Ogłoszenie z dnia 2007-08-22
Warszawa: Dostawa sprzętu okopowego.
Numer ogłoszenia: 146861 - 2007; data zamieszczenia: 22.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Minister Obrony Narodowej, w imieniu którego działa Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48)(0-prefix-22) 3149700, fax (+48)(0-prefix-22) 3149900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu okopowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu okopowego: 1. Łopatki piechoty ilość - 5000 szt. 2. Łopaty saperskie ilość- 5000 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.62.11.10 - Szpadle Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.11.10 - Szpadle .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków wskazanych w art.22 ust. 1 ustawy i w SIWZ będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty, o których mowa w rubryce Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający na podstawie art. 24 ustawy wykluczy z postępowania Wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu, a ofertę uzna się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy ppkt 2 stosuje się odpowiednio. 3.Forma składanych przez Wykonawcę dokumentów: 1)Oświadczenie z pkt 1 ppkt 1 składane jest w oryginale. Kopie pełnomocnictw muszą być potwierdzone przez osoby/podmioty udzielające takiego pełnomocnictwa. 2)Wszystkie pozostałe dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu). 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 6.Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a ofertę uzna się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 warszawa, pokój nr 008..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





