Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Kalisz: Ścinanie zawyżonych poboczy na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 146820 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ścinanie zawyżonych poboczy na drogach powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ścinanie zawyżonych poboczy na drogach powiatowych: nr 4598 P na odc. Blizanów - Skrajnia Blizanowska o dł. 1500 m, nr 4623 P na odc. Kuczewola - Takomyśle o dł. 1500 m, nr 4581 P na odc. Zbiersk - Zamęty o dł. 2200 m, nr 6232 P na odc. Czempisz - Dzięcioły o dł. 2000 m, nr 4604 P na odc. Lisków -Wygoda o dł. 1000 m, nr 4583 P na odc. o dł. 1000 m w m. Dzierzbin i na odc. o dł. 540 m w m. Kolonia Dzierzbin, nr 4622 P na odc. Cienia Folwark - Michałów Drugi o dł. 2000 m, nr 4606 P na odc. o dł. 400 m w m. Koźlątków, nr 4606 P na odc. o dł. 500 m w m. Zakrzyn, nr 4590 P w m. Nowy Borków o dł. 1000 m, nr 4626 P na odc. Szałe - Chełmce o dł. 1800 m, nr 4624 P na odc. o dł. 200 m w m. Chełmce, nr 4595 P na odc. Żelazków - Russów o dł. 6303 m, nr 4587 P na odc. o dł. 300 m w m. Złotniki Małe, nr 6232 P na odc. Borek- Stobno o dł. 3430 m, nr 4604 P na odc. Ceków Kol. - Stare Prażuchy o dł. 2400 m. przy użyciu ścinarki mechanicznej z nadaniem spadku poprzecznego 6-8%, wywiezienie gruntu samochodami samowyładowczymi poza pas drogowy oraz usunięcie odrostów lub krzaków utrudniających wykonanie ścinki. Ścinkę poboczy należy wykonać od krawędzi jezdni do skarpy rowu, a w przypadku braku rowu szerokość ścinki nie powinna być mniejsza niż 1,5 m. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia pobocza przed uszkodzeniem lub rozmyciem powodującym jego odkształcenie w stosunku do wymaganej równości i spadku poprzecznego do czasu protokolarnego przekazania Zamawiającemu do użytkowania a w razie jego uszkodzenia lub rozmycia do naprawy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)prowadzą działalność gospodarczą w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, (Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. Nr 33 poz. 289 z późn. zm.) lub Roboty związane z budową dróg i autostrad, nr PKD 42.11.Z ) zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 24 grudnia 2007 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. Nr 251 poz. 1885), 3)dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, 4)dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj: samochodami ciężarowymi i ścinarką wyposażoną w urządzenie do ścinania gruntu na poboczach z jednoczesnym załadunkiem na samochody ciężarowe lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. sprzętu, 5)zrealizują zamówienie sami bez podwykonawców. 2.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1: 1)warunek określony w ust. 1 pkt. 1 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie winno zostać sporządzone wg załącznika nr 1, 2)warunek określony w ust. 1 pkt. 2 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z następującym wpisem przedmiotu działalności: Budowa dróg kołowych i szynowych, nr PKD 45.23.A, lub Roboty związane z budową dróg i autostrad, nr PKD 42.11.Z 3)warunek określony w ust. 1 pkt. 3 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie: a)oryginał dokumentu wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia którym oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, podając imię, nazwisko i kwalifikacje zawodowe (nr uprawnień), zakres czynności przewidziany do wykonania oraz oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów, do udostępnienia tej osoby (w przypadku jeżeli nie dysponuje taką osobą).Dokument winien być sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, b)oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (na każdej zapisanej stronie): decyzji o posiadaniu przez osobę o której mowa w ust. 2 pkt. 3 lit. a, uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa albo okręgowej izbie architektów. 4)warunek określony w ust. 1 pkt. 4 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w ofercie oryginał wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował, którym oświadczy, że dysponuje lub będzie dysponował samochodami ciężarowymi i ścinarką wyposażoną w urządzenie do ścinania gruntu na poboczach z jednoczesnym załadunkiem na samochody ciężarowe oraz oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanego sprzętu (w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje tym sprzętem). Dokument winien zostać sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ, 5)warunek określony w ust. 1 pkt. 5 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty oświadczenie, że zamówienie zrealizuje sam bez udziału podwykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg załącznika nr 1 do SIWZ) 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - do wykazu należy wpisać osobę która będzie wykonywać czynności kierownika budowy-sporządzony wg załącznika nr 3 do SIWZ, 5)pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6)dokumenty stwierdzające, że osoba, która przewidziana jest do kierowania robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia, tj.: a)decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi, b)zaświadczenie o wpisie na listę członków w okręgowej izbie inżynierów budownictwa lub okręgowej izbie architektów, 7)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca sporządzony wg załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8)pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia określonego w ust. 10 pkt 4 SIWZ(w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje takim sprzętem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl.Św. Józea 5, 62-800 Kalisz pok. 8-9 kancelaria ogólna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynku wielorodzinnego w Kaliszu przy al. ks. Jerzego Popiełuszki 4.
- Wydanie monografii naukowych
- Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu. Dygestorium i sprzęt
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
- Dostawa kosmetyków dla kierunku Kosmetologia
- Sprzęt do rozpoznania zagrożeń i wsparcia działań ratowniczo-gaśniczych w sytuacjach kryzysowych, katastrofach, zdarzeniach masowych i czasie wojny dla KM PSP w Kaliszu - Etap I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Korpele w roku 2025
- Naprawa infrastruktury drogowej i MRN2 Nadleśnictwa Miechów po ulewnych deszczach podzielonych na 6 niepodzielnych części
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Przebudowa zjazdu zwykłego z drogi wojewódzkiej 151 na działkę ewidencyjną 271/1, obręb Okunie
- Konserwacja ulic i ciągów pieszych Dzielnicy Ochota
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





