eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA SPRZĘTU STOŁOWO - KUCHENNEGO, GASTRONOMICZNEGO ORAZ SPRZĘTU DO UTRZYMANIA HIGIENY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU STOŁOWO - KUCHENNEGO, GASTRONOMICZNEGO ORAZ SPRZĘTU DO UTRZYMANIA HIGIENY
Numer ogłoszenia: 146861 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej , ul. Jana Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 685 32 47, faks 22 685 30 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU STOŁOWO - KUCHENNEGO, GASTRONOMICZNEGO ORAZ SPRZĘTU DO UTRZYMANIA HIGIENY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 1.termos 25 L metalowy - szt.4 2.deska kuchenna z tworzywa sztucznego - szt.7 3.łyżka czerpakowa wazowa 0,15-0,20 L - szt.10 4.łopatka do kotletów - szt.5 5.szczypce uniwersalne - szt.6 6.rondel ze stali nierdzewnej 1,5- 1,9 L - szt.5 7.patelnia teflonowa 28 cm - szt. 3 8.koszyk do chleba z tworzywa sztucznego - szt.70 9.kubek z uchem - szt. 50 10.serwetnik - szt.50 11.nóż kuchenny - szt.12 12.otwieracz do konserw - szt.6 ZADANIE NR 2 1.kuchenka mikrofalowa - szt.5 2.czajnik elektryczny - szt.25 3.Ekspres ciśnieniowy do kaw - szt.1 4.lodówka - szt.1 ZADANIE NR 3 1.widelec do ciasta- szt.12 2.łyżeczka do herbaty- szt.12 3.łyżeczka do kawy - szt.12 4.łyżeczka do cukru - szt.2 5.filiżanka porcelanowa ze spodkiem - szt.12 6.cukiernica porcelanowa z pokrywką - szt.2 7.dzbanek do śmietanki - szt.2 8.szklanka 0,1 L - szt.390 9.szklanka do soku - szt.390 ZADANIE NR 4 1.ściereczki kuchenne - szt.100 2.ściągaczka z drążkiem do wody do podłogi - szt.6 3.guma do ściągaczki do wody z podłogi 40cm - szt.10 4.drążek do mopa -szt.5 5.mop bez drążka- wkład - szt.5 6.wózek 1-wiaderkowy do utrzymania higieny - szt.2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.50-3, 39.22.10.00-7, 39.22.12.00-9, 39.24.11.20-0, 39.71.15.00-4, 39.71.13.62-4, 39.71.20.00-6, 39.22.32.00-3, 39.22.31.00-2, 39.22.11.21-1, 39.51.42.00-0, 39.22.43.00-1, 39.22.11.23-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Całość przedmiotu zamówienia: 580,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt złotych), Cz. I - 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych), Cz. II - 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści złotych), Cz. III - 100,00 zł (słownie: sto złotych), Cz. IV - 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych).Wadium może być wniesione w formach wymienionych w Rozdziale VIII pkt 3 SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.terminu zawarcia umowy; 2.zmiany miejsca świadczenia; 3.z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego; 4.z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zw.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, budynek nr 18, pok.132.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Ostroroga 35, 01-163 Warszawa, budynek nr 18, pok.126.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa termosów, desek kuchennych, noży kuchennych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 1.termos 25 L metalowy - szt.4 2.deska kuchenna z tworzywa sztucznego - szt.7 3.łyżka czerpakowa wazowa 0,15-0,20 L - szt.10 4.łopatka do kotletów - szt.5 5.szczypce uniwersalne - szt.6 6.rondel ze stali nierdzewnej 1,5- 1,9 L - szt.5 7.patelnia teflonowa 28 cm - szt. 3 8.koszyk do chleba z tworzywa sztucznego - szt.70 9.kubek z uchem - szt. 50 10.serwetnik - szt.50 11.nóż kuchenny - szt.12 12.otwieracz do konserw - szt.6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.50-3, 39.11.24.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kuchenek mikrofalowych, czajników elektrycznych, ekspresów ciśnieniowych, lodówki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 1.kuchenka mikrofalowa - szt.5 2.czajnik elektryczny - szt.25 3.Ekspres ciśnieniowy do kaw - szt.1 4.lodówka - szt.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.13.62-4, 39.71.13.10-5, 39.71.11.30-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa widelców do ciasta, łyżeczek, filiżanek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 1.widelec do ciasta- szt.12 2.łyżeczka do herbaty- szt.12 3.łyżeczka do kawy - szt.12 4.łyżeczka do cukru - szt.2 5.filiżanka porcelanowa ze spodkiem - szt.12 6.cukiernica porcelanowa z pokrywką - szt.2 7.dzbanek do śmietanki - szt.2 8.szklanka 0,1 L - szt.390 9.szklanka do soku - szt.390.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.32.00-3, 39.22.31.00-2, 39.22.11.21-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ściereczek uniwersalnych, wózków 1 - wiaderkowych do utrzymania higieny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 1.ściereczki kuchenne - szt.100 2.ściągaczka z drążkiem do wody do podłogi - szt.6 3.guma do ściągaczki do wody z podłogi 40cm - szt.10 4.drążek do mopa -szt.5 5.mop bez drążka- wkład - szt.5 6.wózek 1-wiaderkowy do utrzymania higieny - szt.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 39.51.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.