Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Ruda Śląska: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Biura Geodety Miasta Urzędu Miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 14672 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Biura Geodety Miasta Urzędu Miasta Ruda Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Referatu Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego Biura Geodety Miasta Urzędu Miasta Ruda Śląska: zadanie nr I: zakup i dostawa komputerów i monitorów zadanie nr II: zakup i dostawa drukarki laserowej zadanie nr III: zakup i dostawa dwóch ploterów oraz pamięci do ploterów zadanie nr IV: zakup i dostawa serwera.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.35 - Plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.40 - Plotery Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 dostawy obejmujące dostawy polegające na: zakupie i dostawie sprzętu komputerowego tj. dla zadania nr I: komputery i monitory, dla zadania nr II: drukarki laserowe, dla zadania nr III: plotery, dla zadania nr IV: serwery. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 ustawy, o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców(dot.porównywalnych dostaw, usług). 5. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: dla zadania nr I: pkt. 1 - komputery 1.Deklaracja zgodności CE, 2. Warunki gwarancji potwierdzone pisemnie przez producenta sprzętu, 3. Deklaracja zgodności CE, dla zadania nr I: pkt. 2 - Monitory 1. Certyfikat jakości conajmniej TCO99, ISO 13406-2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, Wydział Zamówień Publicznych pok. 129 I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, Wydział Zamówień Publicznych pok. 129 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.03.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa komputerów i monitorów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa komputerów i monitorów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa drukarki laserowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa drukarki laserowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa dwóch ploterów oraz pamięci do ploterów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa dwóch ploterów oraz pamięci do ploterów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.35-7, 30.21.72.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa serwera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa serwera.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług serwisowych sprężarek produkcji AIRPOL dla potrzeb Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa rękawic diagnostycznych
- Remont obwodu głównego maszyny wyciągowej typu MK4x4 górniczego wyciągu szybowego szybu III przedziału wschodniego dla PGG S. A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice
- Dostawa samochodu lekkiego rozpoznawczo - ratowniczego typu PICKUP z napędem 4x4 dla KM PSP Ruda Śląska
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice i Ruch Halemba
- "Wyłonienie wykonawcy robót polegających na rekultywacji i zagospodarowaniu gruntów na terenie działek o numerach geodezyjnych nr 1255/36, 340/52, 1182/7, 1027/138 oraz 1185/11 w Oddziałach leśnych 118a, 118b, 119a, 120b, położonych w obrębie Bielszowice gminy Ruda Śląska, zgodnie z Decyzją rekultywacyjną" dla KWK Ruda Ruch Bielszowice.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część druga
- Zwiększenie bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Urzędzie Gminy w Krasnosielcu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Fabianki
- Zakup zestawów komputerowych, komputerów przenośnych typu laptop, urządzeń drukujących oraz tabletów
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowo-sieciowego wraz z oprog. w ramach proj. pt. "Cyberbezpieczna Zielonka - wzmocn. odporn. na zagr. cyfrowe w Urzędzie Miasta Zielonka oraz jedn. podleg. Miastu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.