eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jadów › Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczego z przeznaczeniem dla OSP w Jadowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Jadów: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczego z przeznaczeniem dla OSP w Jadowie
Numer ogłoszenia: 146803 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Jadowie , ul. Jana Pawła II 19, 05-280 Jadów, woj. mazowieckie, tel. 25 675 40 46, 506 520 095, faks 25 675 43 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczego z przeznaczeniem dla OSP w Jadowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczego z napędem terenowym 4 x 4 oraz wyposażeniem i wymogami zgodnymi ze szczegółowym opisem. Samochód jest przeznaczony dla OSP w Jadowie. --- rok produkcji: 2014; - moc silnika: nie mniej niż 220 kW; - rodzaj paliwa: diesel; - napęd 4 x 4; - koła bliźniacze na osi tylnej; - zaczep holowniczy dla przyczepy o masie nie mniejszej niż 10 ton; - spełnienie normy czystości spalin: EURO 6; --- kabina zespolona 6 - osobowa, klimatyzowana; - sprzęt łączności radiowej; - alarmowy sygnał pneumatyczny; - niezależne ogrzewanie kabiny typu WEBASTO [lub równoważne]; - reflektor pogorzeliskowy; - uchwyty do mocowania aparatów tlenowych (na tylnej ścianie kabiny kierowcy/załogi); - podest do ładowarek (radiostacji i latarek); --- zabudowa samochodu ze stali nierdzewnej/aluminium/kompozyt; - pomiędzy kabiną i zabudową pożarniczą - osłona ochronno-maskująca; - liczba schowków: 7 (pod każdym schowkiem - podest uchylny); - żaluzje aluminiowe (pyłoszczelne/bryzgoszczelne); - półki aluminiowe (możliwość regulacji wysokości); - palety i regały uchylne/wysuwne; - dach zabudowy wykonany jako podest roboczy (antypoślizgowy) z balustradą ochronną z boków (barierki wysokości co najmniej 18 cm); --- zbiornik wody o pojemności co najmniej 3 500 litrów (kompozytowy); - zasobnik środka pianotwórczego (pojemność co najmniej 200 litrów); --- autopompa dwuzakresowa (wydajność co najmniej 2 500 l/min dla 8 bar ciśnienia wody); - autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia wody (ręczna i automatyczna regulacja ciśnienia wody); - automatyczny zawór napełniania hydrantowego; - co najmniej 1 linia szybkiego natarcia (długość węża 60 m) z prądownicą wysokociśnieniową i nakładką do piany; - działko wodno - pianowe (nakładka do piany); - ręczny dozownik środka pianotwórczego; - zraszacze przednie i boczne (4 dysze); --- oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego (napis: STRAŻ - lampa zespolona LED); - nagłośnienie co najmniej 200 W; - 2 lampy pulsacyjne LED na przodzie pojazdu (masce); - oświetlenie obszaru pracy wokół samochodu (co najmniej 6 sztuk lamp bocznych oraz listwy LED nad żaluzjami); - skrytki wyposażone w oświetlenie LED (załączane po otwarciu); - niezależne ogrzewanie przedziału autopompy (sterowane z kabiny); - na tylnej ścianie pojazdu w narożach - dwie specjalne lampy niebieskie; - fala świetlna LED - na tylnej ścianie pojazdu; - w dolnej części tylnej ściany - dwie lampy zespolone tylne z zabezpieczeniami ochronnymi; --- wysokość pojazdu: max 3,20 m; --- w przedziale autopompy - włącznik do uruchamiania silnika i załączania autopompy; - układ ładowania akumulatorów (z wyrzutnikiem samorozłączalnym podczas rozruchu silnika) oraz ładowarka z gniazdem 230 V (z wtyczką i przewodem); - na dachu skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt podręczny (z oświetleniem); - pneumatyczno - elektryczny maszt oświetleniowy o wysokości minimum 5 m (głowica 2 x 1 000 W); - agregat prądotwórczy (minimum 4,5 kVA); - regał obrotowy wyposażony w zestaw sprzętu (łom, młotek, siekiera, nożyce); - wciągarka elektryczna - uciąg co najmniej 8 ton z liną minimum 25 m; - kamera cofania (kolorowy monitor w kabinie); - latarki z ładowarkami - 2 sztuki; - radiostacje przenośne z ładowarkami - 2 sztuki. --- samochód winien posiadać świadectwo dopuszczenia; - gwarancja fabryczna - przynajmniej na 2 lata; - samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP; - samochód musi być objęty gwarancją fabryczną na minimum 2 lata; - aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub w przypadku samochodu sprowadzonego z zagranicy, samochód musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju, - samochód musi posiadać ważny przegląd techniczny, - do oferty należy dołączyć dokumentację fotograficzną samochodu: z przodu samochodu, z tyłu samochodu, z lewej strony samochodu, z prawej strony samochodu, kabinę załogi, - na etapie oceny ofert wykonawca zobowiązany jest udostępnić samochód w swojej siedzibie, ewentualnie w miejscu garażowania w celu dokonania oględzin i prób technicznych. W przypadku stwierdzenia usterek, braków lub wad, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zakupu samochodu, - przełożenie sprzętu (węże, sprzęt ratowniczo - gaśniczy typu średniego) należy dokonać w miejscu odbioru samochodu (adres siedziby Zamawiającego), Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania dla średniego samochodu specjalnego, pożarniczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 000 kg, z napędem 4x4 oraz wymagania odpowiadające przepisom norm o ruchu drogowym, wymagania techniczno - użytkowe odnośnie zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochrony zdrowia i życia oraz mienia w jednostkach ochrony przeciwpożarowej jak również świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej. Wszystkie wymagania maja być zgodne z wymogami według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia - wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia - dostawa fabrycznie nowego samochodu pożarniczego o wartości co najmniej 300 000 zł (trzysta tysięcy złotych).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi lub do oceny stanu technicznego tego typu pojazdów, koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie akceptujące warunki przyszłej umowy. Tabela zgodności parametrów. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie określonym we wzorze umowy oraz w przepisach szczegółowych. W szczególności zmiany umowy mogą nastąpić w następujących okolicznościach: a) Zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez która, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe i długotrwałe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia: b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) Zmiana umowy korzystna dla Zamawiającego jeżeli nastąpiło wycofanie produktu z rynku lub istnieją nowe rozwiązania technologiczne, ale zmiana umowy następuję w ramach ustalonego wynagrodzenia; d) Ze względu na zmianę osób pełniących funkcje techniczne; e) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy oraz terminy wynikające z przyjętego terminu, f) Wykonanie umowy przed terminem, g) Zmiana umowy w przypadku zaistniałej konieczności wynikającej z umowy o dofinansowanie między Zamawiającym, a jednostką udzielającą dofinansowania zadania,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.jadow.az.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17 05-280 Jadów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jadów ul. Jana Pawła II 17, 05-280 Jadów pokój nr. 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.