych pod uwagę przy ustalaniu ilości punktów. 5.2. Jeżeli warunki udziału w postępowaniu spełni mniej niż 5-ciu Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich, którzy spełnili te warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 2.400.000 zł. Informacja nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 7. Dokument potwierdzający posiadanie decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów oraz w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z późn. zmianami). Jeżeli Wykonawca nie posiada decyzji na unieszkodliwienie odpadów, dopuszczone jest dołączenie umowy z podwykonawcą wykonującym ten zakres oraz stosownej decyzji wydanej dla tego podwykonawcy. Jeżeli odbiór i unieszkodliwienie odpadów będą w całości powierzone podwykonawcy, powinien on również posiadać decyzję zezwalająca na transport i unieszkodliwienie odpadów, lub decyzję na transport i umowę z firmą, która odbiera odpady do utylizacji. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 1. 9. Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień oraz dokument aktualny na dzień składania ofert potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 10. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzach zgodnych z treścią Załącznika Nr 3, Załącznika Nr 4 i Załącznika Nr 5. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. 11. Podwykonawcy - Załącznik Nr 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w punktach 1,2,3,4, winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; dokument wymieniony w pkt. 8 winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w punktach 5,6,7,9,10 i 11, winien przedłożyć w imieniu wszystkich Pełnomocnik (lider konsorcjum), lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których niniejsze warunki udziału w postępowaniu lub umowa regulująca zasady współpracy wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. FORMULARZE ZAŁĄCZNIKÓW NR 1,2,3,4,5,6, ZAMIESZCZONE SĄ NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO: www.um.boleslawiec.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże specyfikacje istotnych warunków zamówienia wykonawcom zaproszonym do składania ofert..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bolesławiec (sekretariat) Rynek 41-Ratusz 59-700 Bolesławiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Remont cząstkowy i wielkopowierzchniowy dróg wojewódzkich nr DW382 i DW297
- Uzupełnienie oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bolesławiec
- Sukcesywne dostawy leków
- "ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA BASENIE LETNIM MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W BOLESŁAWCU W OKRESIE OD VI DO IX 2025 ROKU"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Bolesławiec wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia drogowego w gm. Kosakowo
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Zarszyn.
- Budowa ulicy Gimnazjalnej wraz z ciągiem pieszo-rowerowym w m. Budzyń
- Budowa parkingu wraz z przebudową odcinków dróg gminnych w Ścinawce Średniej w ramach przebudowy infrastruktury drogowej na ścieżki pieszo-rowerowe z podziałem na części. Część nr 2. Budowa parkingu
- Budowa ul. Kolonia w Jarużynie
- Budowa parkingu przy ul. Karola Marcinkowskiego w Świdnicy realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa wraz z przebudową parkingów i zatok parkingowych na terenie miasta Świdnicy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.