Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-13
Warszawa: Zakup i dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 146764 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, faks 022 8882048 lub 49.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl/index/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 798.691,00 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.00 - Gumki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w SIWZ. 5) Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw wartościowo i rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że zrealizował minimum trzy dostawy (umowy) podobnego asortymentu tj. artykułów biurowych o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 PLN każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych powyżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył: 1)Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 2)Dokumenty zawarte w § 1.1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3)Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały należycie. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw odnosiły się wprost do dostaw wymienionych w wykazie i aby potwierdzały one termin, wartość i wywiązanie się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z zawartej umowy. (Oświadczenie potwierdzające spełnienie posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, stanowi załącznik nr 2 do Formularza oferty)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 11- : wpłata 30zł na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 14:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa - Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa będzie realizowana przez okres 24 miesięcy w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (pisemnie lub faxem) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel. Informacja o wysokości tych środków zostanie przekazana Wykonawcom podczas otwarcia ofert. W przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy (na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej) do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie na kwotę 70.000,00 zł netto i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zamówienia na zasadach prawa opcji..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





